Електронна бібліотека Житомирського державного університету: Ніяких умов. Результати впорядковані-Дата внесення. 2024-03-29T00:22:24ZEPrintshttp://eprints.zu.edu.ua/images/logo2.gifhttp://eprints.zu.edu.ua/2024-03-14T13:45:38Z2024-03-14T13:45:38Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/39208Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/392082024-03-14T13:45:38ZПроектна діяльність у формуванні комунікативної компетентності дітей старшого дошкільного вікуКатерина ПотапенкоТ. С. Гужанова2024-03-05T18:30:22Z2024-03-05T18:30:22Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/39165Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/391652024-03-05T18:30:22ZІнструктивно-методичні матеріали до практичних занять "Партнерська взаємодія в системі освіти"Дані методичні рекомендації до практичних занять містять основні питання, необхідні для поглиблення та розширення знань здобувачів вищої освіти стосовно партнерської взаємодії в системі освіти.
Матеріали розроблено для вивчення освітньої компоненти "Партнерська взаємодія в системі освіти" для підготовки здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 012 Дошкільна освіта.Т. С. ГужановаІ. О. ДенисюкМ. А. Федорова2023-09-05T07:34:32Z2023-09-05T07:34:32Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/37854Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/378542023-09-05T07:34:32ZВикористання сучасних педагогічних технологій в дошкільній освіті: наставництво та коучинг у підготовці вихователя ЗДОТ. С. ФасолькоА. В. КовтунТ. С. ГужановаЛ. О. ОстапкоЮ. Б. Семеняко2023-04-19T16:44:46Z2023-04-19T16:44:46Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/36594Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/365942023-04-19T16:44:46ZПрофесійна компетентність як показник психологічної готовності студента до професійної діяльностіУ статті розглянуто професійну компетентність як показник психологічної готовності студента до професійної діяльності. Визначено, що сформованість професійної компетентності та психологічна готовність нададуть стійкості молодому фахівцю для успішної адаптації та соціалізації до умов професійної діяльності. Зазначено, що компетентність – це інтегральнаособистісна якість, яка поєднує в собі коло знань та психологічну готовність до професійної діяльності, яка забезпечується знаннями отриманими в ході здобуття вищої фахової освіти та досвіді, як життєвому так і отриманому в ході проходження виробничої практики. Дано авторське визначення поняттю професійна компетентність: це особистісне новоутворення, яке формується на засадах теоретичних знань отриманих під час навчання у виші, практичних навичок отриманих в ході виробничої практики, особистісних якостей студентів. На розвиток професійної компетентності, на нашу думку, впливають наступні чинники: рівень розвитку техніки, науки, освіти, інформаційно-комунікаційних технологій та економіки, а також процеси, які відбуваються в сучасному суспільстві. Охарактеризовано, що психологічна готовність до професійної діяльності проявляється в повній готовності до організації виконання та регулювання своєї професійної діяльності. На формування психологічної готовності до професійної діяльності впливають наступні чинники: налагоджена система методів та цілей в системі професійної освіти; засвоєння професійних знань та умінь; залучення студентів до проходження навчальної та виробничої практики в ході яких формуються потреби, цінності, інтереси та мотиви здобуття значимих сучасних знань та вмінь. Розроблено модель професійної компетентності, до складу якої віднесено: наступні компоненти: мотиваційний, змістовий, операційний, комунікативний, емоційно-вольовий та когнітивний. Зроблено висновок, що професійне навчання за фахом є визначальним етапом становлення особистості майбутнього професіонала. Вагому роль відіграє сформована професійна компетентність, адже саме вона вказує на рівень психологічної готовності до професійної діяльності.Т. С. ГужановаВ. В. ФедорикЛ. О. КушнірН. В. ОртіковаО. І. Кононенко2023-02-26T19:27:15Z2023-02-26T19:27:15Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/36197Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/361972023-02-26T19:27:15ZВзаємодія закладу дошкільної освіти та сім’ї щодо формування медіаграмотності в дітей старшого дошкільного вікуТ. С. ГужановаІ. О. Денисюк2022-12-14T11:04:03Z2022-12-14T11:04:58Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/35460Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/354602022-12-14T11:04:03ZВиховання навичок самообслуговування дітей молодшого дошкільного вікуН. М. ГрамотунТ. С. Гужанова2022-06-29T09:30:30Z2022-06-29T09:30:30Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/34273Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/342732022-06-29T09:30:30ZТехнології формування комунікативної компетенції дітей дошкільного віку: Інструктивно-методичні матеріали до семінарських занять для здобувачів освіти спеціальності 012 Дошкільна освітаЗапропоновані методичні рекомендації до семінарських занять містять основні питання, необхідні для поглиблення та розширення знань здобувачів вищої освіти стосовно технологій формування комунікативної компетенції дітей дошкільного віку.
