Електронна бібліотека Житомирського державного університету: Ніяких умов. Результати впорядковані-Дата внесення. 2024-03-29T05:30:57ZEPrintshttp://eprints.zu.edu.ua/images/logo2.gifhttp://eprints.zu.edu.ua/2016-12-18T22:57:00Z2018-09-05T12:32:58Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/22779Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/227792016-12-18T22:57:00ZНавчальна та виробнича практика з психології : методичні рекомендаціїМетодичні рекомендації до навчальної та виробничої практики з психології розроблено відповідно до вимог освітньо кваліфікаційних програм та навчальних планів підготовки спеціалістів із психології. Методичні рекомендації містять інформацію про організаційні особливості проходження фахової практики, її мету та основні завдання, форму звітності, списки рекомендованої літератури.О. В. Мазярmazyar.oleg2010@yandex.uaВ. В. ГорбуноваІ. С. Загурськаinna_zagurska78@mail.ruІ. В. Кирильчукi.kurulchyk@yandex.ruВ. О. КлимчукТ. М. Майстренкоmaistrenco@yandex.ruН. О. НикончукГ. В. ПирогО. Г. Шмиглюкshmyglyuk.oksana@gmail.comО. Л. МузикаО. О. МузикаЛ. П. Журавльоваlpz2008@ukr.net2016-07-04T18:50:10Z2016-07-04T18:50:10Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/21592Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/215922016-07-04T18:50:10ZРозробка та аналіз психометричних характеристик тесту мотиваційної грамотностіПроблема розробки діагностичних методів виміру рівня
мотиваційної грамотності особистості є на сьогодні досить
актуальною. Поняття мотиваційної грамотності, з одного боку,
теоретично обґрунтоване та емпірично розроблене, однак з іншого
боку ми не маємо структурованої, стандартизованої методики для
дослідження на особистісному рівні ще не створено.В. ЧерняєваВ. О. Климчук2016-06-21T18:49:15Z2016-06-21T18:49:15Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/21445Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/214452016-06-21T18:49:15ZОсобливості роботи над професійно-орієнтованим завданням з курсу «Психологія сексуальності»В. О. Климчук2016-06-21T13:15:32Z2016-06-21T13:21:39Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/21439Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/214392016-06-21T13:15:32ZОсобливості роботи над професійно-орієнтованим завданням з курсу «Інтеракційна психологія мотивації»В. О. Климчук2016-05-26T12:21:50Z2016-05-26T12:21:50Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/21151Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/211512016-05-26T12:21:50ZОсобливості роботи над професійно-орієнтованим завданням з курсу «Математичні методи у психології»В. О. Климчук2016-05-26T12:17:01Z2016-05-26T12:17:01Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/21149Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/211492016-05-26T12:17:01ZОсобливості роботи над професійно-орієнтованим завданням з курсу «Психологія мотивації та емоцій»В. О. Климчук2015-09-18T16:21:19Z2015-09-19T10:20:51Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/18597Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/185972015-09-18T16:21:19ZМотиваційний дискурс особистості в інтеракційному просторіДисертація на здобуття наукового ступеня доктора психологічних наук за спеціальністю 19.00.05 – соціальна психологія; психологія соціальної роботиВ. О. Климчук2015-09-18T14:19:57Z2015-09-18T20:11:53Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/18596Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/185962015-09-18T14:19:57ZМотиваційний дискурс особистості: на шляху до соціальної психології мотиваціїУ монографії представлено результати досліджень мотиваційного дискурсу особистості. Мотиваційний вимір життєсвіту розглянуто із соціально-психологічної дискурсивної позицій, у результаті чого автором вибудовано проект соціальної психології мотивації. На основі даних емпіричних досліджень автор описує структуру мотиваційного дискурсу, його кількісні і якісні характеристики, а також практики його конструювання. Презентовані оригінальні результати вивчення мотиваційного дискурсу у різних інтеракційних просторах: рекламному просторі, просторі соціальних мереж, просторі партнерського діалогу та владно-підвладної взаємодії. Для науковців, викладачів, студентів психологічних спеціальностей, аспірантів та усіх, хто цікавиться проблемами сучасної соціальної психології особистості.В. О. Климчук2010-04-13T08:21:31Z2015-08-14T21:27:20Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/4135Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/41352010-04-13T08:21:31ZДослідження особливостей розвитку внутрішньої мотивації студентів у навчальній діяльностіВ. О. Климчук2010-04-13T08:20:24Z2015-08-14T21:27:14Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/4134Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/41342010-04-13T08:20:24ZВплив внутрішньої мотивації на розвиток творчих здібностей дітей дошкільного вікуВ. О. КлимчукО. А. Шимченко2010-04-12T12:33:18Z2015-08-14T21:27:10Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/4133Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/41332010-04-12T12:33:18ZЦіннісні засади побудови системи психологічної етикиВ. О. Климчук2010-04-12T12:12:34Z2015-08-14T21:27:05Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/4132Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/41322010-04-12T12:12:34ZЕкспериментальне дослідження явища “мотиваційного зараження”У статті розглядається явище “мотиваційного
зараження”, емпірично досліджуються його механізми,
вивчаються прояви зараження внутрішньою та
зовнішньою мотивацією в контексті навчальної
