Електронна бібліотека Житомирського державного університету: Ніяких умов. Результати впорядковані-Дата внесення. 2024-03-28T21:58:10ZEPrintshttp://eprints.zu.edu.ua/images/logo2.gifhttp://eprints.zu.edu.ua/2014-11-13T16:35:45Z2018-01-23T13:13:51Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/13965Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/139652014-11-13T16:35:45ZВикористання фізичних вправ для оптимізації функцій хребтового стовпа підлітківЗа останні роки питання фізичного виховання все більше і більше привертають увагу педагогів, лікарів та батьків. І це не випадково. Велике значення мають добре організовані заняття з фізичного виховання для зміцнення здоров’я дітей, підвищення працездатності їх організму та розширення функціональних можливостей.
Наука вказує, що 62 % наших дітей потребують корекції хребта, вони страждають порушенням опорно-рухового апарату в тій чи іншій мірі. А це – передумова до розвитку багатьох хронічних хвороб.
Постава – це звична, мимовільна поза людини в стані спокою та під час руху. Її основою є хребет. Характер постави залежить від вигинів хребта і грудної клітки, взаємного розташування голови, плечового поясу, рук, тулуба, таза та ніг. Вона формується в процесі росту і розвитку людини і змінюється в залежності від умов побуту, навчання, праці, занять фізичними вправами. Тому дуже важливо з дня народження дитини дбати про формування її правильної постави.
А. О. ЛубішеваТ. Є. Яворська2012-10-01T13:23:54Z2016-03-07T01:01:40Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8119Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/81192012-10-01T13:23:54ZВикористання фізичних вправ для оптимізації функцій хребтового стовпа підлітківУ статті розглянуто проблему використання фізичних вправ для оптимізації функцій хребтового стовпа підлітківА. О. ЛубішеваТ. Є. Яворська