Електронна бібліотека Житомирського державного університету: Ніяких умов. Результати впорядковані-Дата внесення. 2024-03-29T00:17:53ZEPrintshttp://eprints.zu.edu.ua/images/logo2.gifhttp://eprints.zu.edu.ua/2024-02-20T08:27:28Z2024-02-20T08:35:34Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/39060Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/390602024-02-20T08:27:28ZConstructional Modeling in the Formalism of Cognitive-Quantitative Construction GrammarВ. В. Жуковська2024-02-13T21:50:43Z2024-02-13T21:54:02Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/38997Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/389972024-02-13T21:50:43ZПараметризація синтактико-функційних властивостей граматичної конструкції: квантитативно-корпусний аспектВ. В. Жуковська2024-02-13T14:19:54Z2024-02-13T14:19:54Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/38994Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/389942024-02-13T14:19:54ZCognitive-Quantitative Parametrization of English ‘Detached Nonfinite/Nonverbal With Explicit Subject’–constructionsВ. В. Жуковська2024-02-12T13:56:54Z2024-02-12T13:56:59Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/38987Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/389872024-02-12T13:56:54ZКорпусні технології та жанрово-аналітичний підхід у навчанні англійської мови для академічних цілейВ. В. Жуковська2023-06-26T07:02:02Z2023-06-26T07:02:02Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/37498Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/374982023-06-26T07:02:02ZІнструктивно-методичні матеріали до семінарських занять з обов’язкової освітньої компоненти "Корпусна лінгвістика та лексикографія" для підготовки здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освітиІнструктивно-методичні матеріали до семінарських занять із обов’язкової освітньої компоненти «Корпусна лінгвістика та лексикографія» – Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2023. – 55 с.В. В. Жуковська2023-06-22T08:34:02Z2023-06-22T09:09:33Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/37287Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/372872023-06-22T08:34:02ZRegister Distribution of English Detached Nonfinite/ Nonverbal with Explicit Subject Constructions: a Corpus-Based and Machine-Learning ApproachThis article presents the findings of a quantitative corpus-based analysis of the register distribution of detached nonfinite/ nonverbal with explicit subject constructions in present-day English. Despite substantial research on the linguistic diversity of the syntactic patterns under study, no quantitative corpus and machine-learning analysis of the distribution of all their types in modern English registers has been presented. Thus, the statistical platform R was employed to accomplish two goals: 1) to undertake a quantitative corpus-based analysis of register distribution of the analyzed clauses in the BNC corpus and 2) to assess the possibility of occurrence of the clauses under research in the registers of present-day English on the basis of a machine-learning model. The findings of this study provide compelling evidence for the applicability of an integrated quantitative corpus linguistic and machine learning analysis for investigating the linguistic behavior of complex clause-level constructions, such as English detached nonfinite/ nonverbal with explicit subject constructions. The obtained results refute the prevalent view in contemporary English grammars that detached nonfinite/ nonverbal with explicit subject constructions have a limited scope of use and demonstrate that the analyzed syntactic patterns expand their register distribution, penetrating both the written and spoken registers of contemporary formal and informal English discourse.В. В. ЖуковськаО. О. Мосіюкmosxandrwork@gmail.comС. Бук2023-06-07T21:03:42Z2023-06-07T21:12:28Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/37018Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/370182023-06-07T21:03:42ZQuantitative Corpus-based Methods for Construction Grammar ResearchВ. В. Жуковська2022-12-06T12:42:44Z2022-12-06T12:42:44Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/35181Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/351812022-12-06T12:42:44ZGoldberg’s Cognitive Construction Grammar Framework the Main Theoretical and Methodological UnderpinningsВ. В. Жуковська2021-12-16T22:57:29Z2021-12-16T22:57:29Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/33512Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/335122021-12-16T22:57:29ZТеоретико-методологічні засади квантитативно-корпусної параметризації граматичної конструкціїВ. В. Жуковська2021-12-16T22:57:03Z2021-12-16T22:57:03Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/33511Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/335112021-12-16T22:57:03ZCurrent Schools of Construction Grammar: Theoretical and Methodological ArchitectureВ. В. Жуковська2021-08-18T11:09:59Z2021-08-18T11:09:59Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/33081Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/330812021-08-18T11:09:59ZФормування компетентності «Hавчання впродовж життя» як ключової вимоги професійної підготовки вчителя ХХІ століттяПосібник знайомить з теоретичними основами організації процесу навчання впродовж життя, пропонує сучасні форми та технології навчання впродовж життя під час професійної підготовки вчителя. Він може бути використаним студентами, вчителями різних типів середніх навчальних закладів, а також фахівцями в галузі методик навчання різних предметів методистами ВНЗ та ІПДДО.