Електронна бібліотека Житомирського державного університету: Ніяких умов. Результати впорядковані-Дата внесення. 2024-03-29T05:14:44ZEPrintshttp://eprints.zu.edu.ua/images/logo2.gifhttp://eprints.zu.edu.ua/2024-02-26T15:04:15Z2024-02-26T15:11:36Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/39094Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/390942024-02-26T15:04:15ZТрансформація інноваційних технологій у вітчизняній практиці соціальної роботиУ статті розкрито загальні тенденції та особливості соціальної роботи у Європі та світі. Зазначено, що в умовах війни та в післявоєнний період у практиці соціальної роботи в Україні з метою надання ефек-тивної допомоги клієнтам та вирішення їхніх соціальних проблем доцільним є використання потенціалу апробованих інноваційних зарубіжних технологій.В. Є. БенераС. М. КоляденкоЖ. М. Шевченко2023-08-29T12:54:19Z2023-08-29T13:01:42Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/37817Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/378172023-08-29T12:54:19ZЕдукація майбутніх працівників соціальної сфери основ турботи про себеУ статті висвітлено досвід практичної підготовки працівників соціальної сфери до вторинної травма-
тизації під час надання соціальних послуг населенню України у воєнний та післявоєнний період.
Зазначено, що в умовах війни та в післявоєнний період метою допомоги соціальних працівників є: за-
безпечення суспільству та кожному окремому громадянину можливості пережити кризу, зберегти свою
гідність, права та відновитися після травмувальних подій. На основі Піраміди потреб А. Маслоу визначено
основні потреби клієнтів. Обґрунтовано доцільність застосування у практичній діяльності екологічної мо-
делі соціальної роботи й опори на теорію систем.
Проаналізовано наукові джерела та визначено, що під час консультування та в терапії доцільно ви-
користовувати аналіз життєвого шляху. Розглянуто насильство в контексті війни та тимчасової окупа-
ції територій, виділено його види. Наголошено, що прояви насилля спричиняють внутрішньоособистісні,
міжособистісні, групові наслідки, що спричиняє травму. Розкрито методику втілення на практиці різних
методів соціальної терапії, які можуть допомогти працівникам соціальної сфери запобігти проявам вто-
ринної травматизації під час підтримки клієнтів. Подано приклади застосування техніки «Планування на
зеленій ялинці» (автор В. Назаревич), техніки «Складання казок» і проєктивної методики «Я у своїх очах»
(автор І. Дуброніна).
Установлено, що описана методика викладання освітньої компоненти «Соціально-педагогічна тера-
пія» формує у здобувачів спеціальності Соціальна робота основи етичного принципу турботи про себе в
контексті професійних обов’язків соціального працівника в умовах сьогодення. Подальші дослідження до-
цільно спрямувати на розширення спектра методик, що можуть застосовуватись із метою турботи про
себе, й обґрунтування їх індивідуального підбору.С. М. КоляденкоО. В. Ілліна2023-02-15T08:19:33Z2023-02-15T08:19:33Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/36134Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/361342023-02-15T08:19:33ZВикористання проективних метафоричних асоціативних карт “Pockets” (“Кишені”) у процесі підготовки фахівців соціальної сфериУ статті розглянуто актуальність проблеми використання проективних метафоричних асоціативних карт у процесі підготовки фахівців соціальної сфери. Вказано про професійне становлення майбутнього соціального працівника,
що передбачає конкретні соціальні установи та орієнтації, синтез особистісних відносин і оцінок реальності та перспектив власних домагань.
З акцентовано увагу на тому, що самовизначення студентів спеціальності “Соціальна робота” може бути пов’язане з певними труднощами навчання, що стимулюють до цілеспрямованості застосування програми вдосконалення
професійного становлення підвищення рівня професіоналізації.
У статті з акцентовано увагу на популярності застосування метафоричних асоціативних карток (МАК) та проаналізовано глибинне теоретичне підґрунтя їх використання.
Визначено, що МАК – це проективні карти, тобто новаторський інструмент, який відноситься до арт-терапії.
