Електронна бібліотека Житомирського державного університету: Ніяких умов. Результати впорядковані-Дата внесення. 2024-03-29T08:36:34ZEPrintshttp://eprints.zu.edu.ua/images/logo2.gifhttp://eprints.zu.edu.ua/2024-03-19T15:37:18Z2024-03-19T15:37:18Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/39225Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/392252024-03-19T15:37:18ZSocial adaptation of social dormitories residents to independent livingУ данійстатті висвітленоактуальність соціальної адаптації мешканців соціальних гуртожитків до самостійного життя. Закцентовано увагу на аналізі наукових досліджень з даної проблематики різними науковцями. У статті зазначено, що діти-сироти та діти, позбавлені батьківського піклування, мають переважно середній та низький рівні соціальної адаптації. Також описано їх проблеми у побуті, безконфліктній комунікації, здобутті освіти та подальшому працевлаштуванні. Проаналізовано законодавство, що стосується проживання у соціальних гуртожитках, описано завдання функціонування соціальних гуртожитків. Зазначено, що залишаючи інтернатні заклади, вихованці повинні бути готовими до суспільного життя, визначитись із професією, знайти роботу, при виникнені складнощів допомога має надаватись фахівцями, які працюють у соціальних гуртожитках. Закцентовано, що форми та методи роботи, які використовуються соціальними педагогами соціальних гуртожитків, повинні бути чітко визначеними, ефективними та сприяти успішному процесу соціальної адаптації їх мешканців.У роботі з даною категорією молоді важливо зважати також на те, що особи з числа дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, можуть мати особливі потреби та проблеми, пов’язані з дискримінацією та стигматизацією, що може ускладнювати процес їх соціальної адаптації. Соціальні педагоги мають виконувати завдання відповідно до затвердженої програми соціальної адаптації, а також надавати соціальні послуги, спрямовані на адаптацію молодих людей до соціального середовища та здобуття нових знань, умінь та навичок щодо самостійного життя. У статті виділено основні форми роботи з мешканцями соціальних гуртожитків, а саме: індивідуальну, групову та роботу у громаді. Основними методами надання соціальних послуг щодо соціальної адаптації мешканців соціальних гуртожитків є: соціально-психологічна підтримка, соціально-правова допомога, допомога у навчанні, працевлаштуванні та перекваліфікації, допомога у вирішенні житлових питань, допомога з розвитку навичок щодо самообслуговування, робота з біологічною родиною. Зазначено, що фахівці соціальних гуртожитків розробляють та реалізують спеціальні програми соціального спрямування з актуальних тем та займаються організацією вільного часу мешканців соціальних гуртожитків, а також участю їх у волонтерській діяльності.І. В. ЛітягаС. М. Ситняківська2024-03-04T07:18:38Z2024-03-04T07:18:38Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/39145Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/391452024-03-04T07:18:38ZОрганізація дозвіллєвої діяльності з молодшими школярами
В умовах змішаної системи навчанняІ. В. ЛітягаС. М. Ситняківська2024-02-12T10:10:55Z2024-02-12T10:10:55Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/38982Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/389822024-02-12T10:10:55ZСоціально-педагогічна профілактика адаптаційної кризи
Студентів-першокурсників в умовах війниІ. В. ЛітягаС. М. Ситняківська2024-02-12T10:09:36Z2024-02-12T10:09:36Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/38981Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/389812024-02-12T10:09:36ZТеоретичні аспекти соціальної роботи з людьми із вадами слухуІ. В. ЛітягаС. М. Ситняківська2023-11-02T07:36:24Z2023-11-02T07:36:24Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/38221Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/382212023-11-02T07:36:24ZМетодичні рекомендації до виконання практичних завдань для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти ОП "Соціальна робота" з освітньої компонентиУ методичних рекомендаціях представлено матеріали з
курсу «Соціалізація особистості», необхідні для підготовки до практичних занять та самостійної роботи студентів
бакалаврату спеціальності 231 «Соціальна робота». Методичні
рекомендації можуть бути використані для проведення практичних занять в очній, змішаній та дистанційній формах навчання. Методичні рекомендації призначаються студентам - майбутнім бакалаврам соціальної роботи, викладачам ЗВО, керівникам виробничих практик студентів гуманітарних
спеціальностей, недержавним організаціям в соціальній сфері.О. В. Іллінаillina.olha@gmail.comІ. В. Літягаnnalet@ukr.netН. А. Сейкоsejkona.zdu@gmail.comС. М. Ситняківськаhng@ukr.net2023-06-01T11:41:13Z2023-06-01T11:41:13Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/36946Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/369462023-06-01T11:41:13ZМетодичні рекомендації з освітньої компоненти «Соціальна педагогіка»Методичні рекомендації складено відповідно до місця та значення освітньої компоненти за структурно-логічною схемою, передбаченою освітньою програмою підготовки магістрів. Представлене видання рекомендоване для студентів спеціальності 231 Соціальна робота.
