Електронна бібліотека Житомирського державного університету: Ніяких умов. Результати впорядковані-Дата внесення. 2024-03-29T09:57:39ZEPrintshttp://eprints.zu.edu.ua/images/logo2.gifhttp://eprints.zu.edu.ua/2016-06-01T06:34:18Z2016-10-04T08:40:38Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/21187Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/211872016-06-01T06:34:18ZАвторська позиція у Києво-Печерському патерикуО. В. Коржовська2015-12-24T13:42:02Z2016-10-04T08:42:26Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/19699Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/196992015-12-24T13:42:02ZСинтез фантастичного та містичного у новелах Е. А. По «Падіння дому Ашерів» та «Чорний кіт»Віра СмолярО. В. Коржовська2015-12-24T11:39:26Z2016-10-04T08:41:54Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/19690Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/196902015-12-24T11:39:26ZРомантична концепція як домінанта у творчому доробку Едуарда АсадоваІ. ЛогуноваО. В. Коржовська2015-12-23T13:19:52Z2016-10-04T08:41:36Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/19678Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/196782015-12-23T13:19:52ZЛітературні прийоми гротеску у творах Едгара По. Поєднання комічного і трагічного в новелах письменникаВ. ДубенковО. В. Коржовська2015-12-23T13:13:12Z2016-10-04T08:42:44Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/19674Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/196742015-12-23T13:13:12ZСпецифіка мотиву смерті у новелі Е. А. По «Маска червоної смерті»Н. ГуральчукО. В. Коржовська2015-12-23T11:51:02Z2016-10-04T08:40:56Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/19671Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/196712015-12-23T11:51:02ZВлияние манеры Жака Калло на творчество Э. Т. А. ГофманаР. ВенгловськаО. В. Коржовська2015-12-22T13:51:31Z2016-10-04T08:44:12Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/19637Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/196372015-12-22T13:51:31ZФормы выражения авторского сознания в «Хождении игумена Даниила»О. В. Коржовська2015-12-21T23:19:06Z2016-10-04T08:20:25Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/19593Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/195932015-12-21T23:19:06ZУніверсум Юзефа Ігнація КрашевськогоВ. О. ЄршовО. В. Коржовська2015-06-10T09:56:51Z2016-10-04T08:41:13Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/17756Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/177562015-06-10T09:56:51ZЛітературний погляд у минуле(Рецензія на книгу В. О. Єршова «ПОЛЬСЬКА
МЕМУАРИСТИЧНА ЛІТЕРАТУРА ПРАВОБЕРЕЖНОЇ УКРАЇНИ
ДОБИ РОМАНТИЗМУ»)О. В. Коржовська2015-01-20T16:39:16Z2016-10-04T08:19:22Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/15008Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/150082015-01-20T16:39:16ZМіжнародна наукова конференція, присвячена 200-річчю з дня народження Ю. І. Крашевського «УНІВЕРСУМ ЮЗЕФА ІГНАЦІЯ КРАШЕВСЬКОГОВ. О. ЄршовО. В. Коржовська2014-12-22T11:34:08Z2016-10-04T08:43:02Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/14745Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/147452014-12-22T11:34:08ZАвторські інтенції у «Слові про закон і благодать» Іларіона КиївськогоІларіон – автор першого у вітчизняній літературі політично-
філософського та релігійно-богословського трактату «Слово про Закон і Благодать», одного з кращих творів літературно-філософської спадщини України. У «Слові про Закон і Благодать» Іларіон відтворив історію києворуської доби, переконуючи читача в тому, що києворуський народ
вирізнявся особливою ментальністю та культурою.Аліна КонсевичО. В. Коржовська2014-12-22T11:33:14Z2016-10-04T08:43:40Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/14744Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/147442014-12-22T11:33:14ZПовість Хемінгуея «Старий і море» як філософський твірСтаттю присвячено питанням створення повісті-притчі Хемінгуея «Старий і море» як філософського твору, в якому закарбовано подих великого світу, тривожні питання ХХ століття про долі людини і людства, про ставлення до природи і суспільства, до самого себе до інших людей.Ганна КарташоваО. В. Коржовська2014-12-22T11:32:23Z2016-10-04T08:43:57Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/14743Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/147432014-12-22T11:32:23ZХудожня специфіка українських перекладів трагедії «Гамлет» В. ШекспіраУ статті проведено аналіз художніх особливостей перекладів
«Гамлета» В. Шекспіра. Здійснено порівняння між різними варіантами перекладу. Проаналізовано спільні риси в перекладах та визначено проблеми художнього перекладу і шляхи їх вирішення.Марія ДеркачО. В. Коржовська2014-12-22T08:01:20Z2016-10-04T08:43:19Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/14729Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/147292014-12-22T08:01:20ZКонцепція авторства у літературних пам’ятках Київської РусіУ статті йдеться про те, що, незважаючи на підпорядкованість
автора середньовічному канону, він зумів виявити риси індивідуальності,які розпізнаються в авторській позиції, виборі жанру і стильової манери,поетиці художнього твору.О. В. Коржовська2013-12-19T12:04:26Z2016-10-04T08:45:37Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/10353Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/103532013-12-19T12:04:26ZКОНЦЕПЦІЯ ТВОРЧОСТІ У БІБЛІЇ
У статті проаналізовано джерела, присвячені концепції творення у Святому Письмі. Звернено увагу на
те, що середньовічний текст – текст поліфункціональний. Це стосується і найавторитетнішої книги
Середньовіччя – Святого Письма. Актуальними домінантами концепції творення у ньому є сакральне
походження творчого натхнення та сприйняття творчих здібностей людини як Божого дару.
Досліджено проблему визнання найголовнішим для пророка не самопізнання, а пізнання Бога через слово
його, сповнене благодаті.О. В. Коржовська2013-12-18T11:51:24Z2016-10-04T08:46:21Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/10322Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/103222013-12-18T11:51:24ZТлумачення природи творчості у БібліїУ статті проаналізовано джерела, присвячені концепції творення у Святому Письмі. Звернено увагу на те, що середньовічний текст - текст поліфункціональний. Це стосується і найавторитетнішої книги Середньовіччя - Святого Письма. Методи літературної герменевтики, феноменології, культурно-історичний метод використано з метою дослідження концепції творчості у Біблії.О. В. Коржовська2010-03-12T11:04:08Z2016-10-04T08:46:49Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/4093Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/40932010-03-12T11:04:08ZВияв авторської свідомості в ''Ходінні ігумена Данила''На прикладі тексту ''Ходіння ігумена Данила'' досліджено вияв авторської свідомості, розкриті мотиваційні першопричини творчості. Актуалізовано проблему залежності стильових особливостей ''Ходіння'' від особливостей середньовічної дійсності з її традиційним середньовічним методом, особи автора, мотиваційних першопричин творчості. Досліджено сприйняття автором власної творчості.О. В. Коржовська2009-10-08T11:18:33Z2016-10-04T08:47:06Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/2929Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/29292009-10-08T11:18:33ZЧасопростір "Слова о полку Ігоревім"На прикладі тексту "Слова о полку Ігоревім" виявлені часо-просторові особливості. Досліджені відмінності в їх сприйнятті автором у порівнянні з традиційними середньовічними уявленнями про час і простір. Актуалізовані проблема залежності часо-просторових особливостей "Слова о полку Ігоревім" від світогляду автора та проблема авторської свідомості.О. В. Коржовська