Електронна бібліотека Житомирського державного університету: Ніяких умов. Результати впорядковані-Дата внесення. 2024-03-29T13:01:44ZEPrintshttp://eprints.zu.edu.ua/images/logo2.gifhttp://eprints.zu.edu.ua/2020-11-11T12:20:06Z2020-11-11T12:20:06Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/31749Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/317492020-11-11T12:20:06ZВикористання інтерактивних методів навчання під час вивчення теми «Екологія»Ю. С. ШелюкА. С. Дручик2020-07-08T12:02:44Z2020-07-08T12:02:44Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/31370Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/313702020-07-08T12:02:44ZОсобливості впливу шкільного навантаження на функціонування органів опорно-рухового апарату школярівПорушення нормального функціонування опорно-рухового апарату у школярів посідають третє місце після захворювань серцево-судинної системи та онкологічних захворювань [2]
Тому метою дослідження було вивчення впливу шкільного навантаження на нормальне функціонування органів опорно-рухового апарату.
За даними Міністерства охорони здоров’я України кожна 4-та дитина має проблеми з поставою, основною причиною цього є надмірна кількість годин проведена сидячи, а також навантаження на спину у вигляді тяжких шкільних ранців. Наказом МОЗ України від 18.01.2007 №13 затверджено «Гігієнічні вимоги до друкованої продукції для дітей» [3], де вага підручників із врахуванням одного дня навчання у школі разом зі шкільним приладдям, без ваги портфеля або ранця, не повинна перевищувати допустимих гігієнічних норм: 1-2 класи - 1,5 - 2,0 кг; 3-4 класи - 2,0 - 2,3 кг; 5-6 класи - 2,3 - 3,0 кг; 7-8 класи - 3,0 - 3,5 кг; 9-10 (11) класи - 3,5 - 4,5 кг.Т. С. РехнерА. С. ДручикР. П. Власенко