Методичні рекомендації складаються зі: вступу, розподілу навчальних годин на модулі, тем лекційного курсу дисципліни, інструктивно-методичних матеріалів до практичних занять, а також до самостійної роботи студентів, завдань до заліку, списку рекомендованої літератури.І. В. Літяга2023-02-15T08:19:33Z2023-02-15T08:19:33Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/36134Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/361342023-02-15T08:19:33ZВикористання проективних метафоричних асоціативних карт “Pockets” (“Кишені”) у процесі підготовки фахівців соціальної сфериУ статті розглянуто актуальність проблеми використання проективних метафоричних асоціативних карт у процесі підготовки фахівців соціальної сфери. Вказано про професійне становлення майбутнього соціального працівника,
що передбачає конкретні соціальні установи та орієнтації, синтез особистісних відносин і оцінок реальності та перспектив власних домагань.
З акцентовано увагу на тому, що самовизначення студентів спеціальності “Соціальна робота” може бути пов’язане з певними труднощами навчання, що стимулюють до цілеспрямованості застосування програми вдосконалення
професійного становлення підвищення рівня професіоналізації.
У статті з акцентовано увагу на популярності застосування метафоричних асоціативних карток (МАК) та проаналізовано глибинне теоретичне підґрунтя їх використання.
Визначено, що МАК – це проективні карти, тобто новаторський інструмент, який відноситься до арт-терапії.
Проаналізовано набір карток “Кишеня” (гра, психолого-педагогічний набір, візуальний матеріал).
У статті наголошується про глибокий символічний образ кишені як умовного місця, яке дає можливість комфорту,
забезпечуючи предметний супровід. Також конкретизовано набір карток “Кишені”, а саме: гра, психолого-діагностичний набір та візуальний матеріал.
Прописаний перелік життєвих завдань, які можна вирішити за допомогою набору карток “Кишені” та класифікація за наповненням відповідними символами. Також представлена їх класифікація за символічними маркуваннями,
кольоровою гамою та ступенем досяжності наповнення. Розглянуто принципи роботи з проективними картками,
зазначено стратегії їх використання відкрито і всліпу.
У статті розглядається досвід використання проективних карток “Кишені” у процесі навчання здобувачів вищої
освіти різних курсів спеціальності 231 “Соціальна робота”. Представлені приклади різних методик з інструкціями
та прикладами їх виконання, прописані знання, уміння та навички, які розвиваються у ході застосування методик.