Проаналізовано набір карток “Кишеня” (гра, психолого-педагогічний набір, візуальний матеріал).
У статті наголошується про глибокий символічний образ кишені як умовного місця, яке дає можливість комфорту,
забезпечуючи предметний супровід. Також конкретизовано набір карток “Кишені”, а саме: гра, психолого-діагностичний набір та візуальний матеріал.
Прописаний перелік життєвих завдань, які можна вирішити за допомогою набору карток “Кишені” та класифікація за наповненням відповідними символами. Також представлена їх класифікація за символічними маркуваннями,
кольоровою гамою та ступенем досяжності наповнення. Розглянуто принципи роботи з проективними картками,
зазначено стратегії їх використання відкрито і всліпу.
У статті розглядається досвід використання проективних карток “Кишені” у процесі навчання здобувачів вищої
освіти різних курсів спеціальності 231 “Соціальна робота”. Представлені приклади різних методик з інструкціями
та прикладами їх виконання, прописані знання, уміння та навички, які розвиваються у ході застосування методик.
Також представлені приклади написання есе на різні тематики та зазначені особливості застосування метафоричних асоціативних карток на заняттях для здобувачів вищої освіти спеціальності 231 “Соціальна робота” в Житомирському державному університеті імені Івана Франка.С. М. КоляденкоІ. В. Літяга2022-12-09T12:07:51Z2022-12-09T12:07:51Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/35344Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/353442022-12-09T12:07:51ZМаргарет Мід (1901-1978)С. М. Коляденко2022-12-09T12:07:16Z2022-12-09T12:07:16Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/35343Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/353432022-12-09T12:07:16ZГелена Радлінська (1897-1954)С. М. Коляденко2022-12-08T10:09:31Z2022-12-08T10:09:31Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/35301Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/353012022-12-08T10:09:31ZРоль християнства у системі соціальної допомогиЛ. ГоловняС. М. Коляденко2022-12-07T10:48:46Z2022-12-07T10:52:17Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/35265Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/352652022-12-07T10:48:46ZМитрополит Андрій Шептицький – великий благодійникІ. ГодунС. М. Коляденко2022-12-07T10:48:21Z2022-12-07T10:50:34Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/35264Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/352642022-12-07T10:48:21ZДержавна допомога в Давній ГреціїД. ГорбачС. М. Коляденко2022-12-07T10:47:52Z2022-12-07T10:49:25Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/35263Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/352632022-12-07T10:47:52ZБіологічний та соціокультурний феномени геноцидуМ. БарановськаС. М. Коляденко2022-12-02T10:10:24Z2022-12-02T10:10:24Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/35124Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/351242022-12-02T10:10:24ZОпіка та піклування в цивільному праві України: проблемні питання призначення опікунів та піклувальниківМ. СтупнюкС. М. Коляденко2022-12-02T09:34:23Z2022-12-02T09:40:28Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/35120Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/351202022-12-02T09:34:23ZДіяльність соціальних служб у роботі з дітьми з інвалідністюА. МузикаС. М. Коляденко2022-11-21T10:07:17Z2022-11-21T10:07:17Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/34734Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/347342022-11-21T10:07:17ZСоціально-правова підтримка жінок в Украйні, які живуть з ВІЛНа сьогодні проблема ВІЛ/СНІДу є актуальною, як у
всьому світі, так і в Україні, зокрема. Щодо статистичних даних, то в жовтні 2021
року в Україні офіційно зареєстровано 945 випадків ВІЛ-інфекції, у 231 особи
діагностовано СНІД ті зафіксовано 136 смертей від СНІДу. Шляхами інфікування
ВІЛ є гетеросексуальний – 607 випадків, гомосексуальний – 28, парентеральний –
301, невідомий – 3 та вертикальний – 152 [1]. Особливої уваги потребують ВІЛпозитивні жінки, проблеми яких мають вирішуватись на теоретичному і
практичному рівнях, враховуючи законодавчу базу нашої країни. Також нами
врахований досвід науковців, членів громадських організацій таких, як
