Електронна бібліотека Житомирського державного університету: Ніяких умов. Результати впорядковані-Дата внесення. 2024-03-28T14:34:43ZEPrintshttp://eprints.zu.edu.ua/images/logo2.gifhttp://eprints.zu.edu.ua/2024-03-19T07:08:39Z2024-03-19T07:08:39Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/39221Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/392212024-03-19T07:08:39ZНа шляху до побудови теорії медіаосвіти: системний підхідУ контексті загальної теорії систем авторами побудована модель школи як суспільного інституту, модель людини як предмету психології, психологічна структура особистості відповідно до загальної теорії систем, що дозволило на основі смислових елементів загальної теорії систем провести системну кореляція теорій медіаосвіти, деяких педагогічних феноменів.О. В. Вознюкalexvoz@ukr.netС. О. Кубіцький2024-03-11T08:18:29Z2024-03-11T08:18:29Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/39189Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/391892024-03-11T08:18:29ZПарадигмальний підхід до визначення проблемних психолого-педагогічних категорійНа основі універсальної парадигми розвитку, виступаючої фундаментальним пояснювальним принципом, розглядаються деякі проблемні категорії психолого-педагогічної науки, що дозволяє прослідкувати їх структурно-функціональний і генетичний взаємозв'язок.О. В. Вознюкalexvoz@ukr.netС. О. Кубіцький2023-11-19T14:51:18Z2023-11-19T14:51:18Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/38328Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/383282023-11-19T14:51:18ZРозвиток мотивації курсантівРозглянуто шляхи формування позитивної мотивації курсантів до навчання та професійної діяльності, серед яких можна зазначити розвиток творчої особистості курсанта, розширення його соціально-рольового репертуару, формування активної життєвої позиції.С. О. КубіцькийО. В. Вознюкalexvoz@ukr.net2023-10-09T07:44:00Z2023-10-09T07:44:00Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/38066Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/380662023-10-09T07:44:00ZThe correlation between the types of human temperament and somatic diseases, including coronavirus diseaseThe research deals with the psychological issues of optimizing the behavior of an individual and society in the situation of coronavirus pandemic. The aim of the research is to outline the psychological tools for overcoming personality distress due to the data on the correlation between the types of human temperament and the types of stress and somatic diseases, including coronavirus disease. The tasks of the research stemming from its aim are as follows: presenting an objective method of ascertaining the types of human temperament; finding out the correlation between the types of human temperament and the temperamental types of stress and somatic diseases, including coronavirus disease, due to the rich experience in psychotherapeutic activities of the authors; making supposition as for the most likely vulnerable high-risk group of the coronavirus disease in a pandemic process; outlining some important approaches of psychological counseling and psychotherapeutic work with the clients in coronavirus pandemic.В. В. РибалкаО. В. Вознюкalexvoz@ukr.netС. О. Кубіцький2023-05-02T20:28:34Z2023-05-02T20:28:34Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/36688Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/366882023-05-02T20:28:34ZThe formation of a healthy lifestyle in the student youth as a complex task of Ukrainian educationДослідження присвячено проблемі формування здорового способу життя студентської
молоді в Україні. Метою дослідження є розробка відповідних організаційно-педагогічних умов, що забезпечують зменшення шкідливих звичок у студентів, а також зміцнення їх соматичного здоров'я та вдосконалення здорового способу життя.С. О. КубіцькийО. В. Вознюкalexvoz@ukr.net2022-07-12T13:06:35Z2022-07-12T13:06:35Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/34327Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/343272022-07-12T13:06:35ZСинергетичне моделювання процесів управління в освітній сфері в умовах використання тимчасових самокерівних управлінських цільових командВикористання тимчасових самокерованих цільових управлінських команд дозволяє досягти емерджентного системного ефекту, що виявляє продуктивні результати співпрацічленів команди. Команди створюються досить спонтанно, коли виникають нові освітні/соціальні/економічні проблеми, які з позиції синергетики можна назвати збуреннями зовнішнього середовища. Отже, команди – це відкриті самовизначені та самоорганізовані освітні системи, які реагують на ці збурення. Управлінська здатність команд є результатом їх багатоцільового характеру, гнучкості, різноманітності персоналу, оскільки члени команд набираються з різних верств суспільства, включаючи освітні заклади.О. В. Вознюкalexvoz@ukr.netС. О. КубіцькийT. І. БалановськаО. В. ДорофєєвЛ. О. Чіп2021-10-13T08:10:26Z2021-10-13T08:10:26Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/33267Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/332672021-10-13T08:10:26ZInterdisciplinary Educational Technology based on the Concept of Human Brain Functional AsymmetryThe main aspects of interdisciplinary technology of educational process based on the concept of functional asymmetry of the cerebral hemispheres, which reflect space-time asymmetry of the Universe and constitute a certain psychophysiological focus of human organism, are presented in the article. Its urgency stems from the global tendencies, evolving towards the information society (or the "society of knowledge") and influencing the development of education, becoming increasingly multimedia-rich and psychologised. The authors consider the major peculiarities of cognitive strategies of brain’s hemispheres, which should be taken into account in educational process with a wide use of multimedia means when teaching different academic disciplines. It is shown that training materials offered to the students can be differentiated by the right (abstract and verbal) and left (concrete and graphic) video sequences, which corresponds to hemispheric information processing strategies and promotes the synergetic state of synchronization of the hemispheres functions. Meanwhile, the encephalographic studies show that such functional synchronization, revealing the specific state of human brain, presupposes the integration of two information processing strategies, leading to harmonization of the processes of the first and second signalling systems. The algorithms of the most effective influence of multimedia presentations of teaching materials on a student based on the concept of functional asymmetry of human brain have been substantiated. These algorithms provide for combining the "left" and "right" information in such a way that the volumes of two types of information would form a harmonious (golden) proportion.