Також представлені приклади написання есе на різні тематики та зазначені особливості застосування метафоричних асоціативних карток на заняттях для здобувачів вищої освіти спеціальності 231 “Соціальна робота” в Житомирському державному університеті імені Івана Франка.С. М. КоляденкоІ. В. Літяга2023-01-31T10:20:07Z2023-01-31T10:20:07Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/35963Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/359632023-01-31T10:20:07ZДеякі аспекти соціальної адаптації ВПО в умовах війни в УкраїніНаша країна насьогодні переживає дуже важкі часи, пов’язані з повномасштабним вторгненням росії в Україну, що спричинило суттєве збільшення внутрішньо переміщених осіб. На даний час важко зібрати точну статистику щодо їх кількості. В Україні існує Єдина інформаційна база даних про внутрішньо переміщених осіб, що дає змогу фіксувати їх кількість та основні потреби щодо надання послуг. Якщо порівнювати з 2014 роком, то у 2022 році більшість людей переселились зі Сходу на Захід України. І це, як правило, люди середнього віку.С. М. СитняківськаІ. В. Літяга2022-12-22T15:15:09Z2022-12-22T15:23:37Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/35677Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/356772022-12-22T15:15:09ZApplication of Bilingual Workshop Book Within Professional Training of Future Social WorkersС. М. СитняківськаІ. В. Літяга2022-12-08T10:10:41Z2022-12-08T10:12:59Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/35305Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/353052022-12-08T10:10:41ZМіжнародний досвід організації освітнього процесу в сучасному закладі вищої освіти в умовах пандеміїО. В. ІллінаІ. В. Літяга2022-12-08T10:09:58Z2022-12-08T10:09:58Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/35302Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/353022022-12-08T10:09:58ZВивчення навчальних дисциплін управлінського циклу студентами спеціальності «Соціальна робота»І. В. ЛітягаС. М. Ситняківська2022-12-01T12:02:23Z2022-12-01T12:02:23Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/35043Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/350432022-12-01T12:02:23ZМетодика соціальної роботи з ВПО пенсійного вікуЛ. А. ГерасимчукІ. В. ЛітягаЗ. В. Залібовська – Ільніцька2022-11-30T13:58:17Z2022-11-30T13:59:34Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/34921Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/349212022-11-30T13:58:17ZМетодика адаптації мешканців соціальних гуртожитківП. П. МасонІ. В. ЛітягаС. М. Ситняківськаhng@ukr.net2022-11-30T13:38:02Z2022-11-30T13:42:21Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/34903Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/349032022-11-30T13:38:02ZМетодика соціальної роботи в ДБСТЮ. В. ШевчукІ. В. Літяга2022-11-21T10:07:17Z2022-11-21T10:07:17Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/34734Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/347342022-11-21T10:07:17ZСоціально-правова підтримка жінок в Украйні, які живуть з ВІЛНа сьогодні проблема ВІЛ/СНІДу є актуальною, як у
всьому світі, так і в Україні, зокрема. Щодо статистичних даних, то в жовтні 2021
року в Україні офіційно зареєстровано 945 випадків ВІЛ-інфекції, у 231 особи
діагностовано СНІД ті зафіксовано 136 смертей від СНІДу. Шляхами інфікування
ВІЛ є гетеросексуальний – 607 випадків, гомосексуальний – 28, парентеральний –
301, невідомий – 3 та вертикальний – 152 [1]. Особливої уваги потребують ВІЛпозитивні жінки, проблеми яких мають вирішуватись на теоретичному і
практичному рівнях, враховуючи законодавчу базу нашої країни. Також нами
врахований досвід науковців, членів громадських організацій таких, як
О.М. Дзюба, Н.Я. Жилка, І.Ф. Ільїнська, Т.Л. Лях, О.О. Орлова та ін.С. М. КоляденкоІ. В. Літяга2022-08-29T12:48:02Z2022-08-29T12:48:02Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/34424Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/344242022-08-29T12:48:02ZРеалізація студентоцентрованого підходу у процесі підготовки фахівців соціальної сфери (на прикладі Житомирського державного університету імені Івана Франка)С. М. КоляденкоІ. В. Літяга2022-02-11T15:51:16Z2022-02-11T15:51:41Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/33774Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/337742022-02-11T15:51:16ZПрактикум: соціальна сфера workshop book: Social SphereПрактикум призначений для здобувачів вищої освіти, які навчаються
за освітніми програмами «Соціальна робота» й «Соціальна робота.
