Електронна бібліотека Житомирського державного університету: Ніяких умов. Результати впорядковані-Дата внесення. 2024-03-28T08:53:34ZEPrintshttp://eprints.zu.edu.ua/images/logo2.gifhttp://eprints.zu.edu.ua/2017-07-07T09:07:45Z2017-07-07T09:07:45Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/25080Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/250802017-07-07T09:07:45ZEvent-менеджмент ресторанного бізнесу України як інструмент маркетингових комунікаційО. А. КарпюкА. О. Сингаєвська2017-07-04T13:18:13Z2017-07-04T13:18:13Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/25067Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/250672017-07-04T13:18:13ZВдосноналення комунікаційних процесів в організації (на матеріалах ПАТ КБ «Приватбанк»)М. ОсмановаО. А. Карпюк2017-07-03T12:57:22Z2017-07-03T12:57:22Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/25062Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/250622017-07-03T12:57:22ZМаркетингова політика розподілу та її реалізація на підприємстві (на матеріалах ТОВ «Мода з доставкою»)Д. В. БэліковаО. А. Карпюк2017-06-13T11:50:19Z2017-06-13T11:50:19Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/24997Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/249972017-06-13T11:50:19ZФормування і оцінка ефективності системи управління корпоративною культурою (на матеріалах Бородянської міжрайонної виконавчої дирекції Київського обласного відділення Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності)В. С. СтанкевичО. А. Карпюк2017-06-12T14:10:45Z2017-06-12T14:10:45Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/24977Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/249772017-06-12T14:10:45ZУправління розвитком персоналу (на матеріалах ТОВ «КОН БРІО»)Т. В. КолодюкО. А. Карпюк2017-05-22T10:09:43Z2017-05-22T10:09:43Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/24638Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/246382017-05-22T10:09:43ZМетодичні рекомендації та вимоги до виконання курсової
роботи з «Управління персоналом» для студентів
галузі знань 07 «Управління та адміністрування»
спеціальності 073 «Менеджмент»Л. Д. ПавловськаТ. В. БоцянО. А. КарпюкІ. В. Мосійчукmosiychuk_i@ukr.net2017-05-18T13:23:45Z2017-05-18T13:23:45Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/24626Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/246262017-05-18T13:23:45ZСтимулююча функція прибутку у вітчизняних умовах ринкової економікиО. А. Карпюк2017-05-18T13:23:31Z2017-05-18T13:23:31Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/24625Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/246252017-05-18T13:23:31ZІсторичний аспект розвитку теорії прибуткуО. А. Карпюк2017-05-18T13:22:54Z2017-05-18T13:22:54Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/24624Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/246242017-05-18T13:22:54ZПрибуток як економічна категорія в х-економіці: обліковий аспектО. А. Карпюк2017-05-18T13:22:13Z2017-05-18T13:22:13Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/24623Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/246232017-05-18T13:22:13ZСучасні принципи японської моделі менеджментуО. А. Карпюк2017-05-18T13:21:10Z2017-05-18T13:21:10Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/24622Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/246222017-05-18T13:21:10ZЗарубіжний досвід впровадження організаційних змінО. А. Карпюк2017-05-18T13:20:47Z2017-05-18T13:20:47Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/24621Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/246212017-05-18T13:20:47ZАутсорсинг та даунсайзинг як методи оптимізації використання трудових ресурсів підприємстваО. А. Карпюк2017-05-18T13:20:16Z2017-05-18T13:20:16Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/24620Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/246202017-05-18T13:20:16ZСтан, проблеми та перспективи формування ринку освітніх послуг, шляхи вдосконаленняО. А. Карпюк2017-05-18T13:19:35Z2017-05-18T13:19:35Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/24619Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/246192017-05-18T13:19:35ZОсвітня послуга як об’єкт ринкових відносинО. А. Карпюк2017-05-18T13:18:45Z2017-05-18T13:18:45Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/24618Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/246182017-05-18T13:18:45ZНові моделі фінансування освіти: пріоритет виборуО. А. Карпюк2017-05-18T13:18:16Z2017-05-18T13:18:16Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/24617Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/246172017-05-18T13:18:16ZТенденції та перспективи розвитку