І. І. СмагінІ. Б. ГуменюкВ. О. КалінінЛ. В. КалінінаВ. О. ПапіжукЛ. В. БаралоО. В. ГиринВ. В. ЄвченкоВ. В. ЖуковськаН. Р. ПрокопчукІ. М. РудикІ. І. СавчукЛ. Ф. СоловйоваН. С. Щерба2021-06-14T09:20:47Z2021-06-14T09:20:47Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/32794Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/327942021-06-14T09:20:47ZТеоретико-методологічні засади квантитативно-корпусної параметризації граматичної конструкції. Мова та мовлення: фундаментальні парадигми розвиткуВ. В. Жуковська2020-12-01T12:22:04Z2020-12-01T12:22:04Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/31863Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/318632020-12-01T12:22:04ZЗанурення в майбутню професію як ігровий засіб профорієнтації школярівМетою даного посібника є знайомство вчителя іноземної мови з можливостями проведення профорієнтаційної роботи з учнями старшої школи на основі форм та прийомів гейміфікації.
У посібнику вчитель вперше познайомиться з ігровим методом
«занурення» в майбутню професію, з досвідом проведення нестандартних
форм профорієнтаційної роботи як під час контактного навчання в школі,
так і під час дистанційного навчання.
Посібник адресований вчителям іноземних мов, майбутнім вчителям
іноземних мов, а також учням старшої школи, майбутня професія яких
пов’язана з вивченням іноземних мов.Л. В. КалінінаВ. О. ПапіжукМ. В. ПолховськаО. Ю. КузьменкоН. Р. ПрокопчукН. В. МатушевськаО. В. ГиринІ. М. РудикЮ. Ю. КлимовичІ. І. СавчукВ. В. ЖуковськаН. С. Щерба2018-07-04T10:02:30Z2018-07-04T10:11:28Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/27276Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/272762018-07-04T10:02:30ZНаскільки "незалежна" абсолютна конструкція у сучасній англійській мові: корпуснобазований аналізВ. В. Жуковська2018-05-03T06:11:50Z2018-05-03T06:12:07Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/27026Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/270262018-05-03T06:11:50ZЗастосування корпусних технологій у навчанні та вивченні іноземної мовиВ. В. Жуковськаtoryzuk@mail.ru2017-02-16T13:12:27Z2017-02-16T13:12:27Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/23871Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/238712017-02-16T13:12:27ZМорфологічні та семантичні особливості суб’єктного компоненту англійської абсолютної конструкціїВ. В. Жуковськаtoryzuk@mail.ru2016-05-23T12:43:31Z2016-05-23T12:43:31Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/21028Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/210282016-05-23T12:43:31ZСфери вживання абсолютної конструкції у сучасній англійській мовіВ. В. Жуковська2016-02-25T09:11:09Z2016-02-25T09:18:57Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20408Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/204082016-02-25T09:11:09ZФункціонування абсолютної конструкції у сучасній англійській мові (на матеріалі Британського національного корпусу)В. В. Жуковська2016-02-24T08:35:46Z2016-02-24T08:35:46Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20330Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/203302016-02-24T08:35:46ZКонцептуально-методологічні засади граматики конструкційВ. В. Жуковська2015-12-28T17:10:21Z2015-12-28T17:18:17Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/19738Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/197382015-12-28T17:10:21ZАбсолютна конструкція в англійській мові: походження та функціонуванняУ роботі здійснено огляд мовознавчих підходів до встановлення шляхів виникнення абсолютної конструкції у давньоанглійській мові. Визначено сутність абсолютної конструкції як структури вторинної предикації, окреслено її дистинктивні ознаки, проаналізовано структурно-морфологічну варіативність у сучасній англійській мові.В. В. Жуковськаtoryzuk@mail.ru2015-10-28T15:41:39Z2015-10-28T15:50:32Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/18909Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/189092015-10-28T15:41:39ZВступ до корпусної лінгвістики: навчальний посібникНавчальний посібник покликаний ознайомити студентів філологічних спеціальностей з базовими поняттями корпусної лінгвістики, охарактеризувати її мету та завдання, описати методи дослідження в цій галузі, представити основи корпусних технологій та показати теоретичне й практичне значення корпусів для проведення наукових досліджень в галузі лінгвістики та для навчання і вивчення іноземної мови.