Дані матеріали розроблено для вивчення освітньої компоненти «Технології формування комунікативної компетенції дітей дошкільного віку» для підготовки здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності «012 Дошкільна освіта».Т. С. ГужановаІ. О. Гогола2022-04-13T16:39:18Z2022-04-13T16:39:18Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/33875Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/338752022-04-13T16:39:18ZТеорія і методика співпраці з родинами: Інструктивно-методичні матеріали до семінарських занять для студентів спеціальності 012 Дошкільна освітаЗапропоновані методичні рекомендації до семінарських занять містять основні питання, необхідні для поглиблення та розширення знань здобувачів вищої освіти стосовно майбутньої професії вихователя закладу дошкільної освіти.
Зазначене навчальне видання сприятиме розширенню знань здобувачів вищої освіти про взаємодію закладу дошкільної освіти з родинами, ознайомленню з різноманітними формами взаємодії, оволодінню формами і методами спільної з родинами різнопланової освітньо-виховної діяльності. Тематика практичних занять допоможе здобувачам вищої освіти успішно підготуватися до майбутньої педагогічної діяльності у закладі дошкільної освіти.
Призначені для студентів денної та заочної форми навчання, що здобувають освіту за спеціальністю 012 Дошкільна освіта.І. О. ГоголаТ. С. Гужанова2021-05-20T11:51:16Z2021-06-18T07:52:24Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/32668Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/326682021-05-20T11:51:16ZМетодичні рекомендації до практичних занять студентів спеціальності 012 Дошкільна освіта з освітньої компоненти Вступ до спеціальностіЗапропоновані методичні рекомендації до практичних занять містять основні питання, необхідні для поглиблення та розширення знань здобувачів вищої освіти стосовно майбутньої професії вихователя закладу дошкільної освіти.
Зазначене навчальне видання сприятиме розширенню знань здобувачів вищої освіти про тенденції розвитку вищої освіти України, основних завдань її реформування; ознайомленню зі змістом та особливостями організації освітньо-виховного процесу та соціального середовища в закладі вищої освіти; особливостями самовиховання, самоосвіти, науково-дослідної діяльності; полегшенню процесу адаптації до умов навчання у ЗВО та ефективному тайм-менеджменту навчальної праці; розвитку їх професійних інтересів, професійно-педагогічної культури, комунікативної компетентності та іміджу вихователя ЗДО. Тематика практичних занять допоможе здобувачам вищої освіти успішно підготуватися до майбутньої педагогічної діяльності у закладі дошкільної освіти.
Призначений для студентів денної та заочної форми навчання, що здобувають освіту за спеціальністю 012 Дошкільна освіта.Т. С. ГужановаО. А. Сорочинська2021-04-12T12:09:33Z2021-04-12T12:09:33Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/30057Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/300572021-04-12T12:09:33ZСистема підготовки майбутніх фахівців у контексті становлення Нової української школи : монографіяМонографія є теоретико-експериментальним дослідженням проблеми підготовки
майбутніх фахівців у контексті становлення Нової української школи.У монографії
представлено сучасні технології в інтеграційному освітньому просторі Нової української
школи; висвітлено інтегративний підхід у процесі фахової підготовки майбутніх учителів
початкових класів; розкрито технологічний підхід до формування ключових компетентностей
у дітей передшкільного та молодшого шкільного віку в процесі вивчення мовно-літературної,
математичної, природничої, технологічної, мистецької освітніх галузей Державного стандарту
початкової освіти.
