Електронна бібліотека Житомирського державного університету: Ніяких умов. Результати впорядковані-Дата внесення. 2024-03-29T13:12:53ZEPrintshttp://eprints.zu.edu.ua/images/logo2.gifhttp://eprints.zu.edu.ua/2016-07-04T17:48:31Z2016-10-05T09:20:34Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/21568Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/215682016-07-04T17:48:31ZВплив корекційно-розвивальної роботи психолога на підвищення рівня комунікативності підлітківСпілкування супроводжує нас кожен день, тому є невід’ємною
частиною людського життя. У підлітковому віці, як зазначав
Д.Б.Ельконін, провідною діяльністю є спілкування з ровесниками. В
цей період активно відбувається процес знаходження спільної мови
з однолітками, підлітки обирають для себе друзів. Саме на початку
підліткового віку діяльність спілкування, свідоме експериментування
з власними відносинами до інших людей виділяються в самостійну
область життя. Якщо підліток в цей момент не може знайти своє місце серед оточуючих, то він «виходить» психологічно з цього кола,
іноді і в буквальному сенсі. В цей період підлітки ідентифікують
себе з іншими, відбувається особистісне самоствердження. Тому
цей етап життя є дуже важливим і розуміння цього допомагає людині
вдосконалювати власне Я.Л. О. КотловаВалентина Ковтун