Електронна бібліотека Житомирського державного університету: Ніяких умов. Результати впорядковані-Дата внесення. 2024-03-29T12:11:45ZEPrintshttp://eprints.zu.edu.ua/images/logo2.gifhttp://eprints.zu.edu.ua/2015-09-23T10:19:30Z2015-09-23T10:26:54Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/18633Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/186332015-09-23T10:19:30ZНаукова монографія як джерело розвитку професійного світогляду майбутнього вчителя-філолога подвійного профілюУ статті проаналізовано джерела, які сприяють розвитку професійного світогляду вчителів-філологів
подвійних спеціальностей. Автор з’ясовує роль наукової монографії у професійному становленні
вчителя-філолога подвійного профілю. Дослідниця виділяє декілька проблем, які розглядаються в
монографіях, серед яких підготовка вчителя-філолога та вчителя-філолога подвійного профілю, місце
Болонського процесу в сучасній освіті, проблема реформування вищої школи, тенденції та теоретико-
методологічний аспект розвитку педагогічної освіти України, зв'язок соціально-економічних
перетворень у суспільстві з розвитком освіти та ін.І. О. Ліпінськаirinka_gaidai@mail.ru2013-02-20T13:13:09Z2015-08-15T03:39:32Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/9214Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/92142013-02-20T13:13:09ZВИВЧЕННЯ ДРУГОЇ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ ЯК СПЕЦІАЛЬНОСТІ У ВИЩИХ ПЕДАГОГІЧНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ УКРАЇНИУ статті розглянуто проблему підготовки вчителів-філологів на факультетах іноземних мов та філологічних факультетах педагогічних вишів України. Проаналізовано попередній досвід підготовки фахівців з другої іноземної мови та зазначено, що науковці розглядали різні аспекти вивчення другої іноземної мови як фаху на різних факультетах вищих педагогічних навчальних закладів. Оцінено сучасний стан підготовки вчителів-філологів за двома спеціальностями. Висловлено думку щодо покращення рівня володіння другою іноземною мовою як спеціальністю шляхом введення її аспектного вивчення на філологічних факультетах педагогічних вишів України.І. О. Ліпінська