Електронна бібліотека Житомирського державного університету: Ніяких умов. Результати впорядковані-Дата внесення. 2024-03-29T10:16:30ZEPrintshttp://eprints.zu.edu.ua/images/logo2.gifhttp://eprints.zu.edu.ua/2020-01-03T22:39:21Z2020-01-03T22:48:16Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/30430Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/304302020-01-03T22:39:21ZВідгук офіційного опонента на дисертаційну роботу Коновальчук Інни Миколаївни «Формування готовності майбутніх учителів початкової школи до міжособистісної взаємодії у ситуації конфлікту дітей з батьками», поданої до захисту на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук зі спеціальності 13.00.04 – теорія і методика професійної освітиЛ. В. Зданевич2019-10-03T04:53:52Z2019-10-03T04:53:52Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/29872Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/298722019-10-03T04:53:52ZApplication of System and Synergetic Paradigm of Management of Social-Economic, Educational Processes in UkraineDue to widening the system and synergetic methodology in the sphere of socio-economic research, the synergetic methodology is extrapolated on managing social and economic processes at the level of constructing a model of such a process. The research is consecutively conducted on three methodological levels – the general/overall (general principles of synergetics are realized in socio-economic sphere), the peculiar/specific (general principles of synergetics are realized in socio-economic systems management) and the single/individual (the synergetic principles of socio-economic systems management are realized in the sphere of education on the level of the model of educational systems management using temporary self-ruled managerial target teams). It is stated that the system-synergetic view of the world reveals certain fundamental aspects of the behavior of natural and socio-economic systems in the context of their control and governance. It is shown that the use of temporary self-ruled managerial target teams, being the major element of a synergetic model of socio-economic management, is realized according to synergetic principles and processes.О. В. Вознюкalexvoz@ukr.netЛ. В. Зданевич2017-05-22T17:20:11Z2017-05-22T17:22:33Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/24645Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/246452017-05-22T17:20:11ZМодель професійної підготовки майбутніх вихователів ДНЗ до роботи з дезадаптованими дошкільникамиЛ. В. Зданевич2016-12-11T15:17:25Z2016-12-11T15:17:25Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/22735Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/227352016-12-11T15:17:25ZКонцептуальна модель та організація підготовки майбутнього вихователя ДНЗ до роботи з дезадаптованими дітьми в умовах ступеневої освітиЛ. В. Зданевич2016-12-03T00:42:40Z2016-12-03T00:52:05Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/22592Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/225922016-12-03T00:42:40ZВідгук офіційного опонента на докторську дисертацію Ковальчук Валентини Антонівни «Теоретичні та методичні основи професійної підготовки майбутніх учителів до роботи в умовах варіативності освітньо-виховних систем», поданої на здобуття наукового ступеня доктора педагогічних наук зі спеціальності 13.00.04 – теорія і методика професійної освітиЛ. В. Зданевич2015-12-07T21:22:12Z2015-12-07T21:31:03Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/19483Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/194832015-12-07T21:22:12ZВідгук офіційного опонента доктора педагогічних наук, професора Зданевич Лариси Володимирівни на дисертаційну роботу Мирної Інни Олексіївни “Розвиток соціальної компетентності класних керівників загальноосвітніх навчальних закладів у процесі професійної діяльності” поданої на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук за спеціальністю 13.00.04 – теорія і методика професійної освітиЛ. В. Зданевич2015-09-02T06:40:42Z2015-09-02T06:49:57Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/18429Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/184292015-09-02T06:40:42ZВідгук офіційного опонента, доктора педагогічних наук, професора Зданевич Лариси Володимирівни на дисертацію Радишевської Марії Миколаївни “Формування інтерактивної компетентності майбутніх учителів гуманітарних спеціальностей в процесі професійної підготовки”, поданої до захисту на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук зі спеціальності 13.00.04 – теорія і методика професійної освітиЛ. В. Зданевич2015-07-27T22:06:39Z2015-07-27T22:06:39Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/18260Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/182602015-07-27T22:06:39ZСистемно-структурна концептуальна модель підготовки майбутніх вихователів ДНЗ до професійної діяльностіЛ. В. Зданевич2015-07-25T06:46:40Z2015-07-25T06:46:40Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/18220Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/182202015-07-25T06:46:40ZРоль виховної та навчальної роботи в подоланні дезадаптаційних проявів у студентів-першокурсниківЛ. В. Зданевич2014-09-09T13:08:23Z2014-09-09T13:10:33Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/12457Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/124572014-09-09T13:08:23ZТЕОРЕТИЧНІ І МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ ДОШКІЛЬНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ ДО РОБОТИ З ДЕЗАДАПТОВАНИМИ ДІТЬМИДисертацію присвячено теоретичним і методичним засадам підготовки майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів до професійної діяльності з дезадаптованитми дітьми. На підставі застосування поліпарадиґмального підходу науково обґрунтовано концепцію підготовки майбутнього вихователя ДНЗ до професійної діяльності, змістовою основою якої є авторська модель, що містить три взаємозалежні та взаємодоповнювальні підсистеми: організаційно-діагностичну, змістово-діяльнісну та рефлексивно-прогностичну. Упроваджено систему підготовки майбутнього вихователя до професійної діяльності на основі використання стандартизованих і валідизованих діагностичних методів та інформаційно-комунікаційних технологій. Визначено структурні компоненти професійної готовності майбутнього вихователя до роботи з дезадаптованими дошкільниками (мотиваційно-ціннісний, когнітивно-технологічний, інформаційно-комунікативний та рефлексивно-самоосвітній).
Науково-методичні засади реалізації авторської моделі відтворено й деталізовано в межах педагогічного експерименту, який підтвердив ефективність авторської моделі.
Результати дослідження впроваджені в практику діяльності вищих навчальних закладів і дошкільних навчальних закладів України.
Л. В. Зданевич