Електронна бібліотека Житомирського державного університету: Ніяких умов. Результати впорядковані-Дата внесення. 2024-03-28T22:49:06ZEPrintshttp://eprints.zu.edu.ua/images/logo2.gifhttp://eprints.zu.edu.ua/2017-12-18T14:21:47Z2017-12-18T14:21:47Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/25998Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/259982017-12-18T14:21:47ZПедагогічна риторика: історія, теорія, практикаМонографію присвячено педагогічній риториці, інтерес до якої стрімко зростає з боку сучасних учених і освітян. У книзі виділено історичні аспекти риторики крізь призму розвивального педагогічного впливу, розглянуто найбільш актуальні теоретичні та практичні питання риторизації діяльності педагога, зокрема вчителя-словесника.
Видання адресоване насамперед фахівцям із дидактичної філології, педагогам, а також усім тим, хто цікавиться риторичними аспектами педагогічного мовлення.О. А. КучерукН. Б. ГолубО. М. ГорошкінаС. О. КараманО. В. КараманК. Я. КлимоваЛ. А. БашманівськаО. С. БерезюкО. М. ВласенкоГ. В. ГрибанА. М. ЛісовськийВ. А. НищетаА. В. УсатийЛ. С. ШевцоваВ. І. ПустохінаТ. В. Маліновська