Електронна бібліотека Житомирського державного університету: Ніяких умов. Результати впорядковані-Дата внесення. 2024-03-28T23:08:01ZEPrintshttp://eprints.zu.edu.ua/images/logo2.gifhttp://eprints.zu.edu.ua/2023-06-09T07:39:58Z2023-06-09T07:39:58Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/37032Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/370322023-06-09T07:39:58ZВикористання новітніх технологій у формуванні іншомовної
комунікативної компетентності учнівН. В. Горобченко2023-06-05T13:02:05Z2023-06-05T13:02:05Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/36976Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/369762023-06-05T13:02:05ZМетодичні рекомендації до організації самостійної та індивідуальної роботи основної освітньої компоненти «Використання новітніх технологій у формуванні іншомовної комунікативної компетентності учнів»Н. В. Горобченко2023-06-05T12:11:43Z2023-06-05T12:16:03Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/36969Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/369692023-06-05T12:11:43ZМетодичні рекомендації до організації самостійної та індивідуальної роботи основної освітньої компоненти «Навчання мови і культури»Н. В. Горобченко2023-05-08T19:51:30Z2023-05-08T19:51:30Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/36768Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/367682023-05-08T19:51:30ZІнструктивно-методичні матеріали до практичних занять вибіркової освітньої компоненти «Практичний курс німецької мови» (рівень А1, А1+)І. М. СвириденкоН. В. ГоробченкоТ. С. Лавренчук2023-04-17T09:48:02Z2023-04-17T09:48:02Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/36583Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/365832023-04-17T09:48:02ZІнструктивно-методичні матеріали до практичних занять вибіркової освітньої компоненти «Практичний курс німецької мови» (рівень B1)Т. С. ЛавренчукН. В. ГоробченкоІ. М. Свириденко2023-04-05T06:41:11Z2023-04-05T06:41:11Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/36511Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/365112023-04-05T06:41:11ZІнструктивно-методичні матеріали до практичних занять Вибіркової освітньої компоненти Практичний курс німецької мови (рівень А2) для підготовки здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освітиН. В. ГоробченкоІ. М. СвириденкоТ. С. Лавренчук2023-03-01T10:38:26Z2023-03-01T10:38:26Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/36212Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/362122023-03-01T10:38:26ZМетодичні рекомендації до організації самостійної та індивідуальної роботи до вибіркової освітньої освітньої компоненти "Лінгвокраїнознавство країн, мова яких вивчається"для підготовки здобувачів першого бакалаврського рівня вищої освітиІ. О. ТарабаН. В. Горобченко2022-06-28T13:58:15Z2022-06-28T14:01:28Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/34263Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/342632022-06-28T13:58:15ZОсобливості формування інформаційно-комунікативної компетентності старшокласниківН. В. ГоробченкоТ. Ю. Ващенко2022-06-05T20:24:05Z2022-06-05T20:24:05Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/34078Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/340782022-06-05T20:24:05ZМетодичні рекомендації до організації самостійної та індивідуальної роботи для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти із дисципліни «Навчання німецької мови»Методичні рекомендації включають матеріал з методики навчання німецької мови і є доповненням до підручників та посібників з предмету «Навчання німецької мови». Методичні рекомендації містять логічно побудований теоретичний матеріал та практичні завдання, що сприяє розширенню знань з навчання німецької мови.Н. В. Горобченко2022-05-06T07:25:25Z2022-05-06T07:25:25Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/33968Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/339682022-05-06T07:25:25ZОсобливості використанням мобільних телефонів на уроках іноземної мовиНавчання з використанням інформаційно-комунікаційних технологій у цілому й мобільних технологій зокрема, є не лише освітньою інновацією ХХІ століття, а й основним і можливим способом продовжувати освітній процес в умовах пандемії. Залученню
та інтеграції інформаційних комунікативних технологій в освітній процес сприяли ідеї Концепції Нової української школи, а саме
інформаційна компетентність та навчання впродовж життя. Застосування мобільних технологій для формування інформаційної комунікативної компетентності покликане не змінювати традиційні методи навчання, а створювати нове середовище, яке буде націленим водночас на формування мовленнєвих умінь, навичок навчання протягом життя, що власне і є підґрунтям нового підходу в освіті – неперервного навчання (англ. lifelong learning).Н. В. ГоробченкоК. Й. Баюнbajunka@ukr.net2022-04-21T12:56:06Z2022-04-21T12:56:33Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/33923Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/339232022-04-21T12:56:06ZВикористання кейс-методу в умовах Нової української школиН. В. ГоробченкоІ. О. Тараба2020-09-14T08:37:14Z2020-09-14T08:45:02Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/31479Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/314792020-09-14T08:37:14ZFremdsprachendidaktik: Neue AkzenteНавчально-методичний посібник розкриває теоретичні, практичні, організаційні аспекти навчання іноземних мов як спілкування в діалозі культур, інноваційні методичні технології, репрезентує сучасний погляд на формування німецької мовної компетенції учнів, особливості навчання у початковій, основній та старшій школі.