Адресований студентам вищих навчальних закладів. Прислужиться всім, хто займається прикладними лінгвістичними дослідженнями та цікавиться питаннями реального функціонування мови.В. В. Жуковськаtoryzuk@mail.ru2015-04-20T09:14:58Z2015-04-20T09:23:05Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/17081Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/170812015-04-20T09:14:58ZТеоретичні засади й історичні витоки граматики конструкційВ. В. Жуковськаtoryzuk@mail.ru2014-09-22T10:04:47Z2015-08-15T08:09:49Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/12676Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/126762014-09-22T10:04:47Z“Актуальні проблеми іноземної філології та методики викладання іноземних мов”Матеріали збірника відображають зміст наукового онлайн семінару з актуальних питань сучасної мовознавчої науки та методики викладання іноземних мов. Збірник містить результати досліджень в різних сферах лінгвістики – дискурсології, комунікативної лінгвістики, віртуальної комунікації, теорії аргументації, граматики, гендерної лінгвістики, аксіології, історії мови та методики викладання іноземних мов. Видання розраховане на наукових співробітників, викладачів і студентів.В. В. Жуковськаtoryzuk@mail.ru2014-09-22T10:04:22Z2015-08-15T08:09:29Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/12670Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/126702014-09-22T10:04:22ZОснови теорії та практики стилістики англійської мови: Навчальний посібник для студентів вищих навчальних закладів.У посібнику викладено основні лінгвістичні та методологічні засади стилістики як науки, проаналізовано базові поняття стилістичної фонетики, морфології, лексикології, семасіології та синтаксису. Матеріал посібника сприяє не лише ґрунтовному оволодінню основами стилістики англійської мови, розвитку вмінь стилістичного аналізу тексту, але й вдосконаленню мовленнєвої компетенції та формуванню культури мовлення студентів.
Рекомендовано для студентів старших курсів та магістрів факультетів іноземних мов, викладачів англійської мови, а також для всіх, хто цікавиться проблемами стилістики.