ринку освітніх послуг Житомирської областіО. А. Карпюк2017-05-18T13:17:36Z2017-05-18T13:17:36Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/24616Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/246162017-05-18T13:17:36ZРейтингова оцінка ВНЗ як фактор його конкурентоспроможностіО. А. Карпюк2017-05-18T13:17:19Z2017-05-18T13:17:19Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/24613Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/246132017-05-18T13:17:19ZАналіз та оцінка рівня розвитку ринку освітніх послуг в УкраїніО. А. Карпюк2017-05-18T13:16:30Z2017-05-18T13:16:30Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/24612Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/246122017-05-18T13:16:30ZЕкономічна та територіальна доступність освітніх послуг: методичні підходи до визначенняО. А. Карпюк2017-05-18T13:16:04Z2017-05-18T13:16:04Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/24611Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/246112017-05-18T13:16:04ZТеоретичні аспекти ринку освітніх послугО. А. Карпюк2017-05-18T13:15:35Z2017-05-18T13:15:35Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/24610Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/246102017-05-18T13:15:35ZПоняття освітньої послуги та напрями реформування ринку освітніх послуг в УкраїніО. А. Карпюк2017-05-04T12:31:51Z2017-05-04T12:31:51Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/24473Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/244732017-05-04T12:31:51ZПроблеми оцінки конкурентоспроможності освітніх послугО. А. Карпюк2017-03-09T12:13:07Z2017-03-09T12:13:07Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/24006Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/240062017-03-09T12:13:07ZРоль страхових компаній в дотриманні принципів сталого розвиткуО. А. Карпюк2017-01-27T12:36:36Z2017-01-27T12:36:36Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/23461Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/234612017-01-27T12:36:36ZБізнес-інкубатори та роль тріади «місцева влада – бізнес – університети» у місцевому розвитку громадО. А. Карпюк2017-01-12T07:56:40Z2017-01-12T08:01:33Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/23241Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/232412017-01-12T07:56:40ZEvent-менеджмент в туристичній галузі: світовий досвід та перспективи для УкраїниО. А. КарпюкА. О. Сингаївська2016-11-16T12:22:59Z2016-11-16T12:26:54Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/22431Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/224312016-11-16T12:22:59ZЗабезпечення можливостей та мотивації праці громадян як пріоритетна ціль сталого розвитку УкраїниО. А. КарпюкЕ. П. Левчук2016-05-26T12:12:29Z2016-10-11T10:17:26Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/21141Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/211412016-05-26T12:12:29ZУправління опором змінам – важлива функція менеджераЕвеліна ДємідоваО. А. Карпюк2016-03-15T08:51:53Z2016-03-15T08:51:53Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20564Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/205642016-03-15T08:51:53ZОрганізаційно-економічні засади формування та розвитку ринку освітніх послуг (регіональний аспект)О. А. Карпюк2015-06-05T09:58:57Z2016-03-07T01:03:16Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/17685Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/176852015-06-05T09:58:57ZПроблеми оцінки конкурентоспроможності освітніх послугО. А. Карпюкolya.karpyuk@mail.ru2015-04-16T09:41:35Z2015-04-16T09:41:35Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/17042Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/170422015-04-16T09:41:35ZМетодичні рекомендації до написання курсових робіт з курсу «Oблiк i аудит»
О. А. КарпюкТ. В. БоцянО. І. Янковськаolyayan@meta.ua2015-04-16T09:40:32Z2015-04-16T09:40:32Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/17041Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/170412015-04-16T09:40:32ZМетодичні рекомендації щодо виконання та захисту дипломних робіт студентів спеціальності 8.03060101 Менеджмент організацій та адміністрування (за видами економічної діяльності)Т. В. БоцянО. А. КарпюкЛ. Д. ПавловськаО. І. Янковськаolyayan@meta.uaІ. В. СаухТ. В. Філіпенко2015-04-16T09:35:10Z2015-04-16T09:35:10Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/17038Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/170382015-04-16T09:35:10ZМетодичні рекомендації та вимоги до виконання курсової роботи з курсу «Тeopiя eкoнoмiчнoгo аналiзу»
