Електронна бібліотека Житомирського державного університету: Ніяких умов. Результати впорядковані-Дата внесення. 2024-03-29T10:28:03ZEPrintshttp://eprints.zu.edu.ua/images/logo2.gifhttp://eprints.zu.edu.ua/2023-05-02T21:45:27Z2023-05-02T21:53:23Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/36696Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/366962023-05-02T21:45:27ZSocial rejection as a phenomenon of modern worldМ. А. КозловецьО. Ф. ГольдЮ. В. Огороднійчук2016-07-05T13:29:27Z2016-07-05T13:29:27Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/21626Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/216262016-07-05T13:29:27ZЖиття в соціальних мережах: міфи чи реальність?Інтернет – глобальна комп'ютерна мережа, що охоплює увесь
світ. Сьогодні вона має близько 1,5 мільярди абонентів у більш ніж
200 країнах світу. Щомісяця розмір мережі збільшується на 7-10%.
Аналіз літератури з даного питання переконує нас в тому, що
соціальні мережі міцно увійшли у життя багатьох людей, вони не
тільки претендують, але вже зайняли визначне місце серед
традиційних ЗМІ.Ю. В. Огороднійчук2008-12-09T10:49:22Z2016-10-06T09:55:32Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/389Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/3892008-12-09T10:49:22ZТехнологія формування комунікативно-дискусійних умінь студентів у вищому мовному закладі освіти на позааудиторних занять проблемних груп за інтересамиАвтори статті пропонують технологію формування комунікативно-дискусійних умінь студентів вищих мовних закладів освіти на позааудиторних заняттях проблемних груп за інтересами. Ця технологія функціонує на основі розробленого алгоритму, що відповідає стадіальності розвитку комунікативно-дискусійних умінь. Автори наводять приклад заняття проблемної групи з громадянської освіти, на меті якого є розвиток комунікативно-дискусійних умінь студентів.І. В. СамойлюкевичЮ. В. Огороднійчук