В. В. Жуковськаtoryzuk@mail.ru2014-09-22T10:04:11Z2015-08-15T08:09:25Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/12669Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/126692014-09-22T10:04:11ZГраматика конструкцій: історичні витоки та теоретичне підґрунтяАбсолютна конструкція (АК) є граматичною структурою особливого типу та займає окрему нішу в системі конструкцій англійської мови. Вказана конструкція неодноразово ставала об’єктом лінгвістичних розвідок, результатами яких є низка досліджень, присвячених аналізу окремих аспектів абсолютної конструкції у синтагматичному і парадигматичному планах на матеріалі давніх і сучасних мов (Ісакова (2003), Серкіна (2000), Степанян (1997), Попович (1990), Аalto (1979), Stump (1985), Holland (1986), König, Auwera (1990), Gunnarson (2009), Dewey, Syed (2009), Bruno (2011), Timofeeva (2011) та ін.). Попри чисельність здійснених досліджень ця проблематика не втрачає своєї актуальності і продовжує привертати увагу вчених-мовознавців, а лінгвістична багатогранність абсолютної конструкції ставить перед дослідниками низку питань, які потребують подальшого вивчення. Серед невирішених проблем слід вказати відсутність у сучасній лінгвістиці загальноприйнятого визначення цієї конструкції та інвентарю її структурно-морфологічних варіантів. В. В. Жуковськаtoryzuk@mail.ru2014-09-22T10:04:03Z2015-08-15T08:09:21Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/12668Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/126682014-09-22T10:04:03ZІсторичні витоки та напрями граматики конструкційГраматика конструкцій – це знаково-базована теорія мови, яка організована навколо поняття ГРАМАТИЧНА КОНСТРУКЦІЯ, що являє собою кореляцію між формою та змістом/функцією і виступає основною одиницею аналізу та репрезентації. Головна ідея граматики конструкцій полягає в прагненні розробити систему опису мови, в якій марковані конструкції (тобто більшою чи меншою мірою «ідіоматизовані» структури) представлені у тій же формальній системі, що і регулярні, «ядерні» моделі. В основі цього напряму знаходиться положення про те, що між традиційними рівнями мови – фонетикою, лексикою, граматикою, прагматикою – немає чітких меж, вказані рівні утворюють єдиний континуум, а одиниці всіх мовних рівнів від морфеми до висловлювання і цілого тексту трактуються як конструкції. В. В. Жуковськаtoryzuk@mail.ru2014-09-22T10:03:45Z2015-08-15T08:09:15Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/12666Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/126662014-09-22T10:03:45ZТеоретичні засади конструкційної граматикиГраматика конструкцій – це відносно новий напрям теорії мови, що на сьогодні отримав надзвичайно широке поширення у світовій лінгвістичній думці. В основі цього напряму знаходиться положення про те, що між традиційними рівнями мови – фонетикою, лексикою, граматикою, прагматикою – немає чітких меж, вказані рівні утворюють єдиний континуум, а одиниці всіх мовних рівнів від морфеми до висловлювання і цілого тексту трактуються як конструкції. Під граматичними конструкціями розуміються двосторонні одиниці, що являють собою кореляцію між формою та змістом/функцією В. В. Жуковськаtoryzuk@mail.ru2014-09-22T10:03:18Z2015-08-15T08:09:10Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/12663Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/126632014-09-22T10:03:18ZАбсолютна конструкція в англійській мові: структурно-семантичний аспектДана стаття має меті проаналізувати структурно-семантичну варіативність англійської абсолютної конструкції. Ілюстративні приклади відібрано з Британського національного корпусу (BNC-BYU) та Корпусу американського варіанту сучасної англійської мови В. В. Жуковськаtoryzuk@mail.ru2014-07-27T10:53:00Z2015-08-15T07:28:49Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/12045Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/120452014-07-27T10:53:00ZСтруктурно-морфологічні особливості абсолютних конструкцій в сучасній англійській мовіДана стаття має меті проаналізувати структурно-морфологічну варіативність абсолютної конструкції у сучасній англійській мові із залученням даних Британського національного корпусу (BNC-BYU) та Корпусу американського варіанту сучасної англійської мови.В. В. Жуковськаtoryzhuk@mail.ru2013-10-02T09:56:51Z2015-08-15T04:29:37Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/9767Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/97672013-10-02T09:56:51ZІнструктивно-методичні матеріали до державного екзамену з англійської мови з методикою викладання для студентів освітньо-кваліфікаційного рівня “бакалавр”, напряму підготовки: 6.020303 Філологія*. Мова і література (англійська)Інструктивно-методичні матеріали до державного екзамену з англійської мови з методикою викладання містять вимоги до організації і змісту державного екзамену, критерії оцінювання знань і вмінь студента, а також вимоги до написання, оформлення і захисту дипломних робіт.
