Електронна бібліотека Житомирського державного університету: Ніяких умов. Результати впорядковані-Дата внесення. 2024-03-29T10:51:31ZEPrintshttp://eprints.zu.edu.ua/images/logo2.gifhttp://eprints.zu.edu.ua/2008-11-09T08:48:33Z2015-08-14T14:02:58Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/333Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/3332008-11-09T08:48:33ZСоціальна структура та матеріальні умови життя в об'єднаній НімеччиніНімеччина розглядається автором як постіндустріальне суспільство, аналізуються її основні демографічні тенденції й такі специфічні соціальні прошарки, як: а) приватні підприємці, середній клас і фермер; б) працівники сфери послу; в) еліта й групи населення на грані бідностi. Даючи детальну характеристику фінансового становища різних соціальних верств, автор визначає загальні ознаки всієї Західної Європи й основні її відмінності від пострадянського простору. Особливо відзначається матеріальна стимуляція інтелігенції як вирішального фактора високого рівня соціально-економічного розвитку Німеччини.Уве Кленнер2008-10-21T11:00:52Z2015-08-14T14:47:31Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/1124Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11242008-10-21T11:00:52ZТенденції і проблеми розвитку університетів під знаком глобалізаціїУ статті розглянуто взаємозв’язки між глобалізацією і розвитком вищої школи, визначено особливості цих процесів у США та вказано на спільні та відмінні риси у сфері німецької і російської університетської освіти. Автор докладно зупиняється на співставленні державних і приватних навчальних закладів; ефективну діяльність та великий потенціал останніх підкреслюють конкретні приклади. Обґрунтовано необхідність проведення реформ у західноєвропейській системі вищої освіти, які виходять за рамки Болонського процесу, і разом з тим проаналізовано однобічні тенденції до модернізації ( розраховані на явно "віртуальний" університет), а також ризики, пов’язані з федеральною реформою, до якої так прагнуть німці.Уве Кленнер