Електронна бібліотека Житомирського державного університету: Ніяких умов. Результати впорядковані-Дата внесення. 2024-03-28T11:37:16ZEPrintshttp://eprints.zu.edu.ua/images/logo2.gifhttp://eprints.zu.edu.ua/2021-06-15T19:08:51Z2021-06-15T19:08:51Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/32829Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/328292021-06-15T19:08:51ZРобота з формування літературної компетентності учнів початкової школиВ. Є. ОляновськаВ. А. Паламарчук2021-06-09T10:42:33Z2021-06-09T10:42:33Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/32767Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/327672021-06-09T10:42:33ZВрахування домінуючих репрезентативних систем учнів в процесі формування англомовної компетентності у читанніО. С. ГуманковаВ. Є. Оляновська2021-04-07T04:40:35Z2021-04-07T04:40:35Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/32471Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/324712021-04-07T04:40:35ZВрахування домінуючих репрезентативних систем учнів початкової школиВ. Є. ОляновськаО. С. Гуманкова2021-02-23T19:54:53Z2021-02-23T20:01:52Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/32327Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/323272021-02-23T19:54:53ZПроблема реалізації технології диференційованого навчання у контексті професійної діяльності сучасного вчителяРозв’язання питання впровадження особистісно орієнтованої моделі навчання у загальноосвітніх навчальних закладах держави фокусує науковий пошук у сфері впровадження технологій, які дозволяють врахувати особистісні характеристики учнів в навчально-виховному процесі, розкрити їх внутрішній потенціал.О. С. ГуманковаВ. Є. Оляновська