Електронна бібліотека Житомирського державного університету: Ніяких умов. Результати впорядковані-Дата внесення. 2024-03-29T12:07:43ZEPrintshttp://eprints.zu.edu.ua/images/logo2.gifhttp://eprints.zu.edu.ua/2008-10-15T18:22:30Z2015-08-14T14:18:52Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/865Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8652008-10-15T18:22:30ZТеоретичні основи розробки системи формування пізнавально-інтелектуальної компетентності майбутніх учителів початкових класівУ статті розкрито основні поняття системного підходу, показано їх застосування у процесі розробки системи формування пізнавально-інтелектуальної компетентності майбутніх учителів початкових класів.В. І. Завіна