О.М. Дзюба, Н.Я. Жилка, І.Ф. Ільїнська, Т.Л. Лях, О.О. Орлова та ін.С. М. КоляденкоІ. В. Літяга2022-08-29T12:48:02Z2022-08-29T12:48:02Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/34424Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/344242022-08-29T12:48:02ZРеалізація студентоцентрованого підходу у процесі підготовки фахівців соціальної сфери (на прикладі Житомирського державного університету імені Івана Франка)С. М. КоляденкоІ. В. Літяга2022-07-04T12:49:34Z2022-07-04T12:49:34Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/34315Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/343152022-07-04T12:49:34ZМаргарет Мід - засновниця культурологічної теорії трьох типів культурС. М. Коляденко2021-08-25T13:01:41Z2021-08-25T13:02:21Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/33104Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/331042021-08-25T13:01:41ZУкраїнська мова як іноземна: соціокультурний аспектЗ. В. Залібовська – ІльніцькаС. М. КоляденкоВ. В. Павленко2020-10-02T11:55:41Z2020-10-02T11:55:41Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/31578Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/315782020-10-02T11:55:41ZВикористання проективних метафоричних асоціативних карт у процесі підготовки фахівців соціальної сфериСоціально-економічні зміни сучасного суспільства висувають підвищені
вимоги до професійної підготовки фахівців соціальної сфери у період навчання
у ВНЗ. Професійне становлення майбутнього соціального працівника – це
цілісне соціально-психічне утворення, що включає конкретні установки і
орієнтації, синтез особистих відносин і оцінок внутрішнього і навколишнього
досвіду, реальності і перспектив, а також власних домагань, що реалізуються в
обраній сфері діяльності за обраним фахом. Враховуючи динамічність
параметрів особистості і соціальних процесів, ми вважаємо, що професійне
самовизначення не статичний феномен, а багатоплановий, рухливий процес,
який супроводжує процес навчання і розвивається відповідно до етапів
професійного розвитку особистості, у ході якого здійснюється корекція
ціннісно-смислової сфери, поєднаної з професійною діяльністю.С. М. Коляденко2020-09-06T10:43:18Z2020-09-06T10:43:18Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/31438Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/314382020-09-06T10:43:18ZНовий погляд на проблему трудової самореалізації молоді з інвалідністюМета цього посібника полягає у наданні майбутнім спеціалістам, слухачам і студентам, які вивчають соціально спрямовані дисципліни, волонтерам, профспілковим активістам і роботодавцям, соціальним працівникам, психологам, членам громадських організацій, керівникам і спеціалістам центрів зайнятості можливості оволодіти необхідними знаннями та навичками роботи для допомоги молодим людям з інвалідністю у підвищенні конкурентоспроможності на ринку праці, використанні ефективних методів пошуку роботи, яка б відповідала їхнім нахилам, можливостям і бажанням, та в сприянні їхній самореалізації через сомозайнятість та організацію власної справи. Автори-укладачі посібника намагалися подати теоретико-практичний матеріал, що допоможе молодим людям із особливостями здобути навички самостійного працевлаштування або організувати власну справу. Більшість положень посібника мають універсальний характер, тому можуть ефективно використовуватися для допомоги в працевлаштуванні та організації самозайнятості не лише молоді, а й усіх груп людей з інвалідністю.С. М. КоляденкоВ. М. Мишківська2019-03-29T12:21:27Z2019-03-29T12:24:10Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/28718Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/287182019-03-29T12:21:27ZПартнерська взаємодія для здійснення соціальної підтримки студентської молоді в умовах ВНЗС. М. Коляденко2019-03-29T10:15:10Z2019-03-29T10:15:10Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/28703Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/287032019-03-29T10:15:10ZСоціальна підтримка як соціальна технологіяС. М. Коляденко2019-02-12T14:36:44Z2019-02-12T14:36:44Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/28322Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/283222019-02-12T14:36:44ZРозробка та планування соціальних проектівСоціальний проект – сконструйоване ініціатором проекту соціальне нововведення, метою якого є створення, модернізація або підтримання в середовищі, що змінюється, матеріальної або духовної цінності. Нововведення мусить мати просторово-часові кордони, а його вплив на людей — визнаватися позитивним за соціальним значенням.