Електронна бібліотека Житомирського державного університету: Ніяких умов. Результати впорядковані-Дата внесення. 2024-03-29T06:29:15ZEPrintshttp://eprints.zu.edu.ua/images/logo2.gifhttp://eprints.zu.edu.ua/2018-09-29T11:22:00Z2018-09-29T11:22:00Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/27433Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/274332018-09-29T11:22:00ZФормування мотивації до занять гирьовим спортом у студентів під час навчально-виховного процесу з фізичного вихованняУ статті розкрито зміст навчальних занять із фізичного виховання з особистісно-орієнтованим вибором рухової активності, якою є заняття гирьовим спортом. Такі заняття включають позитивне емоційне ставлення до вправ із гирями, сформовану потребу до них, систему знань, інтересів, мотивів і переконань, направлених на оволодіння цінностями гирьового спорту та потребу у здоровому способі життя. Мета статті полягає у вивченні шляхів формування мотивації до занять вправами з гирями та гирьовим спортом студентів. Особистісно-орієнтована спрямованість студентів до вибору рухової активності може бути визначена на основі врахування їх потреб та інтересів. Для досягнення мети фізичного виховання необхідно озброїти студента цілим арсеналом мотивів та інтересів до засобів фізичного виховання, розвинути потребу у руховій активності, створити для цього сприятливі умови. Формування мети у сфері фізичного виховання можливе лише в разі спрямування студента на можливість реалізації своїх визначених, найбільш значущих потреб у особистісно-орієнтованому виборі засобів фізичної культури. Тільки за такої умови відбувається формування ціннісного ставлення до навчального процесу. Від правильного формулювання мети фізичного виховання залежить результативність навчального процесу. Формування мотиваційно-ціннісного ставлення до засобів гирьового спорту відбувається лише в разі спрямування студента на можливість реалізації своїх потреб у цьому виді діяльності. Особистісна позиція студента і викладача під час фізкультурно-оздоровчої діяльності є чинником, який дозволяє розв’язати проблеми залучення студентів до активних занять фізичними вправами.Г. П. ГрибанП. П. ТкаченкоВ. П. Краснов2017-01-26T00:12:35Z2017-01-26T00:12:35Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/23414Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/234142017-01-26T00:12:35ZИзучение физкультурно-спортивной активности личности студентов в процессе занятий по физическому воспитаниюГ. П. ГрибанІ. Ф. ЧернобабВ. П. КрасновА. Н. Лакіза2016-12-28T09:56:41Z2016-12-28T09:56:41Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/23023Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/230232016-12-28T09:56:41ZАналіз причин низького рівня фізичного стану студентів спеціальної медичної групиВ статті приведений аналіз причин захворюваності і низького рівня фізичного стану
студентів спеціального навчального відділення, представлена класифікація захворювань. Розкриті перспективні напрями упровадження освітніх та фізкультурно-оздоровчих технологій фізичного виховання у спеціальних навчальних відділеннях.Г. П. ГрибанО. В. ТимошенкоВ. П. Краснов2016-10-12T13:55:04Z2016-10-12T13:55:04Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/22166Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/221662016-10-12T13:55:04ZПідвищення рівня фізичної підготовленості студентів засобами виховання вольових якостейУ статті розглянуто рівні вольового розвитку студентів вищих навчальних закладів, Представлено три групи студентів: з високим рівнем вольового розвитку, середнім і низьким та розкриті загальні ознаки, які характеризують ці рівні. Встановлено, що чим вищі показники фізичної підготовленості у студентів, тим цілеспрямованіше, наполегливіше і рішучіше поводять вони себе на заняттях з фізичного виховання.Г. П. ГрибанВ. П. КрасновО. О. ПантусО. В. Ободзінська2016-05-23T08:37:02Z2016-05-23T08:40:05Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/21011Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/210112016-05-23T08:37:02ZАналіз та обґрунтування захворюваності студентів - основа для створення здоров'язбережувальних технологій фізичного вихованняУ статті розглянуто захворюваність студентів, віднесених за станом здоров'я до спеціальної медичної групи. Представлено аналіз і класифікацію захворювань протягом навчання студентів у вищому навчальному закладі.Г. П. ГрибанО. В. ТимошенкоВ. П. КрасновЛ. В. Трухан