Електронна бібліотека Житомирського державного університету: Ніяких умов. Результати впорядковані-Дата внесення. 2024-03-28T09:45:23ZEPrintshttp://eprints.zu.edu.ua/images/logo2.gifhttp://eprints.zu.edu.ua/2008-10-14T09:24:10Z2015-08-14T13:34:03Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/614Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/6142008-10-14T09:24:10ZВплив психологічних особливостей студентів 1-2 курсів немовних вищих навчальних закладів на процес навчання англійської мовиНавчання ІМ повинно будуватися з урахуванням психічного та комунікативного розвитку студентів, типів провідної діяльності даного віку, видів мотивації, яка спрямовує їх діяльність на даному етапі навчання. Студентам молодших курсів немовних вищих навчальних закладів необхідно надати можливість під керівництвом викладача самостійно робити узагальнення, висновки, встановлювати логічні зв’язки між явищами, що вивчаються, формулювати правила, тобто процес засвоєння знань має бути активним, а студенти – не об’єктами, а суб’єктами процесу навчання.О. М. Ніцецька