Електронна бібліотека Житомирського державного університету: Ніяких умов. Результати впорядковані-Дата внесення. 2024-03-28T08:35:24ZEPrintshttp://eprints.zu.edu.ua/images/logo2.gifhttp://eprints.zu.edu.ua/2017-06-06T17:57:52Z2017-06-06T18:04:59Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/24900Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/249002017-06-06T17:57:52ZАспекти рефлексії в процесі формування інтеркультурологічної компетенції на
заняттях з іноземної мови фахового спрямуванняУ даній статті йде мова про рефлексію як науковий метод, структурний компонент та інструмент формування інтеркультурологічної / міжкультурної компетенції як складової професійної компетентності майбутніх фахівців з міжнародної економіки у теоретичному та практичному відношенні.
У статті обґрунтовано, що застосування прийомів рефлексивного методу уможливлює ефективний вплив на формування професійної компетентності майбутніх фахівців.Г. О. Копилkopylg@ukr.net2011-06-10T10:21:59Z2015-08-14T22:41:57Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/5009Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/50092011-06-10T10:21:59ZІнтеркультурологічні аспекти ділового спілкування як предмет міжкультурного тренінгуУ даній статті розкривається сутність інтеркультурологічних аспектів міжкультурного ділового спілкування як премету тренінгових занять, описується зміст поняття "європейська ділова культура". Також мова йде про необхідність формування інтеркультурологічної компетенції для фахівців, які мають іноземних ділових партнерів. Етапи проведення тренінгу та визначення тем рекомендується здійснювати відповідно до послідовності кроків розвитку ділового контакту. До того ж, даються інші методичні рекомендації щодо підготовки до міжкультурного тренінгу.Г. О. Копилkopylg@ukr.net