Електронна бібліотека Житомирського державного університету: Ніяких умов. Результати впорядковані-Дата внесення. 2024-03-28T09:03:29ZEPrintshttp://eprints.zu.edu.ua/images/logo2.gifhttp://eprints.zu.edu.ua/2016-10-22T17:23:08Z2016-10-22T17:30:20Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/22232Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/222322016-10-22T17:23:08ZГрафічно-інформаційні технології формування професійної
спрямованості студентів технічних ВНЗ в процесі вивчення інженерної та комп’ютерної
графікиВ статті висвітлено питання графічно-інформаційних технологій навчання, як засобу професійної
спрямованості студентів технічних ВНЗ в процесі вивчення інженерної та комп’ютерної графіки.
Виявлено, що застосування графічно-інформаційних технологій відкривають принципово нові
можливості для виконання графічних документів та навчання графічним дисциплінам. Висвітлено
формування професійної спрямованості. Використання графічно-інформаційних технологій в процесі
формування професійної спрямованості студентів відкриває широкі перспективи, впливає на цiннiснi
орієнтації під час їх професійного самовизначення.О. М. КозачкоА. О. Козачко2015-05-13T07:23:52Z2015-05-22T15:27:06Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/17263Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/172632015-05-13T07:23:52ZДослідження професійної мотивації студентів технічних ВНЗ в процесі вивчення графічних дисциплінУ статті наведено результати дослідження професійної мотивації студентів технічних ВНЗ у процесі вивчення графічних дисциплін. Розроблено питання анкет, які використано для визначення рівня професійної мотивації та зацікавленості вивчення дисципліни "Інженерна графіка" студентами радіотехнічних спеціальностей. При проведенні експериментальних досліджень вдалось виявити недоліки викладання графічних дисциплін, що погіршують зацікавленість вивчення таких предметів.О. М. КозачкоА. О. Козачко