Електронна бібліотека Житомирського державного університету: Ніяких умов. Результати впорядковані-Дата внесення. 2024-03-29T09:08:49ZEPrintshttp://eprints.zu.edu.ua/images/logo2.gifhttp://eprints.zu.edu.ua/2024-01-10T20:24:29Z2024-01-10T20:34:02Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/38739Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/387392024-01-10T20:24:29ZРецензія на дисертацію Тимченко Марини Юріївни «Формування творчих здібностей майбутніх дизайнерів засобами художньо-проєктної діяльності в процесі вивчення фахових дисциплін»В. В. Павленко2024-01-09T16:57:14Z2024-01-09T17:06:21Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/38726Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/387262024-01-09T16:57:14ZРецензія на дисертацію Шубіної Олени Павлівни «Розвиток креативності вихованців у закладах позашкільної освіти засобами STEM-технологій»В. В. Павленко2023-12-29T13:38:30Z2023-12-29T13:40:06Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/38617Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/386172023-12-29T13:38:30ZКреативний підхід до створення розвивального освітнього середовища на засадах Нової української школиУ статті визначено критерії за якими характеризують
креативний урок: мета, дидактичні методи, інструменти роботи, навчальне
середовище, час на проведення креативного уроку. Розкрито особливості
середовища Нової української школи. У структурі середовища виділено
фактори: прямої дії; побічної дії, що опосередковано впливають на засвоєння
знань і розвиток креативності учнів; такі, які діють поза рамками освітнього
процесу: просторово-предметна організація середовища.В. В. Павленко2023-11-30T07:49:52Z2023-11-30T07:50:55Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/38407Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/384072023-11-30T07:49:52ZТеорія і практика розвитку креативності школярів у системі загальної середньої освіти ПольщіВ. В. Павленко2023-11-30T07:48:36Z2023-11-30T07:56:35Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/38406Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/384062023-11-30T07:48:36ZТеорія і практика розвитку креативності школярів у системі загальної середньої освіти ПольщіВ. В. Павленко2023-08-12T23:06:55Z2023-08-12T23:06:55Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/37765Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/377652023-08-12T23:06:55ZОрганізація проблемного навчання учнів на уроках «Технології»У статті розглянуто процес організації проблемного навчання
в сучасній українській школі. Виділено загальні та спеціальні функції проблемного навчання. Розглянуто особливості застосування проблемних ситуацій учнів під час уроків «Технології».В. В. ПавленкоА. В. Павленко2023-05-26T16:18:05Z2023-05-26T16:18:05Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/36917Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/369172023-05-26T16:18:05ZТехнологічна карта уроку «Технології»: проблеми розробкиВ. В. Павленко2023-04-26T12:59:42Z2023-04-26T12:59:42Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/36640Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/366402023-04-26T12:59:42ZГра як засіб формування інтересу до навчання на уроках «Технології»В. В. Павленко2023-03-28T06:07:11Z2023-03-28T06:07:11Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/36409Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/364092023-03-28T06:07:11ZКреативне освітнє середовище з використанням інформаційно-комунікативних технологійВ. В. Павленко2023-03-20T08:52:00Z2023-03-20T09:01:43Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/36370Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/363702023-03-20T08:52:00ZМоделювання сучасного уроку з використанням технологічної картиУ статті обґрунтовується цінність формування затребуваних
soft skills для професійної діяльності. Зазначено, що найбільш вдалим
варіантом сценарію сучасного уроку є технологічна карта як сучасна форма
планування педагогічної взаємодії вчителя та учнів. Підкреслено, що
технологічна карта включає: цілі уроку, етапи уроку, зміст навчального матеріалу, прийоми і методи організації навчального процесу, діяльність учнів і діяльність учителя, рефлексію.В. В. ПавленкоН. П. Бірук2023-03-06T20:36:52Z2023-04-11T05:30:00Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/36249Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/362492023-03-06T20:36:52ZІнструктивно-методичні матеріали до семінарських занять із обов’язкової освітньої компоненти «Теорія та методика педагогічної діяльності» для підготовки здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освітиО. Є. АнтоноваН. П. БірукВ. В. Павленко2023-02-24T12:24:26Z2023-02-24T12:24:26Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/36195Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/361952023-02-24T12:24:26ZПедагогічний дизайн мультимедійного урокуУ статті розглянуто процес організації мультимедійного
уроку. Виділено функції мультимедійного уроку, а саме: вивчення нового матеріалу, представлення нової інформації; закріплення вивченого, відпрацювання навчальних умінь та навичок; повторення, практичне застосування отриманих знань, умінь та навичок; узагальнення, систематизація знань. Розглянуто особливості застосування електронних підручників у навчальному процесі.В. В. Павленкоpavlenko-vita@meta.ua2023-02-14T08:46:10Z2023-02-14T08:46:10Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/36092Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/360922023-02-14T08:46:10ZCechy ogólnokształcącego szkolnictwa średniego na Ukrainie i sposoby jego reformyAnalizowany jest drugi etap realizacji Koncepcji „Nowa Szkoła Ukraińska”, a mianowicie:
2019–2022 lata. Analizowane są wymagania dotyczące obowiązkowych efektów kształcenia, w
szczególności charakterystyka i potrzeby uczniów, potencjał kadry dydaktycznej, wsparcie
zasobowe placówki oświatowej, wsparcie edukacyjne i metodyczne konkretnych modelowych
programów nauczania itp. określane z uwzględnieniem kompetencyjnego podejścia do uczenia się,
które opiera się na kompetencjach kluczowych. Autor zwraca uwagę na wymagania wobec
kompetencji uczniów w kontekście obszarów edukacyjnych: językowo-literackiego,
matematycznego, przyrodniczego, technologicznego, informatycznego, społecznego, zdrowotnego
itp. Wskazuje się na pozytywne aspekty reformy systemu edukacji. Należą do nich: autonomia szkół;
kształcenie i certyfikacja nauczycieli; reforma programów związana ze zmianami form i metod
pracy nauczyciela z uczniem; współpraca centralnych i lokalnych władz oświatowych z
nauczycielami i rodzicami uczniów; podnoszenie jakości kształcenia, które rozumiane jest jako
„integralny proces edukacyjny”; przestrzeganie zasad integralności (poszanowanie praw i
wolności, przestrzeganie zasad uczciwości akademickiej)C. МєшальськийВ. В. Павленко2022-12-24T09:45:21Z2022-12-24T09:45:21Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/35701Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/357012022-12-24T09:45:21ZПроблема розвитку креативності у творчій спадщині Тоні БьюзенаВстановлено, що майнд-карти є одним із ефективних
методів навчання, який був запропонований англійським психологом і лектором Т. Бьюзеном. Карти пам’яті були створені для запам’ятовування великої кількості матеріалу, а також для його спрощення, розуміння та для економії під час конспектування. Під час дослідження було визначено, що інтелект-карти є хорошим засобом для вивчення лексики, нового граматичного матеріалу, для перевірки рівня
знань і повторення. Ментальні карти мотивують, полегшують процеси запам’ятовування та сприяють активності учнів на уроці.
