Електронна бібліотека Житомирського державного університету: Ніяких умов. Результати впорядковані-Дата внесення. 2024-03-29T15:10:20ZEPrintshttp://eprints.zu.edu.ua/images/logo2.gifhttp://eprints.zu.edu.ua/2013-12-17T07:20:06Z2015-08-15T05:09:56Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/10301Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/103012013-12-17T07:20:06ZРОЗКРИТТЯ ПРОБЛЕМИ ВІДСУТНОСТІ БЕЗПЕРЕРВНОСТІ ТА НАСТУПНОСТІ
В СИСТЕМІ ТЕХНІЧНОЇ ОСВІТИ В КРАЇНІ НА ПОЧАТКУ ХХ СТОЛІТТЯ
В ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦЯХ В. В. РЮМІНА
У статті автор розкриває історичні аспекти існуючої проблеми відсутності безперервності та
наступності в системі технічної освіти на початку ХХ століття в педагогічних працях
Володимира Володимировича Рюміна. Відсутність безперервності та наступності між міськими
училищами і середнім технічним училищем, на думку В. В. Рюміна, відіграє в подальшому негативну роль
у формуванні повноцінної загальної освіти випускників середнього технічного училища, які навчалися
свого часу в міських училищах.В. В. Паскаленко2013-10-07T08:11:38Z2015-08-15T04:39:28Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/9849Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/98492013-10-07T08:11:38ZПРОБЛЕМА ПЕДАГОГІЧНОЇ ПІДГОТОВКИ ІНЖЕНЕРІВ ДЛЯ ТЕХНІЧНИХ ЗАКЛАДІВ
ОСВІТИ В КРАЇНІ В КІНЦІ ХІХ – ПОЧАТКУ ХХ СТОЛІТТЯ
В ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦЯХ В. В. РЮМІНА
Актуальність представленої статті полягає у розкритті проблеми педагогічної підготовки інженерів
для технічних закладів освіти в країні в кінці ХІХ – початку ХХ століття. Вирішення проблеми
педагогічної підготовки інженерів, які працювали викладачами в середніх технічних училищах
відповідала існуючій потребі загальної реформи народної освіти країни і технічної освіти зокрема. Дана
проблема розкривається в контексті історичної персоналії відомого педагога технічної освіти початку
ХХ століття Володимира Володимировича Рюміна. Автор статті представив на розгляд аналіз
В. В. Рюміна з вказаної проблеми. Висновки та пропозиції В. В. Рюміна з даної проблеми сприяли
реформуванню системи технічної освіти в країні на початку ХХ століття. Варто підкреслити, що
після проголошення незалежності держави, Україна сформувала свою національну політику в області
середньої і вищої технічної освіти, яка направлена на впровадження сучасних світових стандартів,
оновлення змісту, форм і методів навчання. Педагогічні ідеї В. В. Рюміна тісно пов'язані з підготовкою
інженерів-педагогів і знаходять своє продовження в наукових працях сучасних педагогів у сфері
технічної освіти, таких як Д. В. Табачник, Г. М. Романцева, В. С. Бекрукової, Е. Ф. Зеєра.В. В. Паскаленко