Електронна бібліотека Житомирського державного університету: Ніяких умов. Результати впорядковані-Дата внесення. 2024-03-29T00:26:15ZEPrintshttp://eprints.zu.edu.ua/images/logo2.gifhttp://eprints.zu.edu.ua/2017-01-12T08:01:46Z2017-01-12T08:05:14Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/23242Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/232422017-01-12T08:01:46ZОцінка ефективності форм організації праці та їх удосконалення
(на матеріалах "ТОВ Первоцвіт-фарм")І. О. ЗаруцькаЛ. Ю. Луференко2014-06-26T08:33:28Z2015-08-15T07:14:13Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11844Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/118442014-06-26T08:33:28ZОСНОВНІ ТЕНДЕНЦІЇ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ МОЛОКОПЕРЕРОБНИХ ПІДПРИЄМСТВПроаналізовано сучасний рівень та основні тенденції рекламної діяльності молокопереробних підприємств. Визначеноособливості здійснення рекламної діяльності молокопереробними підприємствами та окреслено ключові складові забезпечення її ефективності за умов нестабільного бізнес-середовищаЛ. Ю. Луференко