Було з’ясовано, що інтелектуальні карти допомагають розвитку
критичного мислення, а це є важливою передумовою розвитку
підлітків. Перевагою методу є його універсальність для всіх школярів незалежно від індивідуальних особливостей пам’яті.В. В. Павленко2022-10-15T20:19:52Z2022-10-15T20:20:27Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/34577Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/345772022-10-15T20:19:52ZФормування пізнавального інтересу учнів засобами інформаційно-комунікаційних технологійВ. В. Павленкоpavlenko-vita@meta.uaН. П. Бірукshcherbakova_n@ukr.net2022-08-10T14:39:31Z2022-08-10T14:39:31Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/34402Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/344022022-08-10T14:39:31ZDevelopment of creativity in out-of-school educational activities in PolandThe article analyzes the content of out-of-school education in Poland as one of the most
important means of forming a comprehensively developed personality. The stages of formation
are determined as follows: the first stage - forming (from 1882 to 1914), the second stage –
development (from 1914 to 1944), the third stage – decadence (from 1944 to 1989), the fourth
stage – renaissance (from 1989 to the present). Trends in the development of out-of-school
education in Poland are analyzed. The experience of practical pedagogical activity on definition
of characteristics of work of the teacher and introduction of methods of development of
creativity in educational process of Poland is generalized.В. В. Павленко2022-07-03T16:29:49Z2022-07-03T16:29:49Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/34311Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/343112022-07-03T16:29:49ZЦифрова компетентність майбутнього учителя як чинник забезпечення якості педагогічної діяльностіУ статті розглянуто шляхи удосконалення цифрової
компетентності майбутнього вчителя для забезпечення якості педагогічної
освіти. Виділено рівні цифрової підготовки та шляхи формування.В. В. Павленкоpavlenko-vita@meta.uaО. Ю. Петровська2022-06-22T12:54:06Z2022-06-22T13:02:35Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/34178Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/341782022-06-22T12:54:06ZAdaptive educational web-environment aimed at ensuring the activities of supporting educational institutions of the depressive region (Zhytomyr) in the conditions of educational network optimizationО. Є. АнтоноваН. П. Бірукshcherbakova_n@ukr.netО. М. ВласенкоВ. В. Павленко2022-04-26T18:00:13Z2022-04-26T18:00:13Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/33934Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/339342022-04-26T18:00:13ZTextbook as a means of creativity development of a studentThe article provides a comparative analysis of primary school textbooks in Poland and Ukraine.
Summarizing the results of the analysis of the approaches of different authors, the following
functions of the school textbook are singled out: informational, managerial, developmental,
communicative, educational, differentiation of learning, individualization of learning.
It is established that in modern textbooks of New Ukrainian School (NUS) much attention is paid
to: development of logical thinking; activity approach; work with information; development of
students' critical thinking; ability to interact and communicate; creativity development. Technical
means of learning are tools, used to enhance the educational process, to help develop creativity,
evoke and sustain positive emotions. Tasks of a creative origin aimed at organizing the search
activities of students and the development of creativity improve the developmental function of
textbooks for primary school. One of the key trends is the use of “open” textbooks. It is established
that textbooks should ensure illustrative materials to promote the development of mental processes
in students (attention, memory, imagination, thinking) and the development of creativity. Learning
tasks in such textbooks should be divided into reproductive, productive and open. It is noted that the
«open» textbook promotes the creativity of teachers who become its contributors; in addition, the
textbook is enriched with local realities.В. В. Павленкоpavlenko-vita@meta.ua2022-01-14T19:48:18Z2022-01-14T19:48:18Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/33615Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/336152022-01-14T19:48:18ZКреативний підхід до організації освітнього процесуВ. В. Павленкоpavlenko-vita@meta.ua2021-11-11T22:44:47Z2021-11-11T22:44:47Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/33378Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/333782021-11-11T22:44:47ZТеоретичні основи застосування проблемних ситуацій в освітньому процесі вищої школиВ. В. Павленкоpavlenko-vita@meta.ua2021-11-03T19:44:49Z2021-11-03T19:44:49Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/33350Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/333502021-11-03T19:44:49ZРеализация идей Эдварда де Боно в педагогической деятельности учителяВ. В. Павленкоpavlenko-vita@meta.ua2021-09-16T19:36:06Z2021-09-16T19:36:06Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/33183Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/331832021-09-16T19:36:06ZШкола-родина-дитина: креативний підхідВ. В. Павленко2021-08-25T13:01:41Z2021-08-25T13:02:21Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/33104Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/331042021-08-25T13:01:41ZУкраїнська мова як іноземна: соціокультурний аспектЗ. В. Залібовська – ІльніцькаС. М. КоляденкоВ. В. Павленко2021-08-19T10:14:56Z2021-08-19T10:14:56Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/33089Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/330892021-08-19T10:14:56ZReform of the ukrainian system of general secondary education: trends, consequences, conclusionsThree stages of implementation of the "New Ukrainian School" Concept are
analyzed, namely: stage one (2018-2019), stage two (2019–2022) and stage three
(2023–2029). It is determined that the educational environment of the New
Ukrainian School is a multidimensional individualized self-organized integrity,
saturated with all necessary components, which allows the individual within it to
function properly and to develop his/her abilities, including gradual possibility of
self-realization and personal growth.
The positive aspects of the education system reform have been identified,
including the following: school autonomy; in-service training and certification of
teachers; reform of the programs related to changing the forms and methods of
teacher-student interaction and work; cooperation of central and local education
entities with teachers and parents of students; improving the quality of education,
which is identified as an "integrated educational process".
