Електронна бібліотека Житомирського державного університету: Ніяких умов. Результати впорядковані-Дата внесення. 2024-03-29T13:49:57ZEPrintshttp://eprints.zu.edu.ua/images/logo2.gifhttp://eprints.zu.edu.ua/2016-09-18T15:15:32Z2016-09-18T15:22:06Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/21940Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/219402016-09-18T15:15:32ZБагаторівнева стратегія як метод диференційованого підходу при викладанні
іноземної мови у вищих навчальних технічних закладахСтаттю присвячено проблемі диференційованого підходу при викладанні англійської мови. У статті
описано одну із стратегій диференційованого підходу – багаторівневі уроки. Автором визначено, що
багаторівневі заняття містять чотири основні частини: попереднє оцінювання, розподілення на
підгрупи, виконання багаторівневих завдань відповідно до характеристики підгрупи та багаторівневе
оцінювання. Дана стратегія доводить, що студенти досягають успіху у навчанні за умов
багаторівневості завдань, що ґрунтуються на їхньому навчальному досвіді, рівні готовності, інтересах
та академічних можливостях.Ю. Е. Лавришchrome-extension://mhjfbmdgcfjbbpaeojofohoefgiehjai/index.html