Електронна бібліотека Житомирського державного університету: Ніяких умов. Результати впорядковані-Дата внесення. 2024-03-29T00:53:42ZEPrintshttp://eprints.zu.edu.ua/images/logo2.gifhttp://eprints.zu.edu.ua/2023-12-29T10:12:17Z2023-12-29T10:12:17Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/38612Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/386122023-12-29T10:12:17ZНариси з методики викладання диригентсько-хорових дисциплін. Навчальний посібникУ посібнику подано інформацію в допомогу хормейстеру-початківцюЄ. В. ПлющикТ. О. Гордєєва-КовальчукС. А. Новосадова2022-10-18T10:38:01Z2022-10-18T10:38:01Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/34590Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/345902022-10-18T10:38:01ZОрхестичне виховання. 1 клас. Навчальний посібникВ основу посібника покладено багаторічні дослідження авторів у галузі викладання музично-теоретичних дисциплін. Рекомендовано для вчителів музичного мистецтва початкової ланки Нової української школи, керівників груп подовженого дня, викладачів гуртків, частково матеріал посібника може бути використаний вчителями української мови, логопедами та музичними керівниками дошкільних закладів.Є. В. ПлющикС. А. Новосадова2021-10-06T20:49:59Z2021-10-06T20:49:59Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/33258Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/332582021-10-06T20:49:59ZНариси з методики викладання диригентсько-хорових дисциплінВ основу посібника покладено багаторічні дослідження авторів у галузі викладання диригентсько-хорових дисциплін. Рекомендовано для студентів та викладачівЄ. В. ПлющикС. А. НовосадоваН. М. Травкіна2020-09-25T10:44:53Z2020-09-25T10:44:53Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/31549Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/315492020-09-25T10:44:53ZОснови композиції: інструктивно-методичний матеріал до практичних занять з навчальної дисципліниВ інструктивно-методичних матеріалах знайшли втілення авторська програма курсу для студентів навчально-наукового інституту педагогіки Житомирського державного університету імені Івана Франка. Методичні рекомендації розраховані на викладачів вищих і середніх навчальних закладів, аспірантів і студентів педагогічних університетів.С. А. НовосадоваЄ. В. ПлющикІ. М. Суботницький2020-09-25T10:44:26Z2020-09-25T10:44:27Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/31548Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/315482020-09-25T10:44:26ZОснови композиції: методичні рекомендації до організації самостійної роботи з навчальної дисципліниВ методичних рекомендаціях до організації самостійної роботи з навчальної дисципліни знайшли втілення авторська програма курсу для студентів навчально-наукового інституту педагогіки Житомирського державного університету імені Івана Франка. Методичні рекомендації розраховані на викладачів вищих і середніх навчальних закладів, аспірантів і студентів педагогічних університетів.С. А. НовосадоваЄ. В. ПлющикВ. В. Рутецький2020-09-24T14:00:30Z2020-09-24T14:00:30Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/31544Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/315442020-09-24T14:00:30ZХорознавство та хорове аранжування (методичні рекомендації з навчальної дисципліни)спеціальність 014.13 Середня освіта (музичне мистецтво)Методичні рекомендації з навчальної дисципліни «Хорознавство та хорове аранжування» у компактній формі відображає матеріал курсу, допомагає сформувати загальне уявлення про предмет вивчення.Є. В. ПлющикС. А. НовосадоваІ. М. Суботницький2020-01-13T08:02:11Z2020-01-13T08:02:11Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/30473Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/304732020-01-13T08:02:11ZДо проблеми музично–теоретичної підготовки майбутнього вчителя музикиПрофесійна підготовка майбутнього вчителя музики передбачає володіння комплексом спеціальних знань, практичних умінь та навичок. Теоретична підготовка майбутнього вчителя музики допомагає виробити творчі уміння, розвиває музично-аналітичну уяву, мислення, формує практичні фахові навичкиС. А. Новосадова2019-11-27T09:48:15Z2019-11-27T09:48:15Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/30320Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/303202019-11-27T09:48:15ZДо проблеми творчої самостійності майбутнього вчителя музикиЦентральною ідеєю сучасної педагогіки є орієнтація на розвиток самостійності студента. У статті розглянуто поняття „творча самостійність”С. А. Новосадова2019-11-21T10:37:10Z2019-11-21T10:37:10Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/30279Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/302792019-11-21T10:37:10ZТеоретичні засади формування творчої самостійності у студентів педагогічних вузівПитання розвитку творчої самостійності являється невід’ємним компонентом професійного навчання майбутнього вчителя музикиС. А. НовосадоваЄ. В. Плющик2019-11-21T10:36:00Z2019-11-21T10:36:00Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/30278Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/302782019-11-21T10:36:00ZЗагальнотеоретичні засади творчої самостійності майбутнього вчителя музикиУ статті розглянута проблема формування творчої самостійності особистостіС. А. Новосадова2019-11-08T12:41:00Z2019-11-08T12:48:21Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/30047Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/300472019-11-08T12:41:00ZМетодичні засади формування творчої самостійності майбутнього вчителя музики (на прикладі музично-теоретичних дисциплін)У статті розкриваються методичні аспекти формування творчої самостійності майбутнього вчителя музики та їх ефективність для забезпечення його майбутньої професійної самореалізації.С. А. Новосадова2019-11-08T11:24:47Z2019-11-08T11:24:47Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/30050Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/300502019-11-08T11:24:47ZТворча самостійність вчителя музики як психолого-педагогічна проблемаУ статті аналізується психолого-педагогічний підхід до проблеми творчої самостійності майбутнього вчителя музикиС. А. Новосадова2019-11-08T11:24:20Z2019-11-08T11:24:20Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/30049Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/300492019-11-08T11:24:20ZСтановлення та розвиток музично-теоретичних дисциплін у системі музичної освітиУ статті розкривається історичний процес становлення та розвитку музично-теоретичних дисциплін, висвітлюється їх роль у фаховій підготовці вчителя музики; подаються дидактичні аспекти теоретичних дисциплін у сучасній системі музичної освіти, наголошується на необхідності впровадження нових методик вивчення музично-теоретичних дисциплін.С. А. Новосадова2019-11-08T11:23:58Z2019-11-08T11:23:58Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/30048Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/300482019-11-08T11:23:58ZВиховання орхестичного мислення майбутніх вчителів музичного мистецтваСтаття присвячена вихованню орхестичного мислення у контексті розвитку складного феномену аналізу суб’єктивного та об’єктивного у мисленні, емоційного та розумного, емпіричного та теоретичного.Є. В. ПлющикС. А. Новосадова2019-11-08T10:03:45Z2019-11-08T10:03:45Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/30045Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/300452019-11-08T10:03:45ZЕтапи формування творчої самостійності майбутнього вчителя музики у процесі вивчення музично-теоретичних дисциплінУ статті розкривається методичний підхід формування творчої самостійності майбутнього вчителя музики у процесі вивчення музично-теоретичних дисциплінС. А. Новосадова2019-03-19T16:45:57Z2019-03-19T16:45:57Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/28569Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/285692019-03-19T16:45:57ZНариси з методики викладання диригентсько-хорових дисциплінЄ. В. ПлющикС. А. НовосадоваН. М. Травкіна2016-04-01T17:16:23Z2016-04-01T17:16:31Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20683Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/206832016-04-01T17:16:23ZМузично-теоретична підготовка у формуванні творчої самостійності майбутнього учителя музикиУ статті окреслено потенційні можливості музично-теоретичної підготовки майбутнього вчителя музики у формуванні його творчої самостійності.С. А. Новосадова