The key tasks and objectives of a modern teacher, including the basic
principles of traditional and modern education, are highlighted.В. В. Павленко2021-05-05T21:50:02Z2021-05-05T21:50:02Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/32615Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/326152021-05-05T21:50:02ZХудожня освіта учнів у початковій школі ПольщіВ. В. Павленкоpavlenko-vita@meta.ua2021-04-30T10:52:08Z2021-04-30T10:52:08Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/32599Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/325992021-04-30T10:52:08ZБар’єри розвитку креативностіВ. В. Павленкоpavlenko-vita@meta.ua2021-03-30T12:36:31Z2021-03-30T12:36:31Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/32408Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/324082021-03-30T12:36:31ZТехнології розвитку креативного потенціалу майбутніх учителівВ. В. Павленко2021-01-29T09:27:08Z2021-01-29T10:43:24Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/32231Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/322312021-01-29T09:27:08ZDevelopment of creativity of an individual: foreign experienceВ. В. Павленко2021-01-04T18:11:36Z2021-01-04T18:11:36Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/32033Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/320332021-01-04T18:11:36ZПідготовка вчителя до розвитку креативного потенціалу особистості учняВ. В. Павленкоpavlenko-vita@meta.ua2020-12-22T10:46:04Z2020-12-22T10:53:45Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/31983Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/319832020-12-22T10:46:04ZCreative approach to establishing the developmental educational environment of new ukrainian schoolВ. В. Павленко2020-12-08T21:17:08Z2020-12-08T21:17:08Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/31897Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/318972020-12-08T21:17:08ZФормування креативної особистості: виклики часу й нові контексти розвиткуУ статті розглянуто поняття «креативність», його сутність та різні трактування. Визначено педагогічні умови розвитку креативності студентів. Технології, спрямовані на креативний розвиток особистості студентів, являють собою комплекс форм, методів та засобів, який заснований на інтеграції педагогічних і психологічних підходів до розвитку творчого потенціалу особистості, що сприяє професійній підготовці в ЗВО.В. В. Павленкоpavlenko-vita@meta.ua2020-11-23T21:42:03Z2020-11-23T21:42:03Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/31805Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/318052020-11-23T21:42:03ZНавчальна практика (організаційно-методична) в закладах загальної середньої освіти: методичні рекомендації щодо проходження для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності 013 Початкова освітаУ методичних рекомендаціях висвітлено теоретичні та методичні основи планування, проведення й підведення підсумків навчальної практики (організаційно-методичної) здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти. Розкрито вимоги до змісту практики, представлено перелік звітної документації та програму навчальної практики. Подано критерії оцінювання результатів практики, наведено приклади оформлення матеріалів звіту.
Адресовано студентам та викладачам закладів вищої освіти, керівникам педагогічної практики студентів, учителям закладів загальної середньої освіти.О. Є. АнтоноваН. П. Бірукshcherbakova_n@ukr.netВ. В. Павленко2020-11-20T08:31:35Z2020-11-20T08:35:44Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/31788Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/317882020-11-20T08:31:35ZРазвитие креативного потенциала специалистов в высших учебных заведенияхВ статье определены и научно обоснованы педагогические условия успешного использования методик по развитию креативности в образовательном процессе университета. Проанализировано креативность как свойство личности, с наиболее характерными показателями, которые проявляются при преодолении проблем, с учетом особенностей личностного становления студентов в процессе учебной деятельности.В. В. Павленкоpavlenko-vita@meta.ua2020-10-01T21:06:55Z2020-10-01T21:06:55Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/31573Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/315732020-10-01T21:06:55ZThe lack of future officers’ methodical competence in physical training as a pedagogical problemEnglish The level of the cadets’ of higher military educational institutions (HMEI), who are future officers, methodical competence in physical training is investigated in the article. 609 cadets participated in the study. Two groups were formed: EG (n= 38), which included the cadets who were engaged in various sports and CG (n= 65), which included the cadets who were training according to the traditional physical training program. The methodical competence was assessed by the level of mastering the theoretical bases of physical training and the quality of implementation of practical actions of physical training. It was determined that EG cadets had a higher level of methodical competence in physical training than CG cadets at the end of the study at HMEI.Ivan OkhrimenkoOleksandr КоbernykOleksandr HusarevychViktoriia KrykunNataliіa KalashnikВ. В. Павленкоpavlenko-vita@meta.uaIvan SamokishН. П. Бірукshcherbakova_n@ukr.netOlena ButokValentin BondarenkoГ. П. ГрибанKostiantyn Prontenko2020-01-08T13:51:25Z2020-01-08T13:51:25Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/30439Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/304392020-01-08T13:51:25ZСерця, віддані педагогіці. Історія становлення і розвитку кафедри педагогіки (до 100-річчя Житомирського державного університету імені Івана Франка)О. Є. АнтоноваО. А. ДубасенюкН. П. Бірукshcherbakova_n@ukr.netВ. В. Павленко2019-12-16T20:54:38Z2019-12-16T20:54:38Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/30382Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/303822019-12-16T20:54:38ZКомпаративна педагогікаПосібник-практикум «Компаративна педагогіка» до семінарських занять складено відповідно навчальної програми дисципліни «Компаративна педагогіка», вивчення якої передбачене освітньо-професійною програмою магістра зі спеціальності: 013 Початкова освіта.В. В. Павленкоpavlenko-vita@meta.ua2019-12-15T14:26:23Z2019-12-15T14:26:23Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/30379Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/303792019-12-15T14:26:23ZТести креативності особистості: сутнісні характеристики та особливості застосуванняУ статті проаналізовано особистісні якості, властиві креативним людям: незалежність, висока толерантність до невизнаного, розвинені естетичні почуття та ін. Висвітлено основні психологічні умови, що сприяють розвитку креативності. Зазначено, що розвиток креативності залежить від віку та рівня розумового розвитку учнів і самих учителів (поколінь). Розвиток креативності особистості зорієнтований на добробут іншої людини та піклування про суспільство в цілому.В. В. Павленкоpavlenko-vita@meta.ua2019-04-20T11:38:56Z2019-04-20T11:38:56Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/29234Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/292342019-04-20T11:38:56ZРозвиток креативності учнів початкової школи засобами образотворчого мистецтваУ статті проаналізовано навчальні програми з образотворчого мистецтва з метою визначення змісту матеріалів, що розвивають креативність молодших школярів і встановлено, що в новій українській школі нові навчальні програми сприяють розвитку креативності молодших школярів та містять відповідні матеріали.
