Електронна бібліотека Житомирського державного університету: Ніяких умов. Результати впорядковані-Дата внесення. 2024-03-28T15:00:38ZEPrintshttp://eprints.zu.edu.ua/images/logo2.gifhttp://eprints.zu.edu.ua/2015-05-13T11:54:39Z2015-05-22T15:24:45Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/17276Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/172762015-05-13T11:54:39ZОсобливості застосування педагогічної діагностики у процесі професійної підготовки майбутніх учителів іноземних мовСтаттю присвячено проблемі застосування педагогічної діагностики у процесі професійної підготовки майбутніх учителів іноземних мов. Розглянуто порядок та особливості застосування педагогічної діагностики у навчальному процесі ВНЗ. З’ясовано, що педагогічна діагностика дозволяє проаналізувати процес професійної підготовки студентів, визначити його результативність, виявити прогалини у підготовці, усунути їх, підтвердити успішні результати та спроектувати наступні етапи професійної підготовки. С. В. Дуброва