Електронна бібліотека Житомирського державного університету: Ніяких умов. Результати впорядковані-Дата внесення. 2024-03-29T15:34:25ZEPrintshttp://eprints.zu.edu.ua/images/logo2.gifhttp://eprints.zu.edu.ua/2009-10-28T10:16:09Z2015-08-14T20:00:19Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/3134Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/31342009-10-28T10:16:09ZСоціокультурний аспект у вивченні іноземної мови як чинник розвиваючого навчанняСтаттю присвячено соціокультурному аспекту у вивченні іноземної мови як чиннику розвиваючого навчання в ЗОШ та ВНЗ. Простежено історико-культурний процес становлення лінгвокраїнознаства як продуктивної моделі у вивченні іноземної мови. Обґрунтовано можливі шляхи реалізації лінгвокраїнознавчого підходу до вивчення іноземної мови, спрямованого на активізацію свідомої, творчої, пошукової діяльності учнів.Л. В. МорозІ. О. Пашко