Встановлено, що змістові лінії навчальних програм доповнюють одна одну і комплексно впливають на розвиток творчості та формування креативності учнів початкової школи. Наведено ряд ефективних методів для розвитку креативності молодших школярів.В. В. Павленко2018-12-01T18:40:55Z2018-12-01T18:40:55Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/27799Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/277992018-12-01T18:40:55ZРозвиток креативності в професійній підготовці майбутніх учителів початкових класівУ статті зазначено, що розвиток креативності це одна з принципових цілей освіти. Завданням у наш час є виховання такої особи, яка була б здатна ухвалювати самостійні розумні рішення, знаходити вихід з різних ситуацій.В. В. Павленкоpavlenko-vita@meta.ua2018-11-26T21:45:24Z2018-11-26T21:54:42Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/27762Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/277622018-11-26T21:45:24ZПідготовка майбутнього вчителя до реалізації програм розвитку креативності у ПольщіУ статті проаналізовані загальні положення педагогічної освіти Польщі. Визначені особливості та структурний зміст програм розвитку креативності в педагогічному процесі Польщі. Дослідження демонструє, що наявність креативного мислення – це ряд можливостей, які сприяють досягненню бажаної мети. Креативні педагоги – це успішні педагоги, які мають на меті вдосконалювати систему освіти своєї країни та навчити майбутнє покоління мислити неординарно. Як ми бачимо, програми спрямовані на всебічний розвиток творчості студентів, що дає поштовх до реалізації успішного майбутнього в усіх сферах людського життя.В. В. Павленкоpavlenko-vita@meta.ua2018-11-25T11:04:42Z2018-11-25T11:04:42Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/27752Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/277522018-11-25T11:04:42ZПрофесійна освіта в умовах інтеграційних процесів: теорія і практика : збірник наукових працьУ збірнику наукових праць представлено матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю «Професійна освіта в умовах інтеграційних процесів: теорія і практика» (22–23 березня 2017 року). Тематика статей – сучасні технології в інтеграційному освітньому просторі; вітчизняний і зарубіжний досвід професійної підготовки фахівців, проблема професійно-педагогічної компетентності в підготовці фахівців; інтегративний підход у процесі фахової підготовки майбутніх учителів і вихователів дошкільного закладу.О. В. Вознюкalexvoz@ukr.netК. В. ВойненкоО. П. МазкоО. А. ГордієнкоТ. С. ГужановаІ. І. Коновальчукgambrieli@yandex.ruВ. В. ПавленкоН. Ю. РудницькаН. П. ТарнавськаН. Є. Колесник2018-10-15T14:32:37Z2018-10-15T14:32:37Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/27589Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/275892018-10-15T14:32:37ZОсновні підходи до розвитку креативності особистостіНа основі аналізу літератури систематизовано підходи до розуміння креативності особистості у педагогіці та визначено основоположні, а саме: системний, особистісно-діяльнісний, інтелектуальний, синергетичний, комунікативний та рефлексивний. Виділені концептуальні ідеї щодо розвитку креативності учнів: у процесі навчання максимально враховуються особливості учня; особистість виступає суб'єктом діяльності.В. В. Павленкоpavlenko-vita@meta.ua2018-10-14T22:16:09Z2018-10-14T22:16:09Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/27587Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/275872018-10-14T22:16:09ZПедагогіка. Робочий зошитРобочий зошит складено відповідно навчальної програми нормативної дисципліни «Педагогіка», вивчення якої передбачене освітньо-професійною програмою бакалавра зі спеціальностей: 014 середня освіта (образотворче мистецтво), 015 професійна освіта (дизайн).
Для викладачів, студентів закладів вищої освіти.В. В. Павленкоpavlenko-vita@meta.ua2018-10-14T22:15:46Z2018-10-14T22:15:46Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/27586Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/275862018-10-14T22:15:46ZРозвиток креативності молодших школярівМатеріали монографії відображають педагогічні аспекти роботи з обдарованими дітьми. Зокрема, розкрито загальну структуру креативності, сутність і механізми проявів та розвитку креативності дитини. Пропонуються завдання на розвиток складових креативності дитини: креативного мислення, креативної уяви та креативної грамотності. Монографія адресована практичним психологам, соціальним педагогам, батькам, вихователям, учителям, які працюють з обдарованими дітьми.В. В. Павленкоpavlenko-vita@meta.ua2018-10-14T22:14:55Z2018-10-14T22:14:55Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/27585Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/275852018-10-14T22:14:55ZПедагогічні умови для розвитку креативності учнів у сучасному педагогічному процесіУ статті зазначено, що розвиток креативності школярів - це одна з принципових цілей освіти. Завданням у наш час є виховання такої особи, яка була б здатна ухвалювати самостійні розумні рішення, знаходити вихід з різних ситуацій. На основі аналізу літератури систематизовано підходи до розуміння креативності особистості у педагогіці та визначено основоположні. Виділені концептуальні ідеї щодо розвитку креативності учнів: у процесі навчання максимально враховуються особливості учня; особистість виступає суб'єктом діяльності. Визначені основні умови перетворення діяльності вчителя у креативну: усвідомлення себе як творця в педагогічному процесі; усвідомлення сутності, значення і завдань власної педагогічної діяльності, її мети; сприймання вихованця як особистості в педагогічному процесі (як об’єкт і суб’єкт виховання); усвідомлення власної креативної індивідуальності. У статті проаналізовано особистісні якості, властиві креативним людям: незалежність, висока толерантність до невизнаного, розвинені естетичні почуття та ін. Висвітлено основні психологічні умови, що сприяють розвитку креативності. Зазначено, що розвиток креативності залежить від
віку та рівня розумового розвитку учнів і самих учителів (поколінь). Розвиток креативності, орієнтований на добробут іншої людини, піклування про суспільство в цілому.В. В. Павленкоpavlenko-vita@meta.ua2018-10-14T22:13:48Z2018-10-14T22:13:48Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/27584Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/275842018-10-14T22:13:48ZТеорії креативностіПредставлені методики для розвитку креативності особистостіВ. В. Павленкоpavlenko-vita@meta.ua2018-10-14T22:12:36Z2018-10-14T22:12:36Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/27583Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/275832018-10-14T22:12:36ZМодель розвитку креативності учнів основної школи в процесі навчання на основі завдань відкритого типуУ статті зазначено, що розвиток креативності школярів – це одна з принципових цілей освіти. Завданням у наш час є виховання такої особи, яка була б здатна ухвалювати самостійні розумні рішення, знаходити вихід з різних ситуацій. Визначені основні умови перетворення діяльності вчителя у креативну: усвідомлення себе як творця в педагогічному процесі; усвідомлення сутності, значення і завдань власної педагогічної діяльності, її мети; сприймання вихованця як особистості в педагогічному процесі (як об’єкт і суб’єкт виховання); усвідомлення власної креативної індивідуальності.В. В. Павленкоpavlenko-vita@meta.ua2017-11-28T11:52:29Z2017-11-28T11:52:29Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/25864Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/258642017-11-28T11:52:29ZПедагогічні ідеї Івана Франка в освіті сьогоденняО. Є. АнтоноваВ. В. Павленко2017-11-28T11:51:56Z2017-11-28T11:51:56Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/25863Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/258632017-11-28T11:51:56ZВ.О. Сухомлинський у діалозі з сучасністюО. Є. АнтоноваВ. В. Павленко2017-11-28T11:51:33Z2017-11-28T11:51:33Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/25862Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/258622017-11-28T11:51:33ZКреативність: сутнісна характеристика поняттяВ. В. Павленко2017-09-12T10:19:15Z2017-09-12T10:27:05Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/25265Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/252652017-09-12T10:19:15ZВикористання завдань відкритого типу на різних етапах уроку як засіб розвитку креативності учнів основної школиУ статті обґрунтовано необхідність подолання репродуктивного стилю навчання та переходу до такої