Монографія адресована науковцям, магістрам освіти, педагогам-практикам, фахівцям
у галузі професійної освіти, майбутнім учителям початкових класів і вихователям закладів
дошкільної освіти, методистам дошкільної та початкової ланки освіти.Н. Є. Колесникkolesnik@zu.edu.uaТ. Є. ЯворськаВ. В. ТанськаО. О. МаксимоваО. М. ПіддубнаВ. Ю. ПідгурськаО. В. ПлотницькаІ. В. СамойлюкевичА. М. ЧернишоваО. С. ГуманковаО. С. МихайловаО. А. ГордієнкоТ. С. ГужановаН. Ю. РудницькаВ. С. КравецьО. П. МазкоН. П. ТарнавськаН. А. БасюкІ. М. КоновальчукМ. А. ФедороваТ. В. ШмельоваГ. І. Гримашевич2020-04-29T20:49:25Z2020-04-29T20:49:25Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/31009Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/310092020-04-29T20:49:25ZІнструктивно-методичні матеріали до практичних занять з навчальної дисципліни «Методика формування мовленнєвої компетенції дошкільниківДані інструктивно-методичні матеріали до практичних занять з навчальної дисципліни «Методика формування мовленнєвої компетенції дошкільника» розроблено для студентів магістрів напряму підготовки 01 «Освіта» спеціальністі 012 «Дошкільна освіта».Т. С. Гужанова2020-04-29T20:49:02Z2020-04-29T20:49:02Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/31008Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/310082020-04-29T20:49:02ZМетодичні рекомендації до практичних занять з навчальної дисципліни «Педагогіка загальна»Дані Методичні рекомендації до практичних занять з навчальної дисципліни «Педагогіка загальна» розроблено для студентів галузь знань: 0101 – Педагогічна освіта напрям підготовки: 6010101 – Дошкільна освіта.Т. С. Гужанова2020-04-29T20:48:54Z2021-05-25T08:02:52Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/31007Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/310072020-04-29T20:48:54ZМетодичні рекомендації з педагогічної практики (в літніх оздоровчих таборах)Дані методичні рекомендації розроблено для студентів інститутів та факультетів університету, що готуються проходити літню педагогічну практику. У методичних рекомендаціях висвітлено мету, завдання, зміст і особливості організації та проведення літньої педагогічної практики.Т. С. ГужановаН. Ю. Рудницька2019-11-21T07:55:30Z2019-11-21T07:55:30Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/30261Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/302612019-11-21T07:55:30ZПідготовка студентів до роботи з формування мовленнєвої компетенції у ДНЗТ. С. Гужанова2019-11-21T07:55:04Z2019-11-21T07:55:04Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/30260Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/302602019-11-21T07:55:04ZФункції мовної комунікації публічних управлінцівТ. С. Гужанова2019-11-21T07:54:57Z2019-11-21T07:54:57Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/30259Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/302592019-11-21T07:54:57ZФормування мовної компетентності у старших дошкільників за допомогою казок у світі Концепції "Нова українська школа"Т. С. Гужанова2019-06-19T10:54:21Z2019-06-19T11:03:09Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/29527Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/295272019-06-19T10:54:21ZAnalysis of the Results of the Experimental Work in the Formation of Pedagogical Knowledge of the Future Teachers in the Process of Obtaining a Second Higher EducationТ. І. ШансковаТ. С. Гужанова2019-04-04T08:59:22Z2019-04-04T08:59:22Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/28898Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/288982019-04-04T08:59:22ZМісце «Методики формування мовленневої компетенції дошкільників» у підготовці майбутніх вихователівТ. С. Гужанова2019-03-22T15:10:11Z2019-03-22T15:10:36Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/28610Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/286102019-03-22T15:10:11ZКерівництво розвитком мовлення в перші роки життя дитиниТ. С. Гужанова2019-03-22T15:09:36Z2019-03-22T15:09:36Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/28609Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/286092019-03-22T15:09:36ZВикористання казок для формування мовної компетенції дітей старшого дошкільного