Електронна бібліотека Житомирського державного університету: Ніяких умов. Результати впорядковані-Дата внесення. 2024-03-28T11:44:59ZEPrintshttp://eprints.zu.edu.ua/images/logo2.gifhttp://eprints.zu.edu.ua/2016-09-25T18:25:22Z2016-09-25T18:31:46Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/21983Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/219832016-09-25T18:25:22ZМотивація як основа свідомого ставлення здобувачів вищої освіти до навчальної
діяльностіУ статті досліджено мотивацію як основу свідомого ставлення навчальної діяльності та мотиви
зовнішнього і внутрішнього типів, які визначають спрямованість, інтенсивність та особистісний
смисл здобувачів вищої освіти. Визначається поняття мотивації з точки зору різних вчених, розглянуті
проблеми мотивації навчальної діяльності курсантів, емоційний аспект мотивації, види та техніки
мотивів.О. В. Луценко2016-02-25T10:16:01Z2016-02-25T10:24:22Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20445Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/204452016-02-25T10:16:01ZФормування професійної мотивації курсантів вищих навчальних закладів МВС
України на основі інноваційних дидактичних моделейУ статті запропоновано інноваційний алгоритм підвищення мотиваційної готовності курсантів вищих
начальних закладів МВС України до опанування правоохоронним фахом. Розглянуто перспективні моделі
дидактичного забезпечення процесу формування учбової мотивації курсантів в умовах педагогічного
експерименту. Застосування інноваційних дидактичних моделей навчання дозволяє вивести на кращий
рівень професійної мотивації курсантів вищих навчальних закладів МВС України. Наведено аналіз
зовнішніх та внутрішніх мотивів навчальної діяльності, які визначають спрямованість, інтенсивність
та особистісний смисл навчально-пізнавальної діяльності курсантів.О. В. Луценко