освітньої системи, яка б повною мірою могла забезпечити пізнавальну активність і самостійність
мислення учнів. Висвітлено основні психологічні умови, що сприяють розвитку креативності. Визначено
завдання відкритого типу одним із засобів розвитку креативності сучасного учня. Здійснено аналіз
поняття «відкриті завдання». Запропоновано характеристики основних параметрів та вимоги до
відкритих завдань, серед яких автор виділяє: наявність смислового контексту, проблемність,
невизначеність, доступність, зв’язок із конкретним навчальним предметом, інтеграція. Проаналізовано
особистісні якості, властиві креативним людям: незалежність, висока толерантність до невизнаного,
розвинені естетичні почуття та ін. Зазначено, що розвиток креативності залежить від віку та рівня
розумового розвитку учнів і самих учителів.В. В. Павленко2017-06-14T10:32:48Z2017-06-14T10:32:48Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/25008Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/250082017-06-14T10:32:48ZРозвиток креативної уяви в школярівВ. В. Павленко2017-06-14T10:19:13Z2017-06-14T10:19:13Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/25007Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/250072017-06-14T10:19:13ZВправи для розвитку креативної уявиВ. В. Павленко2017-04-11T09:25:11Z2017-04-11T09:25:11Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/24316Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/243162017-04-11T09:25:11ZОсобливості розвитку креативності дітей підліткового вікуВ. В. Павленко2017-04-11T09:16:24Z2017-04-11T09:16:24Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/24315Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/243152017-04-11T09:16:24ZВпровадження інклюзивної освіти в Польщі та УкраїніВ. В. Павленко2016-11-23T11:54:45Z2016-11-23T11:54:45Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/22498Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/224982016-11-23T11:54:45ZРеформування польської системи загальної середньої освіти ХХ – початку ХХІ століттяВ. В. Павленко2016-11-23T11:54:10Z2016-11-23T11:54:10Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/22497Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/224972016-11-23T11:54:10ZРозвиток креативної уяви у дітей молодшого шкільного вікуВ. В. Павленко2016-06-22T14:43:58Z2016-06-22T14:43:58Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/21458Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/214582016-06-22T14:43:58ZПрограми розвитку креативності в педагогічному процесі ПольщіВ. В. Павленко2016-06-22T14:43:34Z2016-06-22T14:43:34Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/21457Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/214572016-06-22T14:43:34ZМетоди розвитку креативності школярівВ. В. Павленко2016-06-06T08:11:38Z2016-06-06T08:17:31Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/21249Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/212492016-06-06T08:11:38ZСуб'єкт-суб'єктна взаємодія у навчально-виховному процесі
ПольщіВ. В. Павленко2016-06-06T08:08:20Z2016-06-06T08:09:56Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/21245Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/212452016-06-06T08:08:20ZПедагогічні передумови розвитку креативності особистостіВ. В. Павленко2016-04-27T08:25:04Z2016-04-27T08:25:04Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20855Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/208552016-04-27T08:25:04ZРозвиток креативності школярів у позакласній навчальній діяльності в освітніх закладах ПольщіВ. В. Павленко2016-04-27T08:24:05Z2016-04-27T08:24:05Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20854Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/208542016-04-27T08:24:05ZРозвиток креативності молодших школярівВ. В. Павленко2016-04-27T08:21:42Z2016-04-27T08:21:42Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20852Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/208522016-04-27T08:21:42ZМетод Едварда де Боно «Шість капелюхів мислення» як засіб розвитку креативного мислення у школярівВ. В. Павленко2016-03-22T10:09:16Z2016-03-22T10:09:16Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20625Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/206252016-03-22T10:09:16ZОсобливості проблемного навчанняВ. В. Павленко2016-03-22T10:08:52Z2016-03-22T10:08:52Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20624Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/206242016-03-22T10:08:52ZСтановлення та розвиток ідеї розвивального навчанняВ. В. Павленко2016-03-15T09:23:38Z2016-03-15T09:30:36Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20575Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/205752016-03-15T09:23:38ZСтановлення та розвиток системи освіти в ПольщіУ статті охарактеризовано етапи реформування польської системи
освіти. Проаналізовано структуру освітньої системи в Польщі:
шестирічна початкова школа, трирічна гімназія, трирічний ліцей та
технікум. Визначено позитивні сторони освітніх реформ: передача шкіл
до відома органів місцевого самоврядування; відновлення інституції
гімназії у системі освіти; уведення системи критеріїв і зовнішніх іспитів;
автономія шкіл.В. В. Павленко2016-03-03T10:30:55Z2016-03-03T10:30:55Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20495Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/204952016-03-03T10:30:55ZОрганізація навчально-виховного процесу в Острозькій академії (ХVІ – початок ХVІІ століття)В. В. Павленко2016-03-03T10:29:53Z2016-03-03T10:29:53Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20493Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/204932016-03-03T10:29:53ZЗміст та організація навчання у жіночому училищі графа Д. М. Блудова у м. Острозі (1805-1833 рр.)В. В. Павленко2016-02-24T12:36:52Z2016-02-24T12:36:52Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20400Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/204002016-02-24T12:36:52ZТеологічна і просвітницька діяльність у духовних семінаріяхВ. В. Павленко2016-02-24T11:57:44Z2016-02-24T12:03:18Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20397Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/203972016-02-24T11:57:44ZОстрозька академія – український центр культури, освіти і духовності (к-ць ХVІ – поч. ХVІ ст.)В. В. Павленко2016-02-24T11:53:16Z2016-02-24T11:58:09Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20396Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/203962016-02-24T11:53:16ZНауково-просвітницька діяльність Ф. Штейнгеля на ВолиніВ. В. Павленко2016-02-24T11:52:31Z2016-02-24T11:55:31Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20395Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/203952016-02-24T11:52:31ZЗ історії діяльності іноземних педагогів на Волині (ХІХ – поч. ХХ ст.)