діяльності. Простежуються вікові аспекти розвитку
цього явища.В. О. Климчук2010-04-12T07:54:06Z2015-08-14T21:27:01Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/4131Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/41312010-04-12T07:54:06ZМотивація вчителів та учнів: чи існує зв’язок?В. О. КлимчукН. В. Грищук2010-04-12T07:52:19Z2015-08-14T21:26:56Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/4130Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/41302010-04-12T07:52:19ZОпитувальник внутрішньої мотиваціїВ. О. Климчук2010-04-12T07:51:22Z2016-03-07T01:01:16Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/4129Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/41292010-04-12T07:51:22ZКластерний аналіз: використання у психологічних дослідженняхУ статті вивчаються можливості використання кластерного аналізу у психологічних дослідженнях. Робота проводиться на матеріалі реальних психологічних досліджень.В. О. Климчук2010-04-12T07:50:18Z2015-08-14T21:26:47Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/4128Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/41282010-04-12T07:50:18ZФакторний аналіз: використання у психологічних дослідженняхУ статті робиться спроба в доступній для психологів формі викласти основи факторного аналізу. Аналіз проводиться на матеріалі реальних психологічних досліджень. Також описується “ручний” варіант факторного аналізу.В. О. Климчук2010-04-12T07:40:46Z2015-08-14T21:26:42Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/4127Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/41272010-04-12T07:40:46ZТренінг внутрішньої мотивації: результати апробації та структураВ роботі наводиться структура та зміст програми розвитку внутрішньої мотивації. Наводяться окремі результати апробації програми, рекомендації для її успішного проведення та певні застереження проти використання
програми у підлітковому віці.В. О. Климчук2010-04-12T07:39:32Z2015-08-14T21:26:35Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/4126Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/41262010-04-12T07:39:32ZЖиттєвий шлях особистості. Математичне моделювання за допомогою багатомірного шкалюванняВ статті робиться спроба доповнити класичну процедуру каузометричного дослідження блоком математичного моделювання. За основу для такого математичного моделювання життєвого шляху береться багатомірне шкалювання. На основі консультативного прикладу показуються всі етапи такої процедури.В. О. Климчук2010-04-12T07:38:20Z2015-08-14T21:26:29Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/4125Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/41252010-04-12T07:38:20ZБагатомірне шкалювання: використання у психологічних дослідженняхУ статті вивчаються можливості використання багатомірного шкалювання у психології. Робота проводиться на матеріалі реальних психологічних досліджень. Наводяться приклади процесу роботи та інтерпретації отриманих результатів.В. О. Климчук2010-04-12T07:37:08Z2015-08-14T21:26:24Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/4124Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/41242010-04-12T07:37:08ZЖиттєвий шлях творчої особистості: принципи біографічного дослідженняВ. О. КлимчукЯ. В. Мойсієнко2010-04-12T07:18:44Z2015-08-14T21:26:20Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/4123Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/41232010-04-12T07:18:44ZБагатомірне шкалювання у психології: можливості обробки даних без комп’ютераВ. О. Климчук2010-04-12T07:04:56Z2015-08-14T21:26:15Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/4122Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/41222010-04-12T07:04:56ZВикладання курсу “Математичні методи у психології” в умовах кредитно-модульної системиВ статті аналізуються проблеми, з якими стикаються
викладачі дисципліни “Математичні методи у психології”. На
основі аналізу видів психологічних інтерпретацій (за
Г.В. Суходольським) робиться спроба системної класифікації
виділених проблем. Пропонуються як окремі шляхи подолання
цих проблем, так і комплексне рішення, яке полягає у
повноцінному використанні потенціалу кредитно-модульної
системи організації навчального процесу. Значна увага
приділяється активізації самостійної дослідницької роботи
студентів.В. О. Климчук2010-04-12T07:02:28Z2015-08-14T21:26:10Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/4121Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/41212010-04-12T07:02:28ZФеномени розвитку внутрішньої мотиваціїУ статті робиться огляд зарубіжних та вітчизняних підходів до вивчення внутрішньої мотивації та, зокрема, її розвитку. Представлено виявлені автором феномени, що супроводжують розвиток внутрішньої мотивації.В. О. Климчук2009-11-05T10:09:10Z2016-03-07T01:01:10Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/3297Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/32972009-11-05T10:09:10ZКластерний аналіз: використання у психологічних дослідженняхУ статті вивчаються можливості використання кластерного аналізу у психологічних дослідженнях. Робота проводиться на матеріалі реальних психологічних досліджень.В. О. Климчук2008-10-14T10:01:29Z2015-09-18T14:28:38Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/357Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/3572008-10-14T10:01:29ZМотиви навчальної діяльності студентів: спроба психосемантичного аналізуАналізуються змістові характеристики мотивації навчальної діяльності студентів. Показуються відмінності мотивів навчання юнаків та дівчат.
В. О. КлимчукО. Л. Музика