Електронна бібліотека Житомирського державного університету: Ніяких умов. Результати впорядковані-Дата внесення. 2024-03-29T12:05:06ZEPrintshttp://eprints.zu.edu.ua/images/logo2.gifhttp://eprints.zu.edu.ua/2021-12-01T10:42:58Z2021-12-01T10:42:58Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/33454Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/334542021-12-01T10:42:58ZОрганізація моделі блогу як складника Інтернет-виданняІ. В. Лисак2021-06-16T08:33:31Z2021-06-16T08:33:32Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/32856Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/328562021-06-16T08:33:31ZКомікси як метод зацікавленості учнів на уроках української мови та літературного читання в початковій школікомікси сприяють зацікавленості учнів на уроках української мови та літературного читання в початкових класах. За рахунок стислості, граничності та неперевантаженості інформації учитель може в доступній формі донести навчальний матеріал до учнів, а також урізноманітнити проведення уроків.І. В. Лисак2021-05-21T07:42:35Z2021-05-21T07:42:35Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/32672Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/326722021-05-21T07:42:35ZСтруктура українського коміксу, як окремого медіаповідомленняІ. В. Лисак2018-10-06T18:56:16Z2018-10-06T18:56:16Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/27514Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/275142018-10-06T18:56:16ZОцінка рівня соматичного здоров’я школярів середніх класівУ статті проаналізовано сучасну літературу, публікації та дослідження де доказано, що більшість робіт виконано з використанням методики експрес-оцінювання рівня соматичного здоров’я за Г. Апанасенка. Саме він відзначає, що в процесі управління фізичним здоров’ям дітей необхідно враховувати особливості використання засобів, методів і форм організації занять в різні вікові періоди і індивідуальні особливості організму дітей, які можуть варіювати як в діапазоні одного вікового періоду, так і вказувати на ознаку іншої вікової групи. Було визначено протягом року рівень соматичного здоров’я школярів середніх класів в двох школах. Результати досліджень показали, що кількість дітей серед 7 класів в ЗОШ№16, які мали низький та нижчий за середній рівень фізичного здоров’я зменшився, а вищий за середній та високий рівень фізичного здоров’я збільшилась. У хлопців та дівчат 7 класів ЗОШ №4 зменшився в 2 рази відсоток дітей з низьким рівнем фізичного здоров’я та збільшився з середнім та вищим за середній рівень. Підтверджено, що рівень соматичного здоров’я школярів середніх класів виявився нижчим за середній та середнім в двох школах протягом року, а рівень фізичного здоров’я хлопців дещо вищий, ніж у дівчат. Визначили, що існує поступове зменшення частки дітей з низьким рівнем фізичного здоров’я у кінці навчального року, і збільшення кількості тих, хто має нижче середнього, середній і вище середнього рівні фізичного здоров’я. При цьому, чим старші за віком були діти, тим у більшої їх кількості був виявлений низький рівень фізичного здоров’я. Дослідження показало, що спостерігається зниження рухової активності школярів, через великі розумові навантаження, які погано та негативно відображаються на рівні їх здоров’я та фізичній підготовленості.І. В. ЛисакЄ. І. ІвановаГ. В. Лісчишин2018-09-29T11:24:11Z2018-09-29T11:24:11Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/27438Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/274382018-09-29T11:24:11ZФормування потреб та мотивів у здоровому способі життя школярівВ статті розглядається питання мотивів, інтересів і потреб до фізичної культури, а також прилучення школярів до здорового способу життя. Перспектива впровадження здорового способу життя серед школярів полягає у злитті елементів наявного досвіду у модель по формуванню здорового способу життя, а пропаганда повинна проводитись цілеспрямовано та систематично за різними напрямами життєдіяльності молодої людини. Науковцями встановлено, що стан здоров’я у великій мірі, залежить від способу життя людини. В зв’язку з цим, ведеться досить активна дискусія про визначення й обґрунтування такого способу життя, який би дав можливість максимально підвищити рівень здоров’я у дітей. Результати дослідження показують, що для школярів молодших класів спорт і фізична культура є лише навчальною дисципліною в школі; школярі-старшокласники починають оцінювати спорт і розуміти його моральні, емоційні аспекти, підвищується мотивація до занять фізичною культурою і спортом. Для більшості дівчат заняття спортом - це один із засобів, спрямованих на формування красивої фігури та правильної постави. Для юнаків більш характерне прагнення максимально удосконалюватися в обраному виді спорту для досягнення найвищих результатів. Вони більш схильні до наслідування видатних спортсменів з «великого» спорту. У більшості підлітків спостерігається деформація системи цінностей, норм і установок здоров'я і рухової активності, а також існують суперечності в їх свідомості.
Аналіз літератури, а також вітчизняного законодавства з зазначеної проблеми дає підстави зробити узагальнення, що необхідно доопрацьовувати наявну законодавчу базу для комплексного забезпечення діяльності по впровадженню здорового способу життя таким чином, щоб став можливим еволюційний перехід до нових форм і методів реалізації державної політики в сфері охорони здоров'я.Н. В. ЛисакЛ. І. БенцакІ. В. Лисак