В. В. Павленко2016-02-24T11:44:35Z2016-02-24T11:51:47Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20394Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/203942016-02-24T11:44:35ZПроблеми педагогічної майстерності вчителя у спадщині вдатних педагогівВ. В. Павленко2016-02-24T11:41:49Z2016-02-24T11:48:30Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20393Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/203932016-02-24T11:41:49ZРепетиторська, викладацька та наукова діяльність приватних вчених-педагогів на ВолиніВ. В. Павленко2016-02-24T11:09:44Z2016-02-24T11:16:25Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20390Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/203902016-02-24T11:09:44ZЗ історії діяльності іноземних колоністів на Волині (ХІХ ст.)В. В. Павленко2016-02-24T11:05:44Z2016-02-24T11:13:11Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20388Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/203882016-02-24T11:05:44ZМистецько-естетична освіта на Волині (ХІХ – поч. ХХ ст.)В. В. Павленко2016-02-24T11:05:10Z2016-02-24T11:08:28Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20387Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/203872016-02-24T11:05:10ZУчасть польських учених в організації діяльності Кременецького ліцею (1805-1833 рр.)В. В. Павленко2016-02-24T10:57:20Z2016-02-24T11:03:35Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20386Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/203862016-02-24T10:57:20ZІноземні вчені Волині та їх внесок у науку (ХІХ ст.)В. В. Павленко2016-02-24T10:56:52Z2016-02-24T10:56:52Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20383Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/203832016-02-24T10:56:52ZІван Франко і місце казки у різнобічному розвитку дітейВ. В. Павленко2016-02-24T10:45:48Z2016-02-24T10:48:21Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20380Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/203802016-02-24T10:45:48ZПроблема іноземного вчительства як об’єкт вивчення в контексті історико-педагогічного регіоналізмуВ. В. Павленко2016-02-23T11:49:18Z2016-02-23T11:52:21Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20366Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/203662016-02-23T11:49:18ZІсторико-педагогічний альманах. Випуск 3. Реалізація педагогічних ідей К. Д. Ушинського в освіті сьогоденняО. Є. АнтоноваВ. В. Павленко2016-02-23T11:40:49Z2016-02-23T11:41:08Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20364Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/203642016-02-23T11:40:49ZКреативність: сутність, структура, закономірності формування і розвитокВ. В. Павленко2016-02-23T11:33:49Z2016-02-23T11:34:13Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20362Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/203622016-02-23T11:33:49ZСтановлення та розвиток системи освіти в ПольщіВ. В. Павленко2016-01-04T21:38:51Z2016-01-04T21:38:51Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/19775Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/197752016-01-04T21:38:51ZРозвиток креативності молодших школярів як педагогічна проблемаВ. В. Павленко2015-10-07T09:07:29Z2016-03-07T01:03:27Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/18731Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/187312015-10-07T09:07:29ZРоль підручника у розвитку креативності молодших школярівУ статті виділені функції підручника: інформаційна, розвивальна, виховна та мотиваційна. Зроблено спробу проаналізувати розвивальну функцію підручників для початкового навчання. Охарактеризовано представлені в підручниках завдання, спрямовані на розвиток уваги, мислення, пам'яті та креативності молодших школярів.В. В. Павленко2015-04-19T17:26:51Z2015-04-19T17:26:51Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/17065Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/170652015-04-19T17:26:51ZКреативна педагогіка. Наук.-метод. журналО. Є. АнтоноваС. С. ВітвицькаО. А. ДубасенюкВ. А. КовальчукВ. В. ПавленкоД. В. Чернілевський2015-04-19T17:26:43Z2015-04-19T17:26:43Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/17062Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/170622015-04-19T17:26:43ZОсобливості розвитку креативного мислення школярівВ. В. Павленко2015-04-14T20:52:38Z2016-03-07T01:03:10Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/16981Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/169812015-04-14T20:52:38ZПроблеми освіти: Збірник наукових праць.О. Є. АнтоноваО. А. ДубасенюкС. С. ВітвицькаН. Г. СидорчукН. М. МирончукВ. В. Павленко2015-04-14T20:52:27Z2016-03-07T01:03:10Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/16979Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/169792015-04-14T20:52:27ZОсобливості підготовки майбутнього вчителя в республіці Польща в контексті полікультурного підходуВ. В. Павленко2015-04-08T07:06:13Z2015-04-08T07:06:13Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/16821Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/168212015-04-08T07:06:13ZКреативність учителя як чинник розвитку педагогічної творчостіВ. В. Павленко2015-04-02T13:19:10Z2016-03-07T01:03:07Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/16762Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/167622015-04-02T13:19:10ZОсобливості підготовки майбутнього вчителя в Республіці
Польща в контексті полікультурного підходуВ. В. Павленко2015-04-02T13:19:03Z2015-04-02T13:19:03Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/16761Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/167612015-04-02T13:19:03ZПроблемні ситуації: поняття і типиВ. В. Павленко2015-04-02T13:18:53Z2016-03-07T01:03:07Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/16760Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/167602015-04-02T13:18:53ZРоль підручника у розвитку креативності молодших школярівВ. В. Павленко2014-10-31T22:21:20Z2015-08-15T09:29:54Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/13478Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/134782014-10-31T22:21:20ZА.С. Макаренко про роль батьківського авторитету у вихованні дітейВ. В. Павленко2014-10-25T21:11:58Z2016-03-07T01:02:36Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/13350Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/133502014-10-25T21:11:58ZКременецький ліцей як чинник освітнього розвитку волинського регіону: історичний аналізВ. В. Павленко2014-10-20T08:02:34Z2015-08-15T09:06:07Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/13197Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/131972014-10-20T08:02:34ZМетоди проблемного навчанняВ. В. Павленко2014-10-19T11:25:20Z2015-08-15T09:04:24Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/13174Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/131742014-10-19T11:25:20ZОсвітньо-просвітницька діяльність педагогів-
іноземців на ВолиніВ. В. Павленко2014-10-19T11:23:43Z2015-08-15T09:03:24Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/13166Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/131662014-10-19T11:23:43ZВелика Волинь: історія освіти і культуриМ. В. ЛевківськийО. М. БорейкоВ. В. Павленко2014-10-07T05:54:42Z2016-10-04T12:09:06Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/12926Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/129262014-10-07T05:54:42ZІнноваційність ідей А. С. Макаренка в педагогіці ХХІ століттяУ монографії, підготовленій вітчизняними та
зарубіжними науковцями, осмислюється філософія
життя і педагогічна діяльність видатного педагога-
теоретика і педагога-новатора А.С. Макаренка у світлі
сучасних реалій.