С. М. Коляденко2018-05-08T15:12:09Z2018-05-08T15:12:09Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/27045Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/270452018-05-08T15:12:09ZСтудентська соціальна служба як інноваційна форма підготовки майбутніх фахівців соціальної сфериС. М. Коляденко2018-03-19T10:20:04Z2018-03-19T10:20:04Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26791Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/267912018-03-19T10:20:04ZВрахування соціально-психологічних особливостей студентської молодіС. М. Коляденко2018-02-05T14:27:20Z2018-02-05T14:27:20Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26348Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/263482018-02-05T14:27:20ZАктуальні проблеми соціального управління в Україні за умов глобалізаціїС. М. КоляденкоТ. В. Семенюк2018-01-30T11:52:21Z2018-01-30T11:52:21Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26243Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/262432018-01-30T11:52:21ZВрахування факторів, що впливають на поведінку індивіда, у процесі соціальної підтримки студентської молодіС. М. Коляденко2017-09-13T11:11:28Z2017-09-13T11:17:06Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/25326Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/253262017-09-13T11:11:28ZТранзактний аналіз у системі соціальної підтримки студентської молодіС. М. Коляденко2017-03-23T12:31:19Z2017-03-23T12:31:19Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/24098Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/240982017-03-23T12:31:19ZВрахування психологічних особливостей студентської молоді у процесі вихованняС. М. Коляденко2017-02-07T15:54:56Z2017-02-07T15:54:56Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/23721Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/237212017-02-07T15:54:56ZСоціально-педагогічна підтримка студентської молоді (social and pedagogical support of students)С. М. Коляденко2017-02-03T08:11:11Z2017-02-03T08:13:32Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/23631Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/236312017-02-03T08:11:11ZВрахування психологічних особливостей студентської молоді у процесі вихованняС. М. Коляденко2017-02-02T15:18:26Z2017-02-02T15:18:26Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/23628Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/236282017-02-02T15:18:26ZМодернізація українського суспільства в умовах євроінтеграціїС. М. КоляденкоН. П. Павликpavnad@ukr.netТ. В. Семенюк2016-01-13T07:58:43Z2016-01-13T07:58:43Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/19845Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/198452016-01-13T07:58:43ZІсторичний аналіз методів та форм соціально-педагогічної підтримки учнів Волинської гімназіїС. М. Коляденко2015-04-14T09:56:07Z2015-04-14T09:56:07Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/16922Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/169222015-04-14T09:56:07ZНапрямки діяльності студентської соціальної служби для молоді з питань профілактики ксенофобії у студентському середовищі.Про напрямки діяльності студентської соціальної служби для молоді з питань профілактики ксенофобії у студентському середовищі.С. М. Коляденко2015-01-15T13:56:21Z2015-01-15T13:56:21Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/14959Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/149592015-01-15T13:56:21ZОрганізація соціально-педагогічного супроводу обдарованої молоді в умовах ВНЗС. М. Коляденко2015-01-15T13:54:41Z2015-01-15T13:54:41Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/14956Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/149562015-01-15T13:54:41ZЗаконодавче забезпечення виконання покарання щодо неповнолітніх у Російській Імперії в ХІХ – поч. ХХ ст.