Електронна бібліотека Житомирського державного університету: Ніяких умов. Результати впорядковані-Дата внесення. 2024-03-19T03:56:07ZEPrintshttp://eprints.zu.edu.ua/images/logo2.gifhttp://eprints.zu.edu.ua/2014-04-09T10:46:43Z2015-08-15T06:09:51Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/10936Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/109362014-04-09T10:46:43ZСУЧАСНІ ПІДХОДИ ДО ВИГОТОВЛЕННЯ І ВИКОРИСТАННЯ ГЕРБАРІЇВВиготовлений гербарій розміщують в спеціальних шафах. Вони мають мати гумові прокладки на дверях, щоб вберегтися від шкідливих комах. На полицях рослини розміщуються в пачках товщиною 10-20 см, або в папках. Гербарні зразки нових зборів потрібно відразу ж розкладати по місцях. Не варто допускати накопичення нерозібраного матеріалу, тому що це зменшує можливість зараження колекції шкідниками. Для користування гербарієм потрібно мати картотеку або електронну базу даних.
І. В. КозакГ. М. Міхеєва2013-09-25T05:48:20Z2015-08-15T04:24:19Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/9719Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/97192013-09-25T05:48:20ZЗадачі і вправи для розвитку пізнавальних інтересів студентівЗадачі і вправи вважаються важливими чинниками підвищення пізнавальної і практичної активності студентів в навчанні та під час проведення польових практик. Відомо, що в ході вирішення пізнавальної задачі з’являється потреба в нових знаннях, яку можна вважати стимулятором самостійної діяльності. Вирішення задач і вправ потребує прояву елементів творчого підходу до застосування наявних знань, особливо тоді, коли зміст завдання має тісний зв'язок з практичною діяльністю, з життям.І. В. КозакГ. М. Міхеєва