вікуТ. С. Гужанова2019-03-22T12:21:43Z2019-03-22T12:21:43Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/28597Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/285972019-03-22T12:21:43ZПідготовка студентів до реалізації технологій літнього відпочинку дітейТ. С. Гужанова2018-11-25T11:04:42Z2018-11-25T11:04:42Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/27752Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/277522018-11-25T11:04:42ZПрофесійна освіта в умовах інтеграційних процесів: теорія і практика : збірник наукових працьУ збірнику наукових праць представлено матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю «Професійна освіта в умовах інтеграційних процесів: теорія і практика» (22–23 березня 2017 року). Тематика статей – сучасні технології в інтеграційному освітньому просторі; вітчизняний і зарубіжний досвід професійної підготовки фахівців, проблема професійно-педагогічної компетентності в підготовці фахівців; інтегративний підход у процесі фахової підготовки майбутніх учителів і вихователів дошкільного закладу.О. В. Вознюкalexvoz@ukr.netК. В. ВойненкоО. П. МазкоО. А. ГордієнкоТ. С. ГужановаІ. І. Коновальчукgambrieli@yandex.ruВ. В. ПавленкоН. Ю. РудницькаН. П. ТарнавськаН. Є. Колесник2018-08-30T14:37:08Z2018-08-30T14:37:08Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/27368Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/273682018-08-30T14:37:08ZПедагогічні умови своєчасного розвитку мовлення дитини в перші роки життяУ статті автор розкриває, як формується мова дитини в ранньому віці і які педагогічні впливи необхідні, щоб забезпечити своєчасний розвиток її мовлення. Пропонуються педагогічні умови, які необхідно створити для своєчасного розвитку мовлення дитини раннього віку.Т. С. Гужанова2018-03-14T10:32:22Z2018-03-14T10:32:51Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26737Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/267372018-03-14T10:32:22ZФормування у молодших школярів соціальної компетентності засобами учнівського самоврядуванняМ. БойкоТ. С. Гужанова2017-04-10T08:45:58Z2017-04-10T08:45:58Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/24281Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/242812017-04-10T08:45:58ZФормування мовленнєвої компетенції дітей старшого дошкільного вікуЮ. СиротенкоТ. С. Гужанова2017-04-10T08:23:47Z2017-04-10T08:29:47Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/24278Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/242782017-04-10T08:23:47ZСенсорне виховання дітей
у процесі розвитку мовленняІ. СірикТ. С. Гужанова2017-04-07T10:20:22Z2017-04-07T10:26:02Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/24253Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/242532017-04-07T10:20:22ZНародні звичаї та обряди як засіб формування національної самосвідомості учнів початкової школиВалерія КравецьТ. С. Гужанова2017-01-30T18:40:13Z2017-01-30T18:47:31Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/23500Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/235002017-01-30T18:40:13ZНова парадигма розвитку мовлення та навчання читання дітей дошкільної та початкової ланокУ статті на основі міждисциплінарного підходу висвітлена нова парадигма розвитку мовлення та навчання читання дітей дошкільної та початкової ланок. Зроблено висновки, що успіх людини у житті залежить від грамотності, що погіршується, і однією з причин цієї тенденції є фонематична лінгводидактична парадигма сучасної школи. За таких умов виявляється необхідність побудувати цілісну методичну систему навчання дітей грамоті на основі ефективних методів та технологій: глобальний метод, методика раннього навчання грамоті, технологія імовірнісної освіти, педагогічна система раннього розвитку, системно-інформаційний підхід до організації навчально-виховного середовища. Ці методи базуються на психофізіологічних особливостях розвитку дитини, яка на ранніх етапах своєї еволюції сприймає світ цілісно, на рівні правопівкульових механізмів пізнання та освоєння дійсності.