С. М. Коляденко2014-10-17T09:19:11Z2015-08-15T08:58:34Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/4499Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/44992014-10-17T09:19:11ZОсобливості, тенденції та перспективи розвитку системи освіти поляків як етнонаціональної меншини у поліетнічному організмі УкраїниПро особливості, тенденції та перспективи розвитку системи освіти поляків як етнонаціональної меншини у поліетнічному організмі України.С. М. Коляденко2014-10-17T09:18:17Z2015-08-15T08:59:29Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/4329Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/43292014-10-17T09:18:17ZМожливості реалізації на сучасному етапі потреби молоді в освіті у залежності від особистих та суспільних цінностей (на прикладі Житомирської області)С. М. КоляденкоО. О. Юрчук2014-10-17T09:14:28Z2015-08-15T09:00:16Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/4425Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/44252014-10-17T09:14:28ZОсобливості підготовки соціальних педагогів в умовах кредитно-модульної системиПро особливості підготовки соціальних педагогів в умовах кредитно-модульної системи.С. М. Коляденко2014-10-15T13:00:50Z2015-08-15T08:54:04Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/4450Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/44502014-10-15T13:00:50ZСоціальні служби у локальному українському середовищі: проблеми молоді та студентстваПро соціальні служби у локальному українському середовищі: проблеми молоді та студентства.С. М. КоляденкоН. А. Сейко2014-10-14T15:52:40Z2015-08-15T08:50:12Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/4501Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/45012014-10-14T15:52:40ZСоціально-педагогічна практика як інтегруючий компонент особистісно-професійного становлення майбутнього спеціаліста.Про соціально-педагогічну практику як інтегруючий компонент особистісно-професійного становлення майбутнього спеціалістаС. М. Коляденко2014-09-22T10:02:52Z2015-08-15T08:09:52Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/12677Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/126772014-09-22T10:02:52Z«Формування правової культури у старшокласників соціальним педагогом ЗНЗ»магістерська роботаА. С. ЛуценкоС. М. Коляденко2014-09-22T09:56:47Z2015-08-15T08:08:40Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/12650Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/126502014-09-22T09:56:47Z«Соціально-педагогічна характеристика діяльності дитячих творчих колективів в умовах міста»магістерська роботаН. Л. ЦвєтковаС. М. Коляденко2014-09-22T09:56:37Z2016-03-07T01:02:30Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/12649Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/126492014-09-22T09:56:37Z«Психологічні техніки соціально-педагогічного консультування»магістерська роботаН. П. ХарьковаС. М. Коляденко2014-09-22T09:56:04Z2015-08-15T08:08:26Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/12646Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/126462014-09-22T09:56:04Z«Соціально-педагогічні форми та методи неформальної освіти студентської молоді»магістерська роботаМ. С. СамойлюкС. М. Коляденко2014-09-22T09:55:27Z2016-03-07T01:02:29Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/12642Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/126422014-09-22T09:55:27ZПрофілактика дитячої бездоглядності як напрям діяльності районного центру СССДМмагістерська роботаЮ. А. КиричокС. М. Коляденко2014-09-22T09:54:40Z2016-03-07T01:02:28Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/12636Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/126362014-09-22T09:54:40Z«Соціально-педагогічна технологія колективної творчої діяльності у ЗНЗ»маністерська роботаА. В. АдамовичС. М. Коляденко2014-01-14T09:52:47Z2015-08-15T05:30:47Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/10425Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/104252014-01-14T09:52:47ZСОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНИЙ СУПРОВІД ОБДАРОВАНИХ СТУДЕНТІВ В УМОВАХ ВНЗПРО СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНИЙ СУПРОВІД ОБДАРОВАНИХ СТУДЕНТІВ В УМОВАХ ВНЗС. М. Коляденко2014-01-14T09:52:19Z2016-03-07T01:02:06Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/10423Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/104232014-01-14T09:52:19ZСЕМАНТИЧНИЙ ТА МЕТОДОЛОГІЧНИЙ АНАЛІЗ ПОНЯТТЯ
«СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНИЙ СУПРОВІД»
Автор статті розглядає семантичний ряд категорії «соціально-педагогічний супровід» та робить аналіз принципів, функцій та етапів процесу реалізації соціально-педагогічного супроводу.С. М. Коляденко2014-01-14T09:52:03Z2015-08-15T05:30:20Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/10420Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/104202014-01-14T09:52:03ZНАПРЯМКИ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНСЬКОЇ СОЦІАЛЬНОЇ СЛУЖБИ ДЛЯ МОЛОДІ З ПИТАНЬ ПРОФІЛАКТИКИ КСЕНОФОБІЇ У СТУДЕНСЬКОМУ СЕРЕДОВИЩІПро напрямки діяльності студентської соціальної служби для молоді з питань профілактики ксенофобії у студентському середовищі.С. М. Коляденко2014-01-14T07:08:47Z2016-03-07T01:02:06Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/10422Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/104222014-01-14T07:08:47ZТеоретико-концептуальні засади соціального партнерства ВНЗ та державних і недержавних організаційПро теоретико-концептуальні засади соціального партнерства ВНЗ та державних і недержавних організаційС. М. Коляденко2014-01-14T06:45:22Z2016-03-07T01:02:06Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/10424Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/104242014-01-14T06:45:22ZСЕМАНТИЧНИЙ ТА МЕТОДОЛОГІЧНИЙ АНАЛІЗ ПОНЯТТЯ
«СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНИЙ СУПРОВІД»
Автор статті розглядає семантичний ряд категорії «соціально-педагогічний супровід» та робить аналіз принципів, функцій та етапів процесу реалізації соціально-педагогічного супроводу.С. М. Коляденко2011-12-05T08:45:10Z2016-03-07T01:01:24Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/5374Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/53742011-12-05T08:45:10ZСтудентська олімпіада із соціальної педагогіки як засіб виявлення обдарованої студентської молодіПро студентську олімпіада із соціальної педагогіки як засіб виявлення обдарованої студентської молоді.С. М. Коляденко2011-12-05T08:44:17Z2015-08-14T23:13:34Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/5375Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/53752011-12-05T08:44:17ZОсобливості професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів до здійснення соціально-педагогічного супроводу клієнтівАвтор статті на основі результатів проведеного дослідження аналізує готовність майбутніх соціальних педагогів до здійснення соціально-педагогічного супроводу як особливого типу взаємодії з клієнтом.С. М. Коляденко2011-12-05T08:24:47Z2015-08-14T23:16:04Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/5404Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/54042011-12-05T08:24:47ZСтудентська соціальна служба як інноваційний центр соціалізації сучасного фахівцяПро Студентську соціальну службу як інноваційний центр соціалізації сучасного фахівця.С. М. КоляденкоН. А. Сейко2011-01-12T08:41:23Z2015-08-14T22:06:37Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/4552Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/45522011-01-12T08:41:23ZLos kolekcji i zbiorow liceum KrzemienieckiegoLos kolekcji i zbiorow liceum Krzemienieckiego.С. М. Коляденко2011-01-10T09:49:13Z2015-08-14T22:05:17Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/4506Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/45062011-01-10T09:49:13ZKontrowersje wokol liceum w KremiencuKontrowersje wokol liceum w Kremiencu.С. М. Коляденко2010-12-21T22:04:36Z2015-08-14T22:05:41Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/4507Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/45072010-12-21T22:04:36ZВикладачі Кременецького ліцею (1805-1833 рр.)Про викладачів Кременецького ліцею (1805-1833 рр.)