Посібник призначений для студентів денної та заочної форми навчання, що здобувають освіту за напрямами підготовки 6.020302– «Філологія*Мова і література (німецька)», для методистів педагогічних закладів та закладів післядипломної освіти, які займаються професійною підготовкою вчителів.Н. В. Горобченко2020-09-14T08:36:45Z2020-09-14T08:39:19Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/31478Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/314782020-09-14T08:36:45ZОрганізація і проведення літніх мовних таборів як одна з умов успішного оволодіння іноземною мовоюВ. О. КалінінЛ. В. КалінінаН. В. ГоробченкоВ. О. ПапіжукН. С. Щерба2020-09-14T08:36:13Z2020-09-14T08:36:13Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/31477Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/314772020-09-14T08:36:13ZПрактичний курс німецької мови Wohnen. Beim ArztО. Л. МаксимчукК. Й. БаюнН. В. Горобченко2020-08-19T10:42:09Z2020-10-19T19:12:34Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/31427Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/314272020-08-19T10:42:09ZМетодичні рекомендації щодо проведення виробничої педагогічної практики у літніх мовних таборахМетодичні рекомендації укладені згідно з Робочою програмою з виробничої педагогічної практики в літніх мовних таборах, затвердженою в ЖДУ імені Івана Франка. Видання містить теоретичні положення та практичні розробки для проведення навчально-розважальних заходів з учнями середніх шкіл, які вивчають англійську та німецьку мови. В рекомендації також включено вимоги та зразки звітної документації, що має бути подана студентами до захисту проходження педагогічної практики.
Методичні рекомендації можуть бути використані для дистанційного проходження практики, а також як засіб професійнометодичної підготовки студентів педагогічних коледжів і вищих навчальних закладів, в інститутах післядипломної освіти, а також для вчителів іноземних мов, які працюють в літніх мовних таборах.Н. С. ЩербаН. В. Горобченко2017-10-27T07:32:15Z2017-10-27T07:32:15Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/25525Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/255252017-10-27T07:32:15ZОрганізація позакласної роботи як одна з умов успішного оволодіння іноземною мовоюУ статті висвітлено питання змісту та організації позакласної роботи в сучасному навчальному закладі в умовах створення в Україні нової мовної
політики згідно з вимогами та критеріями Європейського Союзу.
Проаналізовано поняття «позакласна робота» та «мовний табір». Розглянуто
шляхи підвищення ефективності позакласної роботи, яка є важливим фактором
підвищення рівня володіння іноземними мовами учнів загальноосвітніх
навчальних закладів.Н. В. Горобченко2015-02-02T12:41:51Z2015-02-02T12:41:51Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/15242Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/152422015-02-02T12:41:51ZНаративні методи навчання в процесі вивчення німецької мовиСтаття присвячена інноваційним методам навчання в процесі вивчення іноземної мови,зокрема визначається наративний підхід,який є засобом когнітивної революції та характеризується як «дискурсивний переворот». Автор розглядає поняття «дискурс» ,його характеристики та аналізує дискурсивну стратегію створення наративу.Н. В. Горобченко2014-05-16T06:09:51Z2015-08-15T06:36:13Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11285Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/112852014-05-16T06:09:51ZМетодика навчання майбутніх учителів німецької мови писемного мовленняНа етапі інтеграції України в європейські економічні, політичні та культурні структури першочергового значення набуває питання підготовки спеціалістів, здатних успішно реалізувати процес співробітництва України з Європою та всім світом.
