Електронна бібліотека Житомирського державного університету: Ніяких умов. Результати впорядковані-Дата внесення. 2024-03-29T05:21:01ZEPrintshttp://eprints.zu.edu.ua/images/logo2.gifhttp://eprints.zu.edu.ua/2014-11-12T08:29:43Z2015-08-15T10:11:28Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/13939Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/139392014-11-12T08:29:43ZРозвиток пізнавальної активності учнів гімназій Галичини
за допомогою підручників у 20-30-х роках ХХ століттяУ статті проаналізовано підручники з іноземних мов для учнів гімназій Галичини у 20-30-х роках ХХ
століття за такими критеріями: науковість змісту, структура, доступність, реалізація
комунікативного компонента в підручнику, наочно-ілюстративний матеріал, засоби полегшення роботи
з навчальною книгою, запропоновані методики навчання. Доведено, що ці підручники сприяли розвитку
пізнавальної активності завдяки використанню пісень, віршів, загадок, прислів’їв, головоломок, легенд,
анекдотів, драматизації.К. П. Олендерkatia_1@i.ua