С. М. Коляденко2010-12-21T22:00:50Z2015-08-14T22:04:56Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/4505Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/45052010-12-21T22:00:50ZПольський вплив на розвиток народної освіти ВолиніПро польський вплив на розвиток народної освіти ВолиніС. М. Коляденко2010-12-21T21:59:49Z2015-08-14T22:04:35Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/4504Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/45042010-12-21T21:59:49ZДеякі історичні аспекти організації учнівського самоврядування на прикладі Кременецького ліцеюПро деякі історичні аспекти організації учнівського самоврядування на прикладі Кременецького ліцеюС. М. КоляденкоВ. Д. Павленко2010-11-22T11:08:05Z2015-08-14T21:51:40Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/4422Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/44222010-11-22T11:08:05ZСтудентська соціальна служба як фактор соціалізації сучасної молодіПро Студентську соціальну службу для молоді як фактор соціалізації сучасної молоді.С. М. Коляденко2010-10-30T08:31:53Z2016-03-07T01:01:16Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/4344Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/43442010-10-30T08:31:53ZТеоретико-концептуальні засади соціального партнерства ВНЗ та державних і недержавних організаційПро теоретико-концептуальні засади соціального партнерства ВНЗ та державних і недержавних організацій.С. М. Коляденко2010-10-28T12:18:03Z2015-08-14T21:44:53Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/4358Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/43582010-10-28T12:18:03ZПро особливості навчально-методичного забезпечення "Етики ділового спілкування" в умовах кредитно-модульної системиПро особливості навчально-методичного забезпечення "Етики ділового спілкування" в умовах кредитно-модульної системи. С. М. Коляденко2010-10-20T12:43:55Z2015-08-14T21:43:36Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/4343Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/43432010-10-20T12:43:55ZСистема соціально-педагогічної підтримки дітей та молоді у спадщині А.С. Макаренка.Про систему соціально-педагогічної підтримки дітей та молоді у спадщині А.С. Макаренка.С. М. Коляденко2010-10-20T12:43:33Z2015-08-14T21:43:33Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/4342Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/43422010-10-20T12:43:33ZТехнологізація соціальної роботи як умова оптимізації діяльності Студентської соціальної служби для молоді Житомирського державного унверситету імені Івана ФранкаУ статті зроблено спробу соціально-педагогічного аналізу технології діяльності Студентської соціальної служби для молоді як новітньої структури соціальної допомоги молоді у системі освіти. За приклад автор бере практичну діяльність подібної структури у Житомирському державному університеті імені Івана Франка.С. М. Коляденко2010-10-13T14:24:27Z2015-08-14T21:42:56Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/4330Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/43302010-10-13T14:24:27ZОсобливості організації корекційної роботи православного соціального педагога з дітьми, що мають психічні відхилення.Автор розглядає невротичні відхилення в дітей у процесі їхнього розвитку з точки зору православної моральної педагогіки. При цьому можливості цієї науки виявляються недостатньо вивченими і мають значний потенціал до застосування.С. М. Коляденко2010-10-13T07:20:53Z2015-08-14T21:43:19Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/4338Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/43382010-10-13T07:20:53ZІнститут професійної адаптації як один з видів соціальної підтримки студентської молоді.Автор статті намагається нетрадиційно поглянути на процес соціально-педагогічної підтримки студентської молоді, висвітлюючи необхідність організації Інституту професійної адаптації у рамках діяльності Центру молодіжної праці при Студентській Соціальній Службі для Молоді, на прикладі Житомирського державного університету імені Івана Франка.С. М. Коляденко2010-10-13T07:20:29Z2015-08-14T21:43:23Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/4339Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/43392010-10-13T07:20:29ZКременецький ліцей у системі освіти Волині
(ХІХ – 30-ті рр. ХХст.)
У монографії представлений історико-педагогічний аналіз розвитку Кременецького ліцею як осередку польського шкільництва на Волині протягом півторавікового періоду. Представлені персоналії відомих польських просвітителів, педагогів, науковців, які зробили значний внесок у розвиток освіти волинського краю. Залучено широкий масив етнологічних, історико-педагогічних, архівних джерел, мемуарної літератури та наукових досліджень - як вітчизняних, так і зарубіжних.
