Електронна бібліотека Житомирського державного університету: Ніяких умов. Результати впорядковані-Дата внесення. 2024-03-29T09:12:29ZEPrintshttp://eprints.zu.edu.ua/images/logo2.gifhttp://eprints.zu.edu.ua/2016-02-24T10:58:37Z2016-02-24T11:01:19Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20385Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/203852016-02-24T10:58:37ZРефлексивна складова підготовки майбутнього вчителя іноземних
мов до професійної діяльностіУ статті описано виокремлені автором шляхи формування рефлексивних умінь майбутніх учителів
іноземних мов у професійній діяльності, обґрунтовано їх доцільність застосування в підготовці
педагогічних фахівців. Доведено, що педагогічна рефлексія базується на вмінні вчителя аналізувати
педагогічну діяльність як єдність діяльностей вчителя та учнів для досягнення спільних цілей навчання.
Наведено приклади рефлексивних навчальних прийомів (смислотворчість, розв'язання проблемних
методичних завдань, мікровикладання.А. П. ЛісниченкоВ. Г. Дерун