Інструктивно-методичні матеріали до державного екзамену з англійської мови з методикою викладання призначені для студентів, які закінчують Навчально-науковий інститут іноземної філології Житомирського державного університету імені Івана Франка за денною (стаціонарною) формою навчання (освітньо-кваліфікаційний рівень – “бакалавр”) за напрямом підготовки: 6.020303 Філологія*. Мова і література (англійська), а також для наукових керівників та викладачівВ. В. Жуковськаtoryzuk@mail.ruІ. І. Савчукsavchuk357@mail.ruО. Ю. Андрушенкоlaura@com.zt.uaН. Р. Петранговська2013-10-02T09:56:21Z2016-10-06T10:05:35Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/9769Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/97692013-10-02T09:56:21ZІнструктивно-методичні матеріали до державного екзамену з англійської мови з методикою викладання для студентів освітньо-кваліфікаційного рівня “спеціаліст”, спеціальності: 7.02030302 Мова і література (англійська)*Інструктивно-методичні матеріали до державного екзамену з англійської мови з методикою викладання містять вимоги до організації і змісту державного іспиту, критерії оцінювання знань та вмінь студентів, а також вимоги до написання, оформлення і захисту дипломних робіт.
Інструктивно-методичні матеріали до державного екзамену з англійської мови з методикою викладання призначені для студентів, які закінчують Навчально-науковий інститут іноземної філології Житомирського державного університету імені Івана Франка за денною (стаціонарною) формою навчання (освітньо-кваліфікаційний рівень – “спеціаліст”) за спеціальністю: 7.02030302 Мова і література (англійська)*, а також для наукових керівників та викладачівВ. В. Жуковськаtoryzuk@mail.ruЛ. Ф. Соловйоваfelix6408@mail.ruІ. В. СамойлюкевичЛ. А. Гаращук2012-09-04T10:11:02Z2015-08-15T00:04:10Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/6123Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/61232012-09-04T10:11:02ZCorpus-based approach to teaching vocabulary and grammarВ. В. Жуковськаtoryzuk@mail.ru2012-03-13T08:14:28Z2015-08-15T00:52:48Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/6783Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/67832012-03-13T08:14:28ZЕколінгвістика: становлення та основні напрями дослідженьУ статті розглянуто становлення еколінгвістики. Авторами описано підходи різних вчених до трактування терміну „еколінгвістика”, проаналізовано останні дослідження у цій галузі, визначено завдання та основні напрямки еколінгвістичних досліджень.В. В. Жуковськаtoryzuk@mail.ruН. О. Деркачninahudz@googlemail.com2012-02-07T08:39:04Z2018-10-06T15:57:52Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/6128Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/61282012-02-07T08:39:04ZСучасні напрямки досліджень міжкультурної комунікації та методики викладання іноземних мовЗбірник наукових праць містить результати досліджень студентів та молодих науковців вищих навчальних закладів України та Республіки Білорусь із сучасних напрямків досліджень міжкультурної комунікації та методики викладання іноземних мов. Видання розраховане на студентів старших курсів, аспірантів та викладачів.В. В. Жуковськаtoryzuk@mail.ruІ. І. Савчукsavchuk357@mail.ruЛ. Є. Блін2012-01-30T10:49:29Z2015-08-15T00:04:19Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/6125Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/61252012-01-30T10:49:29ZМетодичні рекомендації до написання, оформлення і захисту дипломних робіт з лінгвістичних дисциплін (для студентів Навчально-наукового інституту іноземної філології освітньо-кваліфікаційних рівнів “бакалавр”, “спеціаліст” та “магістр”)Методичні рекомендації призначені для студентів освітньо-кваліфікаційних рівнів “бакалавр”, “спеціаліст” та “магістр”, які виконують дипломні роботи з лінгвістичних дисциплін, а також викладачів для здійснення ними керівництва дипломними роботами студентів. Основна мета цих рекомендацій полягає в методичній допомозі при підготовці дипломних (магістерських) робіт, формуванні та чіткому розумінні кваліфікаційних вимог до їх виконання, написання та оформлення.