Електронна бібліотека Житомирського державного університету: Ніяких умов. Результати впорядковані-Дата внесення. 2024-03-29T10:10:14ZEPrintshttp://eprints.zu.edu.ua/images/logo2.gifhttp://eprints.zu.edu.ua/2015-02-28T07:38:52Z2015-02-28T07:45:48Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/15961Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/159612015-02-28T07:38:52ZПерша сесія наукової школи-семінару "Актуальні проблеми етнолінгвістики"У роботі сесії взяли участь науковці з Києва, Житомира, Львова, Луцька, Чернігова, Умані, Луганська, Миколаєва, Ізмаїла, а також з Белграда (Сербія і Чорногорія).Валентина Конобродська2015-02-28T07:38:30Z2015-02-28T07:38:30Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/15957Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/159572015-02-28T07:38:30ZГраматичні особливості обрядової номінації та їх культурно-міфологічна зумовленістьРізночасові фіксації номінації явищ традиційної української народної духовної культури привертають до себе увагу певними структурними й граматичними особливостями, які, поряд з іншими, відрізняють слово як вербальну одиницю цілісного культурного тексту від слова позаобрядової сфери.Валентина Конобродська2015-02-28T06:46:25Z2015-02-28T06:46:25Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/15942Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/159422015-02-28T06:46:25ZСемантика нічного пильнування біля померлого у тексті поліського поховального обрядуРитуал виявлення почестей померлому, що починається після його обмивання і триває вдень, знаходить продовження у такому елементі поховального обряду, як ніч померлого у своїй оселі та нічне пильнування.Валентина Конобродська2009-12-04T21:00:55Z2015-08-14T20:45:19Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/3623Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/36232009-12-04T21:00:55ZЕлементи духовної культури та українська говірка мешканців польського села Воля УгруськаУ статті подано опис традиційного українського поховально-поминального обряду польського села Воля Угруська на тлі поховального обряду Полісся, у процесі якого встановлено ряд лексичних та етно-культурних підлясько-поліських спільних рис.Валентина Конобродська