Електронна бібліотека Житомирського державного університету: Ніяких умов. Результати впорядковані-Дата внесення. 2024-03-29T06:28:45ZEPrintshttp://eprints.zu.edu.ua/images/logo2.gifhttp://eprints.zu.edu.ua/2024-03-27T07:22:29Z2024-03-27T07:22:48Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/39254Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/392542024-03-27T07:22:29ZУдосконалення навчального процесу з фізичного виховання школярів молодшого віку засобами фітнесуЄ. І. ЖуковськийМ. О. Жуковська2019-01-31T19:16:50Z2019-01-31T19:16:50Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/28145Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/281452019-01-31T19:16:50ZВплив комплексних занять з оздоровчої аеробіки на вдосконалення фізичної підготовленості студенток вищих освітніх закладівАктуальність теми дослідження. У статті обґрунтовано доцільність модернізації фізичного виховання шляхом інноваційних підходів та впровадження оздоровчих технологій у навчально-виховний процес. Орієнтуючись на дослідження проблеми, на основі індивідуального підходу та науково-методичної літератури виявлено оптимальні форми організації занять, які максимально відповідають інтересам та потребам студентів. Проаналізовано комплексні заняття з оздоровчої аеробіки на прикладі степ-аеробіки та вправ за системою пілатес. Досліджено позитивний вплив занять з оздоровчої аеробіки на фізичну підготовленість студенток вищих навчальних закладів.
Мета дослідження – розробити та впровадити в навчально-виховний процес комплексні заняття з оздоровчої аеробіки, що включають у свою структуру степ-аеробіку і пілатес. У процесі дослідження використовувались наступні методи: теоретичний аналіз й узагальнення наукової літератури, педагогічне спостереження, анкетування, методи математичної статистики.
Результати роботи та ключові висновки. Педагогічний експеримент тривав 8 місяців. Для студенток контрольної групи заняття проводились за традиційною програмою з фізичного виховання, а для студенток експериментальної групи – за авторською методикою з використанням комплексних занять оздоровчими видами аеробіки. Комплексне заняття з оздоровчої аеробіки поділялось на три частини: підготовчу (тривалістю 20 хв.), основну (55 хв.: степ-частина – 30 хв., пілатес – 25 хв.) і заключну (тривалістю – 10 хв.).
Результат впровадження комплексних занять з оздоровчої аеробіки свідчить про позитивний вплив експериментальної методики на підвищення рівня фізичної підготовленості студенток.М. О. ЖуковськаЄ. І. ЖуковськийВ. І. Айунц2016-12-22T10:54:33Z2016-12-22T10:56:31Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/22890Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/228902016-12-22T10:54:33ZВдосконалення гнучкості у студентів вищих навчальних закладів засобами стретчінгу в навчально-виховному процесі з фізичного вихованняУ статті проаналізовано
та обґрунтовано вдосконалення
гнучкості у студентів засобами
стретчінгу під час практичних
занять з фізичного виховання.
Популярність нового виду
оздоровчої гімнастики – стретчінгу,
має важливе значення для розвитку
фізичної підготовки. Вдосконалення
рухливості у суглобах важливе
для студентів ВНЗ, оскільки велику
кількість часу студенти проводять
сидячи. При розробці комплексу
з стретчінгу значна увага
приділялась вправам, які
безпосередньо впливали на розвиток
гнучкості. Вправи стречінгу
позитивно впливають на емоційний
стан студентів та доступні
для виконання в домашніх умовах.М. О. Жуковська