Методичні матеріали та вимоги до виконання курсової роботи з курсу «Теорія економічного аналізу» складено відповідно до місця та значення дисципліни за структурно-логічною схемою, передбаченою освітньо-професійною програмою бакалавра з напряму підготовки 6.030601 «Менеджмент». О. А. Карпюкolya.karpyuk@mail.ruТ. В. БоцянО. І. Янковськаolyayan@meta.ua2015-03-11T11:39:49Z2015-03-11T11:39:49Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/16322Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/163222015-03-11T11:39:49ZThe role of dea in CSR efficiency evaluationОцінка корпоративної соціальної відповіальності (далі КСВ) широко обговорюється в науковій та
професійній літературі. Основною причиною цього є зростання її значення для репутації компаній,
зацікавлених сторін і наукових досліджень. В статті досліджено проблему вимірювання ефективності
КСВ. З цією метою, авторами запропоновано застосування непараметричного методу аналізу DEA
(Data envelopment analysis) як одного із методів вимірювання продуктивності (ефективності) КСВ,
враховуючи особливості вхідних та вихідних параметрів соціальної діяльностіТ. В. БоцянО. А. Карпюк2015-01-30T12:26:58Z2015-01-30T12:26:58Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/15186Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/151862015-01-30T12:26:58ZТеоретичні аспекти ринку освітніх послугВ статті розкривається поняття ринок освітніх послуг, наукові підходи щодо тлумачення, його характерні риси та особливості, а також напрями реформування в умовах глобалізації. О. А. Карпюк2015-01-30T12:24:23Z2016-03-07T01:02:51Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/15183Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/151832015-01-30T12:24:23ZПроблеми оцінки конкурентоспроможності освітніх послугВ статті розкривається поняття "конкурентоспроможність освітніх послуг",
запропоновано новий підхід до її оцінки та основні показники, які її характеризують.О. А. Карпюк2015-01-30T12:21:14Z2016-03-07T01:02:51Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/15182Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/151822015-01-30T12:21:14ZМетодичні рекомендації з курсу «Управління змінами»О. А. Карпюк2015-01-30T12:20:15Z2015-01-30T12:20:15Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/15181Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/151812015-01-30T12:20:15ZСтимулювання розвитку вищої освіти як елемент управління нею: зарубіжний досвідО. А. Карпюк2015-01-27T19:01:27Z2016-03-07T01:02:50Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/15146Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/151462015-01-27T19:01:27ZІндивідуальне завдання для дистанційного навчання з дисципліни «Економіка праці та соціально-трудові відносини»напряму підготовки 6.030601 «Менеджмент»
галузі знань 0306 «Менеджмент і адміністрування»
ІІ, ІІІ курс
О. А. Карпюк2015-01-27T18:59:45Z2015-01-27T19:01:59Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/15145Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/151452015-01-27T18:59:45ZІндивідуальне завдання для дистанційного навчання з дисципліни «Теорія економічного аналізу»напряму підготовки 6.030601 «Менеджмент»
галузі знань 0306 «Менеджмент і адміністрування»
ІІ, ІІІ курс
О. А. Карпюк2014-12-09T21:15:33Z2016-03-07T01:02:43Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/14473Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/144732014-12-09T21:15:33ZМетодичні рекомендації з курсу «управління змінами»Методичні матеріали з курсу «Управління змінами» складено відповідно до місця та значення дисципліни за структурно-логічною схемою, передбаченою освітньо-професійною програмою магістра з напряму підготовки 8.03060101 «Менеджмент організацій та адміністрування (за видами економічної діяльності)». Вона охоплює всі змістовні модулі, визначені освітньо-професійною програмою.
Методичні матеріали з дисципліни «Управління змінами» складаються зі вступу, розподілу навчальних годин на модулі, тем лекційного курсу дисципліни, інструктивно-методичних матеріалів до практичних занять, а також до самостійної роботи студентів, наявні завдання та вимоги до підсумкових модульних контрольних робіт і до екзамену, список рекомендованої літератури.О. А. Карпюк2014-12-09T21:14:54Z2015-08-15T10:57:08Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/14469Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/144692014-12-09T21:14:54ZМетодичні рекомендації з курсу «теорія економічного аналізу»Методичні матеріали з курсу «Теорія економічного аналізу» складено відповідно до місця та значення дисципліни за структурно-логічною схемою, передбаченою освітньо-професійною програмою бакалавра з напряму підготовки 6.030601 «Менеджмент». Вона охоплює всі змістовні модулі, визначені освітньо-професійною програмою.