О. В. ВознюкТ. С. Гужанова2016-02-15T08:18:04Z2016-02-15T08:26:36Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20258Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/202582016-02-15T08:18:04ZФормування соціальної компетентності молодших школярів у навчально-виховному процесі початкової школиН. А. БасюкТ. С. ГужановаН. Ю. Рудницька2016-02-15T08:01:05Z2016-02-15T08:01:14Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20238Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/202382016-02-15T08:01:05ZВикористання ідей Вальдорфської педагогіки у моральному вихованні сучасних молодших школярівН. А. БасюкТ. С. Гужанова2016-01-27T14:23:19Z2016-01-27T14:32:50Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20102Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/201022016-01-27T14:23:19ZЕфективність спілкування як важлива складова клубної діяльностіТ. С. Гужанова2016-01-27T14:19:09Z2016-01-27T14:28:59Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20099Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/200992016-01-27T14:19:09ZКТС як одна з форм організації життедіяльності у літньому оздоровчому таборіТ. С. Гужанова2016-01-27T14:17:02Z2016-01-27T14:26:16Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20098Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/200982016-01-27T14:17:02ZУрок як основна форма співпраці учителя і учнів у процесі навчанняТ. С. Гужанова2016-01-27T14:14:55Z2016-01-27T14:15:21Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20097Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/200972016-01-27T14:14:55ZКлубна робота – важлива складова позакласної виховної роботиТ. С. Гужанова2014-10-30T22:59:58Z2015-08-15T09:27:46Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/13458Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/134582014-10-30T22:59:58ZДозвілля як організація діяльності школярів у позаурочний часН. І. ЗозуляТ. С. Гужанова2014-10-30T22:29:58Z2015-08-15T09:27:24Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/13454Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/134542014-10-30T22:29:58ZЗ історії інновацій в педагогіціТ. С. Гужанова2014-09-05T11:04:04Z2015-08-15T07:46:46Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/12352Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/123522014-09-05T11:04:04ZЕстетичне виховання учнів молодшого шкільного віку засобами мистецтва в
позаурочний часПредмет дослідження – педагогічні умови естетичного виховання учнів
молодших класів засобами мистецтва в позаурочний час.
Мета – теоретично обґрунтувати і експериментально перевірити педагогічні
умови естетичного виховання учнів молодших класів засобами мистецтва в поза
урочний час.Ю. В. ФедорецьТ. С. Гужановаped.innova@gmail.com2014-09-04T11:23:09Z2015-08-15T07:45:36Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/12211Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/122112014-09-04T11:23:09ZРОЗВИТОК ХУДОЖНЬОЇ ОБДАРОВАНОСТІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ
НА ЗАНЯТТЯХ ГУРТКА ОРИГАМІОб’єкт дослідження: процес розвитку художньо обдарованих дітей
молодшого шкільного віку на заняттях гуртка орігамі.
Предмет дослідження: педагогічні умови ефективного розвитку художньої
обдарованості молодших школярів на заняттях гуртка орігамі.
Мета: обґрунтування і визначення педагогічних умов розвитку художньої
обдарованості молодших школярів на заняттях гуртка орігамі.Ф. Р. Федороваped.innov@gmail.comТ. С. Гужанова2014-09-04T11:22:41Z2015-08-15T07:45:33Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/12210Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/122102014-09-04T11:22:41ZФормування колективу молодшого шкільного віку засобами
колективної творчої діяльності.Мета дослідження –Обґрунтування та визначення умов формування
колективу молодших школярівяк необхідного компоненту при здійсненні
навчально-виховної роботи у початковій школі засобами колективної
творчої діяльності.
Об’єкт – Процес формування колективу учнів початкової школи.
Предмет – Колективна творча діяльність як засіб ефективного
формування колективу молодших школярів в навчально-виховному процесі
загальноосвітньої школи.В. О. ГутманТ. С. Гужановаped.innova@gmail.com2012-01-12T21:56:10Z2015-08-14T23:44:17Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/5815Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/58152012-01-12T21:56:10ZМолодіжний клуб як одна із форм соціальної групиМолодіжний клуб є формою позашкільної виховної роботи, яка
відрізняється від виховної роботи школи.В сучасному суспільстві система клубів займає особливе місце.
