Електронна бібліотека Житомирського державного університету: Ніяких умов. Результати впорядковані-Дата внесення. 2024-03-29T08:44:17ZEPrintshttp://eprints.zu.edu.ua/images/logo2.gifhttp://eprints.zu.edu.ua/2015-07-25T06:46:44Z2015-07-25T06:46:44Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/18221Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/182212015-07-25T06:46:44ZПроблема самовизначення вчителя у контексті педагогічної діїІ. А. Зязюн2008-12-08T13:07:25Z2015-08-14T13:36:21Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/433Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/4332008-12-08T13:07:25ZПсиходіагностика педагогічної майстерності вчителяЗдійснено ретроспективний аналіз. Розглядаються теоретико-методологічні засади професійної майстерності вчителя та особливості психодіагностики її складників.І. А. Зязюн2008-10-23T06:47:25Z2015-08-14T14:51:27Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/1153Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11532008-10-23T06:47:25ZПідготовка молоді до самоосвіти у педагогічних персоналізованих ательє ФранціїУ статті проаналізовано напрямки і підходи до організації самоосвіти студентської молоді у педагогічних персоналізованих ательє Франції.І. А. Зязюн2008-10-16T06:46:26Z2015-08-14T14:17:19Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/853Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8532008-10-16T06:46:26ZФілософія педагогічної якості в системі неперервної освітиУ статті зосереджено увагу на тому, що усвідомлення змістової сутності педагогічної професії, механізмів і меж педагогічної дії народжує здібності ставити і вирішувати професійні задачі будь-якого рівня складності – від практичних до методологічних. Це уможливлює пізнання на рівні свідомості й підсвідомості таких складових педагогічної дії та її якісних характеристик, як "кваліфікація", "компетентність", "педагогічна майстерність", "педагогічна техніка", "педагогічна творчість".І. А. Зязюн