Електронна бібліотека Житомирського державного університету: Ніяких умов. Результати впорядковані-Дата внесення. 2024-03-28T08:36:46ZEPrintshttp://eprints.zu.edu.ua/images/logo2.gifhttp://eprints.zu.edu.ua/2008-11-18T10:12:52Z2015-08-14T16:29:46Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/1650Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/16502008-11-18T10:12:52ZПроблема систематизації професійних особистісних якостей майбутніх учителівУ статті проаналізовано психолого-педагогічні підходи до систематизації професійних особистісних якостей майбутніх учителів. Виділено основні класифікації професійних особистісних якостей учителя (запропоновані Г. Хмарою, Л. Гурьєвою, Д. Зюзіним, Ю. Бабанським, І. Зимньою, В. Гріньовою та ін.) і здійснено аналіз кожної з груп.О. А. Зуброва