Молодь, здійснюючи свій вибір, становиться членом будь якої системи,
відчуває свою єдність, і ця система являє ядро молодіжної субкультури.Процес
виховання може ефективно реалізувати свої функції, якщо в нього включати діяльність клубних об’єднань, які створюють умови для розвитку творчих здібностей, для задоволення потреб у спілкуванні, для самовираження, самоствердження, самовизначення.Т. С. Гужанова2010-06-23T07:55:16Z2016-02-15T08:22:41Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/4255Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/42552010-06-23T07:55:16ZОрганізація життєдіяльності в літньому оздоровчому таборіПроаналізувавши роботу дитячих оздоровчих таборів "Артек", "Молода гвардія", "Берег" (м. Алушта), автори статті виокремлюють основні продуктивні форми життєдіяльності вихованців: методику КТС, методику проектної діяльності та тематичні програми на зміну. На основі досвіду представлено методичні особливості колективної творчої діяльності і проектної технології, їх тематику.Н. А. БасюкТ. С. ГужановаН. Ю. Рудницька2009-11-18T10:50:39Z2015-08-14T20:35:55Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/3505Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/35052009-11-18T10:50:39ZОбразование русских фразеологизмов на базе латинских крылатых словВ статті обґрунтовується приналежність предикативних виразів, що походять з латинської мови, до росій-ської мови.С. И. ГужановТ. С. Гужанова2009-10-22T10:37:16Z2015-08-14T19:43:56Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/3004Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/30042009-10-22T10:37:16ZСучасні підходи до аналізу обдарованості та диференціації її видів і складовихУ статті аналізується диференціація видів обдарованості, розглядаються сучасні підходи до феномену обдарованості, визначаються її складові. Обговорюються деякі аспекти побудови моделі обдарованості й креативності, формулюються мотиваційні чинники обдарованості. Формується зв'язок креативності з самореалізацією особистості.Н. Ю. РудницькаТ. С. ГужановаА. П. Вірковський2008-12-09T11:08:51Z2015-08-14T13:49:35Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/470Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/4702008-12-09T11:08:51ZКультура спілкування як засіб гуманізації стосунків між учнямиАвтор порушує питання виховання культури спілкування між учнями та накреслює шляхи їх вирішення.Т. С. Гужанова2008-12-08T14:50:53Z2015-08-14T13:25:02Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/218Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/2182008-12-08T14:50:53ZИспользование алгоритма при изучении русской фразеологииВ статье обосновывается методика изучения фразеологизмов в направлении от фразеологических выражений к фразеологическим сращениям, предлагается алгоритм определения принадлежности фразеологической единицы к одному из четырех типов.С. И. ГужановТ. С. Гужанова2008-12-08T13:47:44Z2015-08-14T14:27:54Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/956Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/9562008-12-08T13:47:44ZГуманістичне спрямування педагогічної спадщини І. ОгієнкаУ статті розглядаються проблеми національної школи, виховання, гуманної особистості у світі ідей Івана Огієнка.В. В. КудряшоваТ. С. ГужановаТ. П. Москвіна2008-12-08T12:36:20Z2015-08-14T14:29:11Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/971Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/9712008-12-08T12:36:20ZСинергетичний підхід до освітніх технологій навчання й вихованняАвтори виділяють деякі проблеми у системі освіти, які можуть бути вирішені за допомогою концепції функціональної асиметрії головного мозку людини.А. П. ВірковськийТ. С. Гужанова2008-11-25T10:18:41Z2015-08-14T18:46:38Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/2383Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/23832008-11-25T10:18:41ZВплив художньо-естетичної діяльності на формування духовності молодших школярівУ статті аналізуються шляхи впливу художньо-естетичної діяльності на духовний розвиток молодших школярів.Т. С. ГужановаН. Ю. Рудницька2008-11-11T10:22:32Z2015-08-14T17:25:43Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/1130Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11302008-11-11T10:22:32ZХудожньо-естетична діяльність – шлях до розвитку творчих якостей особистостіУ статті обґрунтовується важливість художньо-творчої діяльності для розвитку творчих якостей особистості.Т. С. Гужанова2008-11-04T10:18:02Z2015-08-14T17:04:16Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/1752Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/17522008-11-04T10:18:02ZПроблемы фразообразования в свете идей А.А. ПотебниУ статті розглядаються проблеми утворення фразеологічних одиниць у світлі учення О.О. Потебні про походження прислів’їв та приказок. З опорою на ідеї О.О. Потебні піднімаються питання утворення російських фразеологічних одиниць шляхом еліптичного скорочення біблейських сюжетів та крилатих слів.Т. С. ГужановаС. И. Гужанов