Електронна бібліотека Житомирського державного університету: Ніяких умов. Результати впорядковані-Дата внесення. 2024-03-28T19:54:29ZEPrintshttp://eprints.zu.edu.ua/images/logo2.gifhttp://eprints.zu.edu.ua/2016-09-23T17:48:02Z2016-09-23T17:48:02Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/21965Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/219652016-09-23T17:48:02ZВідбір й структурування змісту математичної освіти бакалаврів із системного
аналізу в умовах реалізації компетентнісного та інтеграційного підходівВ статті розглянуто сучасній стан математичної освіти для спеціальності "Системний аналіз".
Обґрунтовується необхідність зміни змісту математичного компоненту для формування професійних
компетенцій бакалаврів системного аналізу. В ході дослідження нами виділені цілі професійно-
спрямованої математичної освіти. У відповідності з поставленими цілями встановлено змістові лінії
навчання математичним дисциплінам, визначенні знання, вміння та навички щодо володіння навчальним
матеріалом з математики. Розроблена та описана модель проектування компетентнісно-
орієнтованого змісту математичної освіти.О. Ф. Дяченкоdjoksana@yandex.ru