Електронна бібліотека Житомирського державного університету: Ніяких умов. Результати впорядковані-Дата внесення. 2024-03-29T08:48:46ZEPrintshttp://eprints.zu.edu.ua/images/logo2.gifhttp://eprints.zu.edu.ua/2016-11-11T23:30:02Z2016-11-11T23:30:02Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/22381Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/223812016-11-11T23:30:02ZЕлектронні соціальні мережі як складних сучасних соціальних медіаУ статті проаналізовано сутність понять термінологічного ряду «медіа»,«соціальні медіа», «соціальні електронні мережі», «технології Web 2.0» у площині досліджуваної проблеми. Здійснено аналіз останніх публікацій щодо дослідження
можливостей використання сервісів соціальних медіа з метою формування медіаінформаційної грамотності суб’єктів навчання і здійснення інноваційної діяльності в освітній практиці. Представлено авторське бачення системи соціальних медіа у контексті застосування їх у загальноосвітніх навчальних закладах. Досліджено роль мережних
технологій як необхідного додаткового інструментарію для підвищення якості освітнього процесу. Проаналізовано педагогічний досвід використання сервісів електронних
соціальних мереж у навчанні дітей і молоді.О. Е. Коневщинськаok17188vk@ukr.netС. Г. Литвиноваlitvinova@i.ua2015-12-16T22:31:04Z2015-12-16T22:31:04Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/19554Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/195542015-12-16T22:31:04ZХмарні сервіси Office 365: навчальний посібникНавчальний посібник призначений для використання у загальноосвітніх навчальних закладах під час вивчення курсу «Хмарні сервіси Office 365».
У навчальному посібнику розкрито основні засади використання хмарних сервісів Office 365: електронної пошти Outlook Online, електронного календаря, текстового редактора Word Online, електронної книги Excel Online, електронного записника OneNote, редактора презентацій PowerPoint Online та сайтів, розроблених у середовищі SharePoint.
Новітні підходи до навчальної комунікації, співпраці та співробітництва, організації мозкового штурму, формування навичок проведення он–лайн вебінарів та презентацій розкриваються учням на прикладі використання системи конференцзв’язку Skype (Lync) Online. Формування культури спілкування за допомогою миттєвих повідомлень, обговорення актуальних питань пропонується засобами мережі Yammer.
Для учнів загальноосвітніх навчальних закладів, вчителів та студентів педагогічних ВНЗ.С. Г. Литвиноваs_litvinova@list.ruО. М. СпірінOleg.Spirin@gmail.comЛ. П. Анікінаlarisa2604@gmail.com2015-04-07T20:07:20Z2015-04-07T20:07:20Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/16812Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/168122015-04-07T20:07:20ZМоделювання й інтеграція сервісів хмаро орієнтованого навчального середовищаМонографія присвячена проблемам формування хмаро орієнтованого навчального середовища у вітчизняних закладах освіти, що є актуальним у світлі останніх тенденцій розвитку інформаційно-комунікаційних технологій. Висвітлено комплекс теоретичних питань, пов’язаних з визначенням понятійного апарату, моделюванням структури середовища, основних характеристик, принципів, вимог до його формування, інтеграцією сервісів у хмаро орієнтоване навчальне середовище загальноосвітніх, вищих навчальних закладів та закладів післядипломної освіти. Розглянуто практичне застосування сервісів Microsoft Office 365, сервісів Google, програмного забезпечення навчального призначення і технологій Веб-2.0 (інтерактивних плакатів, блог-технологій, квест-технологій та ін.) для реалізації навчальної взаємодії педагогів та учнів (студентів).
Наукове видання призначено для вчителів загальноосвітніх шкіл, викладачів та студентів, усіх, хто зацікавлений у впровадженні й використанні сучасних інформаційно-комунікаційних технологій в педагогічному процесі.С. Г. ЛитвиноваО. М. СпірінOleg.Spirin@gmail.comМ. П. ШишкінаЮ. Г. Носенко2014-02-04T10:29:45Z2015-08-15T05:40:24Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/10542Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/105422014-02-04T10:29:45ZОснови стандартизації інформаційно-комунікаційних компетентностей в системі освіти УкраїниУ методичних рекомендаціях висвітлено основні підходи до стандартизації інформаційно-комунікаційних компетентностей для системи загальної середньої освіти. Подано досвід країн зарубіжжя з питань компетентнісного підходу та його застосування при розробці та реалізації стандартів ІК-ком-
петентностей в системі освіти в Україні. Надано рекомендації щодо проектів стандартів ІК-компетентностей учнів, учителів, керівників ЗНЗ.
Для науковців, методистів, керівників загальноосвітніх навчальних закладів, учителів, спеціалістів системи післядипломної педагогічної освітиВ. Ю. БиковО. В. БілоусЮ. М. БогачковП. П. ГрабовськийК. Р. КолосО. М. Кривоносkrypton@zu.edu.uaС. Г. ЛитвиноваІ. Д. МалицькаН. С. Прилуцькаprilutska@gmail.comО. В. ОвчарукД. Б. РождественськаО. М. СпірінOleg.Spirin@gmail.comП. Г. ШевчукО. М. Шимон