Соціальна педагогіка», та, які починають вивчати фахові дисципліни
«Вступ до спеціальності», «Соціальна педагогіка», «Актуальні проблеми
соціальної педагогіки». Побудований на засадах білінгвізму, він вміщує
найбільш поширені поняття і категорії соціальної педагогіки та соціальної
роботи як базових дисциплін соціальної сфери з перекладом та
тлумаченням англійською мовою. До практикуму також увійшов короткий
граматичний довідник з англійської мови. Одна із частин практикуму
складається із професійно-орієнтованих творчих завдань з фахових
дисциплін рідною мовою та частини завдань англійською мовою.
Рекомендовано майбутнім соціальним педагогам, соціальним працівникам,
викладачам соціально-педагогічних дисциплін, аспірантам, здобувачам,
науковцям.І. В. ЛітягаС. М. Ситняківська2021-05-31T12:27:21Z2021-05-31T12:33:13Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/32728Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/327282021-05-31T12:27:21ZМетодичні рекомендації з курсу «Вступ до спеціальності»Методичні рекомендації складено відповідно до місця та значення освітньої
компоненти за структурно-логічною схемою, передбаченою освітньою
програмою підготовки бакалаврів. Представлене видання рекомендоване для
студентів спеціальності 231 Соціальна робота.
Методичні рекомендації складаються зі: вступу, розподілу навчальних годин
на модулі, тем лекційного курсу дисципліни, інструктивно-методичних
матеріалів до практичних занять, а також до самостійної роботи студентів,
наявних завдань до підсумкових модульних робіт, екзамену, списку
рекомендованої літератури.І. В. Літяга2020-12-21T12:42:49Z2020-12-21T12:51:26Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/31969Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/319692020-12-21T12:42:49ZThe practice of creating and using bilingual dictionaries within a bilingual professional training of future social sphere specialistsС. М. СитняківськаІ. В. Літяга2020-09-10T18:49:22Z2020-09-10T18:49:22Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/31465Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/314652020-09-10T18:49:22ZМетодичні рекомендації з курсу «Менеджмент соціальної роботи»Програма вивчення нормативної навчальної дисципліни “Менеджмент соціальної роботи” складена відповідно до освітньо-професійної програми підготовки бакалаврів спеціальності 231 “Соціальна робота”.
Метою викладання навчальної дисципліни “Менеджмент соціальної роботи” є формування у майбутніх соціальних працівників системи знань та набуття навичок управлінських відносин.
Предметом дисципліни є механізм функціонування управлінських відносин у соціальній сфері.
Міждисциплінарні зв’язки простежуються із такими курсами: «Вступ до спеціальності та система служб соціальної роботи», «Соціалізація особистості», «Самовиховання та самоменеджмент особистості», «Соціальна робота з різними групами клієнтів».
Основними завданнями вивчення дисципліни “Менеджмент соціальної роботи” є засвоєння:
• основних рис еволюції наукових поглядів на менеджмент;
• процесу соціального управління;
• теоретико-методологічних засад менеджменту в соціальній сфері;
• структури та типології менеджменту соціальної роботи;
• організації управління соціальною роботою на мікро- та макрорівнях;
• практичних аспектів менеджменту в соціальній сфері;
• ресурсного забезпечення менеджменту соціальної роботи.І. В. Літяга2019-03-04T10:01:28Z2019-03-04T10:01:28Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/28499Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/284992019-03-04T10:01:28ZТеоретичні основи соціальної роботи з внутрішньо переміщеними особамиУкраїнське суспільство сьогодні переживає черговий кризовий період, пов’язаний з багатьма чинниками. Найбільш руйнуючою обставиною уже декілька років є збройний конфлікт на сході держави. Конфлікт, який розділив не тільки політиків та суспільство, а й сім’ї, зокрема. Певну кризу переживає і професійне середовище фахівців (педагогів, психологів, соціальних працівників та ін.). Суть цієї кризи полягає у відсутності або недосконалості наявних методик роботи з сім’ями та дітьми, які постраждали від збройного конфлікту, в тому числі внутрішньо переміщеними особами [2].