Для науковців, викладачів, аспірантів, магістрів,
студентів, вищих навчальних закладів, різних категорій
педагогічних працівників. О. Є. АнтоноваО. С. БерезюкС. С. ВітвицькаО. М. ВласенкоО. А. ДубасенюкВ. М. ЄремеєваН. Г. СидорчукМ. В. ЛевківськийН. Є. КолесникН. В. ЯксаО. В. ВознюкВ. А. КовальчукІ. І. Коновальчукgambrieli@yandex.ruІ. М. КруковськаН. М. МиколаєнкоВ. В. ПавленкоМ. О. Синицяsynyhka_mo@mail.ru2014-09-11T12:43:35Z2015-08-15T08:01:39Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/12565Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/125652014-09-11T12:43:35ZПроблема професійної підготовки вчителя в педагогічній спадині К.Д. УшинськогоС. ЧижевськаВ. В. Павленко2014-09-11T12:43:23Z2015-08-15T08:01:35Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/12564Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/125642014-09-11T12:43:23ZФорми і методи розвивального навчання молодших школярів у спадщині В.О. СухомлинськогоВ. В. Павленко2014-09-11T12:43:03Z2015-08-15T08:01:43Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/12566Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/125662014-09-11T12:43:03ZІдеї розвивального навчання в педагогічній спадщині Й.Г. ПесталоцціО. ШереметВ. В. Павленко2014-09-11T12:42:47Z2015-08-15T08:01:31Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/12563Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/125632014-09-11T12:42:47ZТехнологія розвивального навчання Д.Б. ЕльконінаВ. В. Павленко2014-09-11T09:25:25Z2015-08-15T08:00:10Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/12545Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/125452014-09-11T09:25:25ZСтановлення теорії розвивального навчання в педагогічній спадщині К.Д. УшинськогоВ. В. Павленко2014-09-11T09:25:04Z2015-08-15T08:00:00Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/12543Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/125432014-09-11T09:25:04ZРозвиток освіти на Волині: напрями історико-педагогічного дослідженняВ. В. Павленко2014-09-11T09:24:38Z2015-08-15T07:59:38Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/12539Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/125392014-09-11T09:24:38ZРозвивальний потенціал бесіди як методу навчання у початковій школіВ. В. Павленко2014-09-11T09:24:17Z2015-08-15T07:59:34Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/12538Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/125382014-09-11T09:24:17ZПроблемне навчання: становлення, сутність, перспективиВ. В. Павленко2014-09-11T06:17:38Z2015-08-15T07:58:42Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/12526Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/125262014-09-11T06:17:38ZПедагогічні ідеї М. Корфа щодо розвивального навчання в школіВ. В. Павленко2014-09-11T06:17:23Z2015-08-15T07:58:30Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/12524Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/125242014-09-11T06:17:23ZІсторія університетської освіти : виникнення, становлення, розвиток : Студентський історико-педагогічний альманахО. Є. АнтоноваВ. В. ПавленкоН. Г. СидорчукН. М. МирончукН. П. Щербакова2014-09-11T06:16:22Z2015-08-15T07:58:26Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/12523Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/125232014-09-11T06:16:22ZСтудентський історико-педагогічний альманах Ідеї педагогів минулого в освіті сьогоденняУ збірнику подаються результати науково-дослідної та пошукової діяльності
молодих науковців, аспірантів, студентів з актуальних проблем виховання,
навчання у творчій спадщині видатних педагогів.
О. Є. АнтоноваВ. В. ПавленкоН. П. Щербакова2014-09-09T12:20:07Z2016-03-07T01:02:27Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/12449Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/124492014-09-09T12:20:07ZОрганизация учебно-воспитательного процесса в Житомирской гимназии (ХІХ – начала ХХ вв.)В. В. Павленко2014-09-09T12:19:56Z2015-08-15T07:53:51Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/12448Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/124482014-09-09T12:19:56ZМетоди виховання Марії МонтессоріВ. В. Павленко2014-09-09T12:19:46Z2016-03-07T01:02:27Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/12447Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/124472014-09-09T12:19:46ZКременецький ліцей як чинник освітнього розвитку Волинського регіону: історичний аналізВ. В. Павленко2014-09-09T12:19:30Z2015-08-15T07:53:41Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/12446Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/124462014-09-09T12:19:30ZКолектив як розвивальне середовищеВ. В. Павленко2014-09-09T12:19:25Z2015-08-15T07:53:32Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/12444Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/124442014-09-09T12:19:25ZІдеї Р. Штайнера у сучасній освітній системі УкраїниВ. В. Павленко2014-09-09T12:19:11Z2015-08-15T07:53:28Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/12443Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/124432014-09-09T12:19:11ZОксфордський університет – один із найбільших у ЄвропіІ. ЛісуноваВ. В. Павленко2014-09-09T12:18:05Z2015-08-15T07:53:18Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/12441Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/124412014-09-09T12:18:05ZЗначення книжки як засобу виховання молодших школярівН. ГаранськаВ. В. Павленко2012-12-17T11:51:51Z2015-08-15T02:57:12Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8831Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/88312012-12-17T11:51:51ZДіяльність педагогів-іноземців на Волині (ХІХ – початок ХХ ст.)У посібнику представлена програма спецкурсу та відповідне
навчально-методичне забезпечення для самостійної роботи студентів вищих педагогічних навчальних закладів.В. В. Павленко2012-12-07T10:26:47Z2015-08-15T02:43:13Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8653Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/86532012-12-07T10:26:47ZПроблемы педагогического мастерства учителя в педагогике
прошлых эпохВ статье сделана попытка раскрыть проблемы педагогического
мастерства учителя в педагогике прошлых эпох. Раскрыты идеи
педагогического мастерства, таких античных мыслителей как Сократ,Платон, Аристотель, Квинтилиан, также представителей эпох Возрождения,
Нового времени и педагогов-классиков XIX-ХХ вв. Намечены пути совершенствования педагогического мастерства современными педагогами и психологами Украины, которые выделяют отдельные аспекты его формирования в педагогических образовательных учреждениях.В. В. Павленко2012-12-06T14:29:47Z2015-08-15T02:43:08Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8652Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/86522012-12-06T14:29:47ZДіяльність іноземних викладачів гуманітарних
