Електронна бібліотека Житомирського державного університету: Ніяких умов. Результати впорядковані-Дата внесення. 2024-03-29T11:50:30ZEPrintshttp://eprints.zu.edu.ua/images/logo2.gifhttp://eprints.zu.edu.ua/2014-11-12T07:49:56Z2015-08-15T10:10:09Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/13924Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/139242014-11-12T07:49:56ZДиференціація навчального процесу на уроках образотворчого
мистецтва (40-80-ті рр. ХХ ст.)У статті розглянуто питання становлення та розвитку образотворчого мистецтва в загальноосвітній
школі УРСР у 40-80-х рр. ХХ ст. З’ясовано коло завдань образотворчого мистецтва в школі у світлі
оволодіння учнями певними знаннями і уміннями та виховання всебічно розвиненої особистості.
Розкрито особливості диференціації навчального процесу на уроках малювання у зазначений історичний
період. Встановлено, що диференціація навчального процесу на уроках образотворчого мистецтва
проявлялася як у змісті навчального матеріалу (вивчення питань історії і теорії образотворчого та
інших видів мистецтв; залучення учнів до роботи в різних художніх техніках; забезпечення інтеграції
художньо-творчої діяльності у зміст навчальних предметів та ін.), так і в організаційних формах
викладання образотворчого мистецтва в школі (поєднання уроків образотворчого мистецтва з різними
формами позакласної роботи (проведення мистецтвознавчих виставок, екскурсій, вільних творчих
занять, конкурсів тощо).Т. І. Кулішtkulishcokol@gmail.com