І. В. Літяга2017-09-13T10:25:07Z2017-09-13T10:33:22Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/25318Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/253182017-09-13T10:25:07ZВолонтерських рух і вулична соціальна роботаІ. В. Літяга2017-02-07T15:56:36Z2017-02-07T15:56:36Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/23723Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/237232017-02-07T15:56:36ZСоціальний захист (social protection)І. В. Літяга2017-02-03T08:11:57Z2017-02-03T08:15:16Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/23632Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/236322017-02-03T08:11:57ZОснови організації волонтерського руху в УкраїніІ. В. Літяга2017-02-02T13:43:18Z2017-02-02T13:43:18Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/23591Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/235912017-02-02T13:43:18ZТехнологія роботи зі студентами-першокурсниками щодо їх адаптації в умовах ВНЗІ. В. Літяга2017-02-02T13:42:40Z2017-02-02T13:42:40Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/23590Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/235902017-02-02T13:42:40ZОсобливості професії «соціальний педагог» як основа курсу «вступ до спеціальності»І. В. Літяга2016-07-05T13:20:23Z2017-05-26T12:53:04Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/21619Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/216192016-07-05T13:20:23ZОсобливості професії «соціальний працівник» як основа дисципліни «Вступ до спеціальності»Потреба у підготовці висококваліфікованих фахівців за
спеціальністю «Соціальний працівник» пов’язана із кризовим станом
суспільства, який зумовлений соціально-економічними, політичними
негараздами, безробіттям, станом здоров’я та довкілля,
послабленням ефективності впливу різних інституцій, житловими
проблемами та ін.І. В. Літяга2016-06-07T09:53:17Z2016-06-07T09:57:41Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/21304Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/213042016-06-07T09:53:17ZТеоретичні основи моделювання проектів у соціальній роботіІ. В. Літяга2015-01-15T13:59:03Z2015-01-15T13:59:03Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/14962Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/149622015-01-15T13:59:03ZДеякі аспекти особистісно орієнтованого навчання при підготовці спеціалістів гуманітарного профілюС. М. СитняківськаІ. В. Літяга2015-01-15T13:52:21Z2015-01-15T13:52:21Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/14953Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/149532015-01-15T13:52:21ZВплив ЗМІ на соціалізацію особистості дитини в контексті вивчення дисципліни «Соціальна педагогіка»І. В. Літяга2014-11-07T23:40:48Z2015-08-15T09:57:37Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/13786Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/137862014-11-07T23:40:48ZСоціальний захист населення України: соціально-педагогічний контекстУ статті розглядається соціально-педагогічний аспект проблеми соціального захисту населення України.
Також розглядаються види та форми послуг, а саме: мета, завдання, зміст та напрями діяльності закладів соціального обслуговування населення таких, як - соціальний гуртожиток, центр соціально-психологічної допомоги, центр для ВІЛ-інфікованих дітей та молоді, соціальний центр матері та дитини та центр соціально-психологічної реабілітації для дітей та молоді з функціональними обмеженнями.І. В. ЛітягаС. М. Ситняківська2014-10-17T14:55:55Z2015-08-15T09:01:55Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/4444Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/44442014-10-17T14:55:55ZЗміст та організація педагогічної корекції міжособистісних стосунків підлітківПро зміст та організацію педагогічної корекції міжособистісних стосунків підлітків.І. В. Літяга2014-10-17T12:39:40Z2015-08-15T09:01:23Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/4439Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/44392014-10-17T12:39:40ZСпецифіка педагогічної корекції спілкування підлітків зони радіологічного контролю (в умовах лікувально-оздоровчого закладу)Про специфіку педагогічної корекції спілкування підлітків зони радіологічного контролю (в умовах лікувально-оздоровчого закладу).І. В. Літяга2011-12-05T08:45:43Z2016-03-07T01:07:33Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/5373Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/53732011-12-05T08:45:43ZОсобливості професії "соціальний педагог" як основа курсу "Вступ до спеціальності"У статті розглядається сутність та специфіка професії «соціальний педагог» у контексті вивчення курсу «Вступ до спеціальності» студентами-першокурсниками, що надасть їм можливість сформувати правильне розуміння обраної спеціальності та перспективні погляди на неї.