Електронна бібліотека Житомирського державного університету: Ніяких умов. Результати впорядковані-Дата внесення. 2024-03-29T05:26:50ZEPrintshttp://eprints.zu.edu.ua/images/logo2.gifhttp://eprints.zu.edu.ua/2020-11-27T08:03:27Z2020-11-27T08:03:27Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/31834Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/318342020-11-27T08:03:27ZФормування елементарних математичних уявлень у дітей старшого дошкільного віку засобами проблемних ситуаційУ завданнях з логіко-математичного розвитку традиційний математичний аспект знань поєднаний з логічним. Можливість і доцільність поєднання логічного та математичного аспектів були предметом дослідження багатьох вітчизняних та зарубіжних учених. Зокрема, як одне з основних завдань, що мають розв’язуватися в дошкільному віці, визнано перехід від конкретних емпіричних знань до понять наукового характеру. За основу введення таких понять беруться різні математичні та логічні дії .А. В. Науменко