Викладене вище визначило необхідність реформування системи вищої освіти, а саме підвищення рівня професійної підготовки випускників, створення умов для покращення якості знань та міцності вмінь, які набувають студенти в навчальних закладах. Одним із головних принципів сучасної вищої освіти є функціональність знань. Цей принцип спрямований на створення міцної бази знань і вмінь професійної діяльності на основі міждисциплінарної інтеграції. Велику роль у реалізації цього принципу відіграє формування вмінь адекватно висловлювати свої думки в письмовій формі як на рідній, так і на іноземній мовах (ІМ). У зв’язку з цим збільшується і відповідальність вищих мовних навчальних закладів (ВМНЗ) за професійну підготовку студентів у галузі писемного мовлення (ПМ) на ІМ.
Н. В. Горобченко2014-05-15T09:03:45Z2015-08-15T08:39:42Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11238Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/112382014-05-15T09:03:45ZФормування дискурсивної компетенції майбутніх учителів німецької мови
У статті розглядаються питання, пов’язані з методикою формування дискурсивної компетенції майбутніх учителів німецької мови. Конкретизовано поняття «дискурс» та «дискурсивна компетенція», охарактеризовані функціонально-смислові типи «опис» та «розповідь». Н. В. Горобченко2014-05-15T09:03:28Z2015-08-15T06:32:21Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11237Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/112372014-05-15T09:03:28ZЗНАННЯ, НАВИЧКИ ТА ВМІННЯ ДЛЯ НАВЧАННЯ НАПИСАННЯ ДИСКУРСУ-ОПИСУ/РОЗПОВІДІУ статті розглядається питання оволодіння писемним мовленням майбутніх учителів німецької мови. Досліджуються знання, навички та вміння для навчання написання дискурсу-опису/розповіді.Н. В. Горобченко2014-05-15T08:55:25Z2015-08-15T06:32:17Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11236Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/112362014-05-15T08:55:25ZФОРМУВАННЯ У МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ НІМЕЦЬКОЇ МОВИ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ В ПИСЕМНОМУ МОВЛЕННІДана стаття присвячена вирішенню проблеми формування у майбутніх учителів німецької мови комунікативної компетенції в писемному мовленні. Автор розглядає цілі та задачі навчання писемного мовлення майбутніх учителів в світлі сучасних міжнародних вимог, визначає дискурс як основу навчання зазначеного виду мовленнєвої діяльності та характеризує функціонально-смислові типи дискурсу, характерні для 1-го курсу, - опис та розповідь.Н. В. Горобченко2014-05-15T08:54:54Z2015-08-15T06:32:11Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11235Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/112352014-05-15T08:54:54ZОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ДИСКУРСИВНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ НА ПОЧАТКОВОМУ СТУПЕНІ НАВЧАННЯ ІНШОМОВНОГО ПИСЕМНОГО МОВЛЕННЯДана стаття присвячена особливостям формування дискурсивної компетенції студентів I курсу вищого мовного навчального закладу. Автор пропонує поетапне формування даного виду компетенції, спираючись на особливості дискурсу та етапи його створення.Н. В. Горобченко2014-05-14T11:49:00Z2015-08-15T06:32:26Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11239Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/112392014-05-14T11:49:00ZОСОБЛИВОСТІ НАВЧАННЯ ДИСКУРСУ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ІНОЗЕМНОЇ МОВИМетою статті є спроба визначити поняття «дискурс», його характеристики та етапи створення в процесі навчання писемного мовлення майбутніх учителів іноземної мови.Н. В. Горобченко