О. В. Вознюкalexvoz@ukr.netС. М. ГоробецьС. О. Кубіцький2018-04-14T09:02:40Z2018-04-14T09:02:40Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26966Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/269662018-04-14T09:02:40ZСинергетичний та акмеологічний аспекти формування професійної компетентності студентівКомпетентність як готовність на високому професійному рівні виконувати свої посадові та фахові обов’язки відповідно до сучасних теоретичних та практичних надбань і досвіду людини аналізується у площині синергетичного та акмеологічного підходів.О. В. Вознюкalexvoz@ukr.netС. В. ЦимбалС. О. Кубіцький2018-04-10T20:14:24Z2018-04-10T20:14:24Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26930Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/269302018-04-10T20:14:24ZФормування творчої особистості курсанта: синергетичний аспектФормування творчої складової професійної готовності курсантів аналізується під кутом зору синергетики, що передбачає гармонійний розвиток всіх складових психічної діяльності людини.О. В. Вознюкalexvoz@ukr.netА. М. МашталірС. О. Кубіцький2018-03-29T21:09:29Z2018-03-29T21:19:02Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26854Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/268542018-03-29T21:09:29ZВідгук офіційного опонента на дисертацію Бурмакіної Наталії Сергіївни «Формування професійно-педагогічної компетентності магістрантів аграрних спеціальностей», поданої на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук за спеціальністю 13.00.04 - теорія і методика професійної освітиС. О. Кубіцький2018-03-03T23:21:50Z2018-03-03T23:21:50Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26649Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/266492018-03-03T23:21:50ZПостмодерністська парадигма освітиРозглядаються окремі аспекти до розуміння постмодерністської парадигми освіти у контексті сучасного цивілізаційного процесу та глобалізації світового освітнього простору.О. В. Вознюкalexvoz@ukr.netС. О. Кубіцький2018-02-23T07:17:03Z2018-02-23T07:17:03Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26564Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/265642018-02-23T07:17:03ZТворчий аспект професійного мислення вчителяРозглядається творчий аспект професійного мислення вчителя, який характеризується фрактальністью, парадоксальністю, діалоговим суб’єкт-суб’єктим характером та дозволяє педагогові проводити швидкий і ефективний аналіз умов педагогічних ситуацій і приймати оптимальні рішення, тобто діяти науково обґрунтовано, доцільно, своєчасно, економно.О. В. Вознюкalexvoz@ukr.netС. О. Кубіцький2018-02-22T07:20:41Z2018-02-22T07:20:41Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26560Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/265602018-02-22T07:20:41ZХарактеристика кризового стану освітиРозглядаються проблеми кризового стану освіти, аналіз яких виявляє перспективні шляхи розвитку освітньої галузі. Наголошується, що розвиток освіти є стратегічним ресурсом подолання кризових процесів, покращення людського життя, забезпечення національних інтересів, зміцнення авторитету і конкурентоспроможності української держави на міжнародній арені.О. В. Вознюкalexvoz@ukr.netС. О. Кубіцький2018-02-22T07:19:34Z2018-02-22T07:19:34Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26556Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/265562018-02-22T07:19:34ZАналіз педагогічної дійсностіАналізується педагогічна дійсність, що дозволяє виявити актуальність формування новітніх напрямів педагогічної думки, що сприяють подолання кризи сучасної освіти. Аналіз педагогічної дійсності проводиться на основі синтезу філософсько-антропологічного, поліпарадигмального, цивілізаційного, формаційного і культурного підходів.О. В. Вознюкalexvoz@ukr.netС. О. Кубіцький2018-02-21T11:53:46Z2018-02-21T11:53:46Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26547Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/265472018-02-21T11:53:46ZБазові міфи сучасної педагогіки й освітиАналізуються два базових міфи сучасної педагогіки й освіти: міфи про профілізацію і комп’ютеризацію навчання і професійної підготовки. Робиться висновок про те, що загальноосвітня і частково вища школа має орієнтуватися радше не на охоплення знань та технологій, які зростають лавиноподібним чином, а скоріше на фундаменталізацію знань, їх інтегративний, комплексний, міждисциплінарний, творчий характер.О. В. Вознюкalexvoz@ukr.netС. О. Кубіцький2018-02-09T09:41:32Z2018-02-09T09:41:32Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26460Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/264602018-02-09T09:41:32ZФормування ціннісних орієнтацій особистості в контексті синергетичного підходуУ статті обговорюється процес формування ціннісних орієнтацій особистості у контексті синергетичного підходу як новітнього напряму розвитку сучасної педагогічної думки.О. В. Вознюкalexvoz@ukr.netС. О. Кубіцький2014-11-05T09:57:22Z2015-08-15T09:42:24Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/13629Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/136292014-11-05T09:57:22ZСтруктура методики індивідуальної роботи з майбутніми землевпорядниками в процесі вивчення спеціальних дисциплінАктуальність проектування методики індивідуальної роботи з майбутніми землевпорядниками в
процесі вивчення спеціальних дисциплін визначається потребами систематизації, ціленаправленості і
підвищення ефективності як результатів процесу професійної підготовки майбутніх землевпорядників
загалом, так і організації їх індивідуальної роботи як детермінанти індивідуальної та професійної
самореалізації зокрема.С. О. КубіцькийЛ. Ю. Кочеригін