Електронна бібліотека Житомирського державного університету: Ніяких умов. Результати впорядковані-Дата внесення. 2024-03-29T10:22:44ZEPrintshttp://eprints.zu.edu.ua/images/logo2.gifhttp://eprints.zu.edu.ua/2021-01-22T07:13:51Z2021-01-22T07:13:51Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/32150Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/321502021-01-22T07:13:51ZАдміністративно-правове регулювання управління спортом вищих досягнень у США (зарубіжний досвід)Актуальність. Сьогодні спорт вищих досягнень у США перебуває у стадії найбільш інтенсивного підйому. Ця обставина визначила інтерес до вивчення адміністративно-управлінського та правового регулювання сфери спорту вищих досягнень у США. Мета – визначити основні адміністративно-правові аспекти розвитку спорту вищих досягнень у США. Методи дослідження. Аналіз науково-методичної літератури та документальних джерел, даних мережі Інтернет, систематизація та узагальнення. Результати. Показано, що всю діяльність у сфері спорту, у тому числі у спорті вищих досягнень регулює Закон «Про любительський спорт.» У США не існує Міністерства спорту або інший організацій, що координують розвиток спорту, безпосередньо підпорядкованих уряду. Основною організацією, що координує розвиток спорту вищих досягнень є Олімпійський комітет США (USOC) – незалежна від держави організація. Важливу роль у розвитку спорту вищих досягнень грають національні спортивні федерації, які є суб’єктами спортивного руху в США. Слід зазначити, що організація підготовки спортсменів у США заснована на принципі взаємної співпраці між USOC і національними спортивними федераціями. Встановлено, що ефективним засобом в розвитку національних спортивних федерацій і USOC США є менеджмент, який зазвичай пов’язують з рядом управлінських аспектів і особливостей адміністрування. Спортивний менеджмент у США цілком увібрав в себе і сферу спортивного маркетингу, який грає ключову роль в комерційній діяльності спортивної організації. Висновки. Основа американського спорту вищих досягнень – це шкільний та студентський спорт. Спорт вищих досягнень розвивається на принципах ринкових відношень, що забезпечує фінансову стабільність і незалежність спортивних організацій.Олександр Дрюков2020-02-04T07:10:56Z2020-02-04T07:10:56Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/30657Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/306572020-02-04T07:10:56ZКонцепція розвитку спортивного резерву з фехтування у спортивних школах в УкраїніАктуальність. Аналіз підготовки спортивного резерву у спортивних школах в Україні дав можливість встановити наявність проблеми, яка полягає у відсутності концептуальних підходів щодо розробки програм (стратегій) розвитку спортивного резерву в Україні. Мета – розробити Концепцію розвитку спортивного резерву з фехтування у спортивних школах в Україні. Методи – аналіз науково-методичної літератури та документальних джерел, анкетування, експертні оцінки, PEST-аналіз, SWOT-аналіз, аналіз і синтез, абстракція, статистична обробка даних. Результати. Показано, що необхідним елементом досліджень, обов’язковим етапом під час складання будь-якого рівня стратегічних планів (програм, концепцій) є PEST- та SWOT-аналізи. На основі методології PEST- та SWOT-аналізу було отримано кількісні оцінки діяльності організації у розвитку спортивного резерву з боку внутрішнього та зовнішнього середовищ, що дало можливість систематизувати всю наявну інформацію для прийняття виважених рішень стосовно розвитку спортивного резерву. Ці нові знання дали можливість сформувати та науково обґрунтувати Концепцію розвитку спортивного резерву з фехтування у спортивних школах в Україні. Особливість Концепції полягає в тому, що в ній визначено стратегічні підходи до подальшого розвитку спортивного резерву у спортивних школах в Україні, а також Концепція може слугувати цільовим орієнтиром для розробки та реалізації програмних документів у сфері розвитку фехтування та його окремих напрямів.
Висновки. Розроблено Концепцію розвитку спортивного резерву з фехтування у спортивних школах в Україні на системному аналізі чинників внутрішнього та зовнішнього середовищ, які впливають розвиток спортивного резерву в діяльності спортивної школи.Олександр Дрюков