Методичні матеріали з дисципліни «Теорія економічного аналізу» складаються зі вступу, розподілу навчальних годин на модулі, тем лекційного курсу дисципліни, інструктивно-методичних матеріалів до практичних занять, а також до самостійної роботи студентів, наявні завдання та вимоги до підсумкових модульних контрольних робіт і до екзамену, список рекомендованої літератури.О. А. Карпюк2014-12-09T21:10:33Z2015-08-15T10:57:36Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/14427Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/144272014-12-09T21:10:33ZОрганізаційно-економічні аспекти взаємодії попиту і пропозиції на ринку освітніх послугРозглянуто теоретико-методологічні аспекти формування попиту та пропозиції на ринку освітніх послуг. Досліджено особливості та проблеми обмеженості застосування ринкових механізмів та законів в освітній сфері. Обґрунтовано необхідність формування адаптивної системи освіти, яка б швидко реагувала на потреби ринку праці, стимулювала економічне зростання, відтворювала спеціалістів, здатних ефективно працювати в конкурентному
економічному середовищі
О. А. Карпюк2014-12-09T21:05:23Z2016-03-07T01:02:42Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/14426Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/144262014-12-09T21:05:23ZПроблеми оцінки якості освітніх послуг у системі освітнього менеджментуУ статті досліджено основні проблеми оцінки якості освітніх послуг з позиції задоволення інтересів споживачів; визначено характерні особливості сучасних моделей оцінки якості освіти. На основі проведених досліджень, запропоновано основні напрями оптимізації застосування розглянутих методик.О. А. Карпюк2014-12-09T14:05:30Z2016-03-07T01:02:42Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/14429Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/144292014-12-09T14:05:30ZМаркетинг інтелектуального капіталуУ статті зроблено спробу аналізу понятійного апарату термінів «маркетинг
знань», «маркетинг інтелектуального капіталу» та їх складових елементів.
Розглянуто методи оцінки інтелектуального капіталу компанії, сформовано
комплекс маркетингу для сфери освіти як з позиції продавця, так і споживача.О. А. Карпюк2014-12-09T08:26:18Z2015-08-15T10:54:11Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/14424Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/144242014-12-09T08:26:18ZУкраїна на шляху глобалізації освітнього просторуВ статті досліджено особливості глобалізаційних процесів освітнього простору, обґрунтовано можливі позитивні екстерналії при виконання ринку освітніх послуг своїх функцій. Виявлено стримуючі фактори зростання експорту освітніх послуг в Україні та запропоновано заходи щодо зменшення їх впливу.О. А. Карпюк2014-12-04T15:14:14Z2015-08-15T10:41:37Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/14247Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/142472014-12-04T15:14:14ZМетодика застосування концепції "Шість сигм" в системі управління якістю на підприємствіОкреслено методологічні основи концепції безперервного вдосконалення якості «Шість сигм». Розглянуто особливості її застосування як
статистичного показника, стратегічної мети діяльності компаній та як системи менеджменту на підприємстві. Обґрунтовано
дорожню карту використання концепції, основні завдання та кінцеву мету кожного із етапів. За результатами дослідження сформовано
сбалансовану систему показників якості функціонування компанії, за основними стратегічними цілями: фінанси, персонал, бізнес-процеси,клієнтО. А. Карпюкolya.karpyuk@mail.ru2014-10-13T11:28:30Z2015-08-15T08:44:41Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/13047Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/130472014-10-13T11:28:30ZКадровий потенціал освітньої сфери УкраїниЖ. В. ДерійО. А. Карпюк2014-10-13T11:23:32Z2015-08-15T08:44:34Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/13046Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/130462014-10-13T11:23:32ZШляхи модернізації сучасної системи фінансування вищої освіти в контексті розвитку людського капіталуЖ. В. ДерійО. А. Карпюк2014-10-13T11:17:34Z2015-08-15T08:44:12Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/13045Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/130452014-10-13T11:17:34ZЕкономіко-математичне моделювання розвитку ринку освітніх послуг регіонуО. А. КарпюкГ. В. Мамонова2014-10-13T11:03:22Z2016-03-07T01:02:32Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/13044Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/130442014-10-13T11:03:22ZМаркетинг інтелектуального капіталуО. А. Карпюк2014-06-26T08:26:08Z2016-03-07T01:02:16Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11841Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/118412014-06-26T08:26:08ZПроблеми оцінки якості освітніх послуг в системі освітнього менеджментуУ статті досліджено основні проблеми оцінки якості освітніх послуг з
позиції задоволення інтересів споживачів; визначено характерні
особливості сучасних моделей оцінки якості освіти. На основі
проведених досліджень, запропоновано основні напрями оптимізації
застосування розглянутих методик.О. А. Карпюк