В. В. Жуковськаtoryzuk@mail.ru2012-01-30T10:48:27Z2015-08-15T00:04:23Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/6126Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/61262012-01-30T10:48:27ZВзаємозв’язок різноаспектних характеристик англійського дієсловаВ. В. Жуковськаtoryzuk@mail.ru2012-01-30T10:47:44Z2015-08-15T00:04:31Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/6127Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/61272012-01-30T10:47:44ZМетодичні рекомендації до написання, оформлення і захисту курсових робіт з лінгвістичних дисциплін (для студентів Навчально-наукового інституту іноземної філології освітньо-кваліфікаційних рівнів “бакалавр”, “спеціаліст” та “магістр”)Методичні рекомендації призначені для студентів освітньо-кваліфікаційних рівнів “бакалавр”, “спеціаліст” та “магістр”, які виконують курсові роботи з лінгвістичних дисциплін, а також викладачів для здійснення ними керівництва курсовими роботами студентів. Методичні вказівки містять вимоги до оформлення курсових робіт, порядок їх підготовки до захисту, критерії оцінювання та додатки, у яких наводяться графік роботи над курсовою роботою, зразки оформлення титульної сторінки, змісту, ілюстрацій, таблиць та списку використаних джерел.В. В. Жуковськаtoryzuk@mail.ru2009-09-28T12:54:40Z2015-08-14T19:28:13Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/2872Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/28722009-09-28T12:54:40ZОсобливості сполучуваності дієслів комунікація в текстах різних функціональних стилівСтаття присвячена вивченню поняття валентності. Розділяються поняття лексичної, синтаксичної та граматичної валентності. Встановлено, що прагматика та комунікативна направленість на характеристики сполучуваності дієслів комунікації впливає на набір найбільш вживаних моделей граматичної сполучуваності дієслів комунікації у текстах одного функціонального стилю.В. В. ЖуковськаА. Г. Мокіна2008-12-09T16:27:05Z2015-08-14T19:12:52Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/2603Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26032008-12-09T16:27:05ZВзаємозв’язок лексико-семантичних та граматичних категорій англійського дієсловаСтаття присвячена дослідженню міжрівневих відносин у мові. За допомогою спеціальних статистичних методів було встановлено залежність між семантикою дієслова та його частотою вживання у певній моделі граматичної сполучуваності.В. В. Жуковська2008-12-08T13:49:59Z2015-08-14T14:16:32Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/850Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8502008-12-08T13:49:59ZЛінгвостатистичний підхід до встановлення міжрівневих відносин у мові: лексика і граматикаСтаття присвячена дослідженню міжрівневих відносин у мові. За допомогою спеціальних статистичних методів було встановлено залежність між частотою вживання груп словозмінних форм англійського дієслова та його семантикою. Ця залежність зумовлюється як сумісністю чи несумісністю семантики дієслівних одиниць і темпоральної семантики групи словозмінних форм дієслова, так і прагматикою мови.В. В. Жуковська2008-11-25T10:12:42Z2015-08-14T18:45:35Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/2375Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/23752008-11-25T10:12:42ZЛексико-семантичні і граматичні характеристики
англійського дієслова в художньому текстіСтаття присвячена опису взаємодії різноаспектних дієслівних характеристик в англомовному художньому творі. На основі лінгвостатистичного аналізу встановлено взаємозв’язок лексико-семантичних і морфологічних, лексико-семантичних і синтаксичних, морфологічних і синтаксичних характеристик англійського дієслова; взаємозалежність їх частот є одним із проявів цієї взаємодії.В. В. Жуковська2008-11-18T10:03:49Z2015-08-14T16:40:20Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/1673Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/16732008-11-18T10:03:49ZВзаємозв’язок морфологічних та синтаксичних характеристик англійського дієслова в художньому творіСтаття присвячена проблемі взаємодії різнорівневих характеристик англійського дієслова. Доведено, що між морфологічними та синтаксичними характеристиками англійського дієслова існує зв’язок, який проявляється в тому, що окремі групи дієслівних словозмінних форм переважно вживаються в певних моделях граматичної сполучуваності. Підтверджено, що реалізація граматичних характеристик дієслова на синтаксичному рівні проходить одночасно з лексичними.В. В. Жуковська