Для науковців, студентів гуманітарних спеціальностей, краєзнаців, педагогів.С. М. Коляденко2010-10-13T07:19:39Z2015-08-14T21:43:29Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/4340Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/43402010-10-13T07:19:39ZІнноваційні форми підготовки соціальних педагогів в умовах вищого навчального закладуПро інноваційні форми підготовки соціальних педагогів в умовах вищого навчального закладуС. М. Коляденко2010-09-28T07:12:04Z2016-03-07T01:01:16Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/4313Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/43132010-09-28T07:12:04ZСтудентська олімпіада із соціальної педагогіки як засіб виявлення обдарованої студентської молоді.Розглянуто студентську олімпіаду із соціальної педагогіки як засіб виявлення обдарованої студентської молоді.С. М. Коляденко2010-09-15T09:20:00Z2015-08-14T21:41:36Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/4310Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/43102010-09-15T09:20:00ZОрганізація практичної діяльності майбутніх соціальних педагогів у Студентській соціальній службі для молоді університетуСтаттю присвячено інноваційним шляхам підготовки майбутніх соціальних педагогів в умовах вищих навчальних закладів. Проаналізовано основні аспекти практичної діяльності Студентської соціальної служби та її роль у професійному становленні студентів університету на прикладі Житомирського державного університету імені Івана Франка. Ключові слова: Студентська соціальна служба, соціальний педагог, професійне становлення, інноваційні шляхи підготовки.С. М. Коляденко2010-09-15T09:19:07Z2015-08-14T21:41:29Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/4308Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/43082010-09-15T09:19:07ZФормування гуманістичних рис особистості майбутнього професіонала шляхом залучення до роботи у Студентський Соціальній службіС. М. Коляденко2009-11-25T12:54:47Z2015-08-14T20:40:05Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/3559Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/35592009-11-25T12:54:47ZРобочий зошит з курсу соціальної педагогікиРобочий зошит студента з курсу соціальної педагогіки є спробою допомогти студентові у підготовці до семінарських та лабораторних занять з курсу.
За умови відсутності необхідної кількості підручників та посібників цей зошит надасть змогу студен-там використати поданий їм лекційний матеріал з найбільшою долею ефективності, доцільно опрацю-вати його, набути знань, умінь та навичок у виконан-ні нестандартних завдань, соціально-педагогічних ситуацій, задач. Окрім цього, у зошиті подані за-вдання, які можуть бути виконані студентами в ході самого заняття, обговорені ними спільно, розв‘язані як соціально-педагогічні проблеми.
Адресується студентам подвійної спеціальності, що вивчають соціальну педагогіку, та соціальним педагогам-практикам для використання у щоденній роботі.Н. А. СейкоС. М. Коляденко2009-11-25T09:56:14Z2015-08-14T20:39:48Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/3552Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/35522009-11-25T09:56:14ZКадровий потенціал Кременецького ліцею у ХІХст.У статті автор аналізує особливості адміністративного устрою та кадрового потенціалу Кременецького ліцею на Волині у першій половині ХІХ століття.С. М. Коляденко2009-11-25T08:59:29Z2015-08-14T20:39:45Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/3550Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/35502009-11-25T08:59:29ZРозвиток соціальної роботи у Ізраїлі: історія та сучасністьІсторичний дискурс розвитку соціальної роботи в Ізраїлі та її сучасний стан.С. М. Коляденко2009-11-25T08:55:13Z2015-08-14T20:39:40Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/3549Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/35492009-11-25T08:55:13ZОрганізація практичної діяльності майбутніх соціальних педагогів у Студентській соціальній службі для молоді універститету.Статтю присвячено інноваційним шляхам підготовки майбутніх соціальних педагогів в умовах вищих навчальних закладів. Проаналізовано основні аспекти практичної діяльності Студентської соціальної служби та її роль у професійному становленні студентів університету на прикладі Житомирського державного університету імені Івана Франка. Ключові слова: Студентська соціальна служба, соціальний педагог, професійне становлення, інноваційні шляхи підготовки.С. М. Коляденко2008-12-08T13:00:26Z2015-08-14T14:53:42Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/1179Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11792008-12-08T13:00:26ZОрганізація роботи СССМ університету в умовах постчорнобильської реальностіУ статті на основі проведеного соціологічного опитування серед студентів університету проаналізовано особливості організаційної роботи Студентської соціальної служби вищого навчального закладу зі студентами, постраждалими в результаті аварії на ЧАЕС.С. М. Коляденко2008-11-04T11:31:53Z2015-08-14T17:20:16Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/1887Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/18872008-11-04T11:31:53ZЗародження і розвиток пенітенціарної системи для неповнолітніх у ХІХ – поч. ХХ століттяЗроблена спроба виділити етапи розвитку пенітенціарної системи для неповнолітніх злочинців у найбільш сприятливий період становлення спільної державно-громадської превентивної системи.С. М. Коляденко