Електронна бібліотека Житомирського державного університету: Ніяких умов. Результати впорядковані-Дата внесення. 2024-03-29T07:16:47ZEPrintshttp://eprints.zu.edu.ua/images/logo2.gifhttp://eprints.zu.edu.ua/2019-11-26T09:05:00Z2019-11-26T09:14:18Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/30311Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/303112019-11-26T09:05:00ZРозвиток педагогічної компетентності викладачів фармацевтичного профілю у системі науково-методичної роботи коледжуГ. В. Козаченко2019-11-21T07:59:39Z2019-11-21T08:07:33Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/30269Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/302692019-11-21T07:59:39ZРозвиток педагогічної компетентності викладачів фармацевтичного профілю у системі науково-методичної роботи коледжуАвтореферат дисертації на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наукГ. В. Козаченко2019-02-26T10:27:37Z2019-02-26T10:36:32Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/28433Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/284332019-02-26T10:27:37ZЦиклова методична комісія як середовище розвитку педагогічної компетентності викладачів фармацевтичного профілюГ. В. Козаченко2017-09-11T20:06:04Z2017-09-11T20:13:54Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/25244Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/252442017-09-11T20:06:04ZОсобливості професійної діяльності викладачів фармацевтичного профілю у вищому навчальному закладі І-ІІ рівнів акредитаціїУ статті розглядаються особливості професійної діяльності викладачів фармацевтичного профілю у вищому навчальному закладі І-ІІ рівнів акредитації. Визначено завдання фармацевтичної освіти, ключовим серед яких є, зокрема, забезпечення якісної підготовки освічених, компетентних, здатних до прийняття самостійних рішень сучасних фахівців фармацевтичної галузі. Автором запропоновано інформацію щодо навчальних закладів України, що здійснюють підготовку фахівців спеціальності 226 «Фармація» освітнього рівня «молодший спеціаліст» станом на 2016 рік. Виокремлено та охарактеризовано основні функції педагогічної діяльності: навчальну, науково-методичну, виховну. Здійснено характеристику основних форм організації навчання студентів-фармацевтів. З’ясовано, що ефективність професійної діяльності значною мірою визначає педагогічна компетентність викладача, яка формується і розвивається у процесі практичної діяльності.Г. В. Козаченкоg.kozachenko@ukr.net2017-06-06T19:10:49Z2017-06-06T19:10:49Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/24899Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/248992017-06-06T19:10:49ZТеоретичні засади розвитку педагогічної компетентності викладачів
фармацевтичного профілюУ статті представлено теоретичний аналіз та визначення сутності, взаємозв'язку понять ''компетентнісний підхід'', ''компетентність'', ''компетенція'', ''професійна компетентність'', ''педагогічна компетентність викладача фармацевтичного профілю'' у контексті освітніх нормативних документів та досліджень науковців з метою подальшого комплексного розуміння проблеми розвитку педагогічної компетентності викладачів фармацевтичного профілю.Г. В. Козаченкоg.kozachenko@ukr.net