І. В. Літяга2010-11-22T08:58:59Z2015-08-14T21:55:24Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/4436Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/44362010-11-22T08:58:59ZПедагогічна корекція порушень у спілкуванні підлітків зони радіологічного контролю (в умовах лікувально-оздоровчого закладу)Про педагогічна корекція порушень у спілкуванні підлітків зони радіологічного контролю (в умовах лікувально-оздоровчого закладу).І. В. Літяга2010-11-22T08:57:36Z2015-08-14T21:55:44Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/4437Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/44372010-11-22T08:57:36ZОсобливості педагогічної корекції сфери спілкування підлітків зони радіологічного контролю в умовах лікувально-оздоровчого закладуПро особливості педагогічної корекції сфери спілкування підлітків зони радіологічного контролю в умовах лікувально-оздоровчого закладу.І. В. Літяга2010-11-22T08:56:01Z2015-08-14T21:56:19Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/4438Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/44382010-11-22T08:56:01ZДеякі аспекти діяльності організацій в управлінні соціальною роботоюУ статті розглянуто деякі теоретичні аспекти діяльності соціальних організацій як об'єкта менеджменту соціальної роботи. Проаналізовані соціальні властивості та загальні характеристики організації і потреби її членів.І. В. Літяга2010-11-22T08:40:46Z2015-08-14T21:49:12Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/4409Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/44092010-11-22T08:40:46ZДіяльність організацій в управлінні соціальною роботоюПро діяльність організацій в управлінні соціальною роботою.І. В. Літяга2010-10-30T15:11:49Z2015-08-14T21:43:55Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/4347Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/43472010-10-30T15:11:49ZСоціальне партнерство як чинник організації соціально-педагогічної практикиПро соціальне партнерство як чинник організації соціально-педагогічної практики.І. В. Літяга2010-10-28T12:21:05Z2015-08-14T21:44:38Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/4355Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/43552010-10-28T12:21:05ZДеякі аспекти профілактики негативних явищ неповнолітніхПро деякі аспекти профілактики негативних явищ неповнолітніх. І. В. Літяга2009-05-12T12:01:12Z2015-08-14T19:15:57Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/2665Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26652009-05-12T12:01:12ZПедагогічні ідеї А.С. Макаренка в контексті корекційної педагогікиУ статті представлено взаємозв’язок педагогічних поглядів А.С. Макаренка з системою педагогічної корекції й розкрито сутність педагогічної корекції порушень у сфері спілкуванні підлітків зони радіологічного контролю, а також проаналізовано вплив на педагогічну корекцію спілкування біологічного, соціального й екологічного чинників.
І. В. Літяга2008-12-08T14:06:13Z2015-08-14T14:33:24Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/1009Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/10092008-12-08T14:06:13ZДеякі аспекти проблеми спілкування у підлітковому віціУ статті розглядаються особливості феномену підліткового спілкування у науково-педагогічній літературі та практично-педагогічній діяльності.І. В. Літяга2008-12-08T13:04:59Z2015-08-14T14:52:30Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/1167Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11672008-12-08T13:04:59ZВплив чорнобильського синдрому на процес соціалізації підлітківУ статті проаналізовано основні фактори соціалізації підлітків і розкрито напрями корекційної роботи з дітьми, які постраждали в результаті аварії на ЧАЕС. Розглянуто методи корекції, які були практично апробовані в санаторіях "Лісний берег", "Богунія" Житомирської області, "Червона калина" Рівенської області, "Південний" у м. Миргород Полтавської області.І. В. Літяга2008-11-13T12:16:11Z2015-08-14T18:24:56Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/2199Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/21992008-11-13T12:16:11ZДеякі аспекти розвитку педагогічної корекції в теорії та практиці виховання ХХ століттяУ статті проаналізовано етапи становлення педагогічної корекції протягом ХХ століття, охарактеризовано розвиток і формування структури, змісту педагогічної корекції та відображено її залежність від соціально-економічних чинників розвитку суспільства.І. В. Літяга