дисциплін у Кременецькому ліцеїУ статті зроблено спробу визначення чинників наукової та педагогічної діяльності педагогів-іноземців гуманітарних дисциплін у Кременецькому ліцеї. Виявлення певного рівня
інноваційності освітньої діяльності іноземних педагогів у краї, що було викликане полегшеним доступом до світової педагогічної й науково-методичної літератури. Окреслено деякі аспекти вкладу іноземних педагогів у культуру Волинського краю.М. В. ЛевківськийВ. В. Павленко2012-12-06T14:05:21Z2016-03-07T01:01:48Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8651Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/86512012-12-06T14:05:21ZБотаніки-іноземці та їх роль у викладанні природничих
дисциплін та наукової діяльності в Кременецькому ліцеїУ статті зроблено спробу визначення чинників наукової, природничої та педагогічної діяльності вчених-іноземців у Кременецькому ліцеї. Виявлено організаторські, подвижницькі засади діяльності Т. Чацького та культурницькі
особливості вкладу у розвиток парків Західної Волині Д.Макклера. Окреслено деякі аспекти вкладу іноземних педагогів у культуру Волинського краю.В. В. Павленко2012-12-06T13:59:31Z2016-03-07T01:01:48Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8650Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/86502012-12-06T13:59:31ZОрганизация учебно-воспитательного процесса в Житомирской
гимназии (ХІХ – начала ХХ вв.)В статье сделана попытка раскрыть особенности содержания
учебно-воспитательного процесса в Житомирской мужской гимназии. Освещены особенности форм и методов обучения и воспитания учащихся гимназии. Обосновано, что общие тенденции развития обучения в XIX начале
ХХ века на территории Российской империи Западной Европы повлияли на становление образования в Житомире.В. В. Павленко2012-12-06T13:58:52Z2015-08-15T02:42:54Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8649Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/86492012-12-06T13:58:52ZАктуальні методи розвивального навчанняУ статті зроблено спробу проаналізувати внесок педагогів-психологів у розвиток розвиваючого навчання. Виділено актуальні методи розвиваючого навчання.В. В. Павленко2012-12-06T13:35:14Z2015-08-15T02:42:17Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8645Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/86452012-12-06T13:35:14ZПедагогічні засади спілкування у творчості В.О. СухомлинськогоАналіз спадщини В.О. Сухомлинського дозволяє зробити висновок, що він тісно пов’язує формування культури педагогічного спілкування з культурою емоцій вчителя, яка полягає у здатності адекватно емоційно реагувати на
різноманітні педагогічні ситуації, додержуватись морально-психологічних норм. Головною умовою вчителя – є почути, зрозуміти, відчути серцем емоційний стан дітей і у відповідності до нього налаштуватись на плодотворне спілкування.В. В. Павленко2012-12-06T13:32:26Z2015-08-15T02:41:42Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8639Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/86392012-12-06T13:32:26ZМакаренко і культура поведінки молодших школярівУ статті зроблено спробу проаналізувати психолого-педагогічні умови формування культури поведінки дітей молодшого шкільного віку. Сформувати дитячі уявлення самосвідомості у напрямі позитивної перспективи на майбутнє.В. В. ПавленкоА. М. Андрійчук2012-12-06T13:30:55Z2015-08-15T02:41:08Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8634Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/86342012-12-06T13:30:55ZІнструктивно-методичні матеріали до семінарських та лабораторних занять з курсу «Педагогіка» (для студентів природничого факультету)У представлених інструктивно-методичних матеріалах до семінарських та лабораторних занять з курсу «Педагогіка» (для студентів природничого факультету)містяться допоміжні матеріали для підготовки до семінарських та лабораторних занять при вивченні курсу «Педагогіка».В. В. Павленко2012-12-06T13:30:34Z2015-08-15T02:40:50Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8633Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/86332012-12-06T13:30:34ZГромадсько-культурна діяльність Ю.Крашевського на ВолиніУ статті зроблено спробу проаналізувати громадсько-культурну
діяльність Ю.І. Крашевського на Волині. Виявити організаторські, подвижницькі засади діяльності Ю.І. Крашевського та культурницькі особливості вкладу у розвиток театрального мистецтва Волинського краю.
Визначено чинники громадсько-культурної та педагогічної діяльності Ю.І. Крашевського на Волині.В. В. Павленко2012-12-06T13:27:41Z2015-08-15T02:40:07Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8624Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/86242012-12-06T13:27:41ZОсвітньо-просвітницька діяльність першодрукаря Івана ФедороваУ статті зроблено спробу проаналізувати освітньо-просвітницьку діяльність першодрукаря Івана Федорова. Виділено та проаналізовано основні напрямки його діяльності, як: організатора, художника, перекладача, гуманіста-просвітника та педагога. Окреслено деякі аспекти внеску І. Федорова у збагачення освітньої та загальної культури Волинського краю.В. В. Павленко2010-02-11T12:19:55Z2016-03-07T01:01:11Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/3995Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/39952010-02-11T12:19:55ZБотаніки-іноземці та їх роль у викладанні природничих дисциплін і наукової діяльності в Кременецькому ліцеїУ статті зроблено спробу визначення чинників наукової, природничої та педагогічної діяльності вчених-іноземців у Кременецькому ліцеї. Виявлено організаторські, подвижницькі засади діяльності Т. Чацького та культурницькі особливості вкладу у розвиток парків Західної Волині Д. Макклера. Окреслено деякі аспекти внеску іноземних педагогів у культуру Волинського краю.В. В. Павленко2009-10-22T11:18:13Z2015-08-14T19:46:20Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/3024Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/30242009-10-22T11:18:13ZДіяльність іноземних педагогів у чоловічих і жіночих гімназіях Волині (XIX – поч. ХX ст.)У статті розглядається діяльність учених у чоловічих і жіночих навчальних закладах Волині (парафіяльна школа, семінарія, жіночий пансіон, чоловіча гімназія). Проаналізовано особливості змісту освіти у чоловічих і жіночих закладах світи. Визначено деякі аспекти вкладу іноземних педагогів в організацію навчання у чоловічих гімназіях та жіночих пансіонах Волині.В. В. Павленко