Електронна бібліотека Житомирського державного університету: Ніяких умов. Результати впорядковані-Дата внесення. 2024-03-29T10:41:53ZEPrintshttp://eprints.zu.edu.ua/images/logo2.gifhttp://eprints.zu.edu.ua/2012-05-30T09:18:02Z2015-08-15T01:37:25Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/7419Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/74192012-05-30T09:18:02ZДіагностика готовності викладацького складу до управління розвитком педагогічного коледжуСтаття присвячена вивченню готовності адміністративно-педагогічного колективу до управління розвитком навчального закладу через впровадження освітньо-виховних інновацій, перебудову структури управління з лінійно-функціональної на матричну, залучення викладацького складу до процесу управління. Виділено три рівні здатності учасників навчально-виховного процесу до управлінської діяльності, пов’язаної з розвитком педагогічного коледжу: елементарний, продуктивний, творчий.Д. В. Горобець2011-03-01T09:49:46Z2015-08-14T22:10:38Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/4605Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/46052011-03-01T09:49:46ZВизначення основних стратегічних орієнтирів управління розвитком сучасного педагогічного коледжуУ статті окреслено місію та основні завдання управління розвитком сучасного педагогічного коледжу. Виявлено основні засади функціонування та розвитку вищих навчальних закладів, які залежать від стратегічних напрямків, які визначають сучасний стан освіти в державі та світі. Розглядаються основні вимоги до формулювання місії та завдань управління розвитком педагогічного коледжу.Д. В. Горобець