Електронна бібліотека Житомирського державного університету: Ніяких умов. Результати впорядковані-Дата внесення. 2024-03-28T11:03:55ZEPrintshttp://eprints.zu.edu.ua/images/logo2.gifhttp://eprints.zu.edu.ua/2018-02-01T09:37:17Z2018-02-01T09:37:17Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26270Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/262702018-02-01T09:37:17ZЗакономерности индивидуальной динамики соревновательной результативности в легкоатлетическом спринте (на примере спортсменки высокой квалификации)Мета роботи – виявити закономірності індивідуальної динаміки змагальної результативності спринтерів високої кваліфікації в тренувальних циклах різної тривалості. Було проаналізовано динаміку змагальної результативності спортсменки високої кваліфікації на міжнародних змаганнях з 1997 по 2015 роки в бігу на 400 м, 200 м, 100 м і 60 м. Складені математичні моделі нелінійної регресії, що описують динаміку змагальної результативності спортсменки в багаторічному періоді. На підставі отриманих моделей складено прогноз результатів на 2016–2017 роки. Складено моделі змагальної результативності за типом нелінійної синусоидальной регресії в річному циклі підготовки до паралімпійських ігор 2016 року серед спортсменів з вадами зору (категорія T12). Дано рекомендації щодо коригування тренувального процесу відповідно до отриманих природним закономірностям зміни функціонального стану спортсменки. У тренувальному процесі обследуемой спортсменки були враховані дані рекомендації. В результаті на Паралімпіаді 2016 року спортсменка стала чемпіонкою Світу та срібною призеркою Паралімпіади 2016 року.Жаннета КозинаЕлена Чебану2017-01-03T07:25:01Z2017-01-03T07:25:01Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/23104Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/231042017-01-03T07:25:01ZРазвитие психофизиологических возможностей при формировании спортивных двигательных навыков школьников старших классов с использованием межпредметных связей и информационных технологийМета роботи полягала в експериментальному обгрунтуванні застосування інтегральної методики розвитку рухових умінь і навичок з використанням міжпредметних зв’язків та інформаційних технологій на рівень психофізіологічних можливостей школярів. Проведене дослідження показало доцільність застосування розробленої методики для підвищення якості психофізіологічних процесів школярів старших класів. Одним з основних елементів впливу розробленої методики на психофізіологічні показники був акцент на свідоме сприйняття елементів навчального процесу, зокрема, активізація образного сприйняття елементів техніки бігу, стрибків, метань і застосування інформаційних технологій для реалізації міжпредметних зв’язків при формуванні рухових умінь і навичок школярів старших класів.Жаннета КозинаМарек Кржемински2017-01-03T07:24:34Z2017-01-03T07:24:34Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/23103Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/231032017-01-03T07:24:34ZПрименение аутогенной тренировки для оптимизации функционального состояния людей с высоким уровнем физической активностиУ статті представлена авторська методика аутогенного тренування, заснована на ефекті глибокої релаксації в результаті концентрації на природних образах. Мета роботи полягала в розробці та експериментальному обґрунтуванні ефективної та доступної методики аутогенного тренування, що дозволяє підвищити адаптаційні можливості людей з підвищеним рівнем фізичних і психологічних навантажень. У дослідженні взяли участь 63 студента, які є кваліфікованими спортсменами в командних ігрових видах спорту: 32 особи – експериментальна група і 31 – контрольна. Аутогенне тренування проводилося в кінці занять 2 рази на тиждень протягом 2-х місяців. Результати впливу методики оцінювалися за показниками серцевого ритму за методикою Р. М. Баєвского. Виявлено зміни показників серцевого ритму, які свідчать про гармонізуючий вплив розробленої методики відновлення на стан серцево-судинної і нервової систем студентів. Аутогенне тренування в авторській модифікації викликає зміни, необхідні для економічного функціонування організму і адекватного протікання процесів адаптації. Розроблена методика аутогенного тренування із застосуванням засобів наочності на основі сучасних інформаційних технологій є розширенням даних авторів в області теорії і практики підготовки фахівців дисциплін різного характеру.Жаннета КозинаСергей Ермаков