Електронна бібліотека Житомирського державного університету: Ніяких умов. Результати впорядковані-Дата внесення. 2024-03-29T11:55:50ZEPrintshttp://eprints.zu.edu.ua/images/logo2.gifhttp://eprints.zu.edu.ua/2009-10-23T09:31:41Z2015-08-14T19:49:44Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/3049Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/30492009-10-23T09:31:41ZФормування реєстру англо-українського навчального словникаСтаттю присвячено вивченню формування реєстру англо-українського навчального словника. Зазначається, що цей реєстр повинен відповідати програмам іноземної мови на певному етапі її викладання, включати обмежену кількість часто вживаних слів з високою словотвірною та сполучувальною потенцією. Зроблено висновок, що при його формуванні слід спиратися як на лексичні мінімуми, так і на частотний словник.Л. М. ГриднєваВ. І. Перебийніс2008-12-08T11:41:33Z2015-08-14T18:58:25Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/2498Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/24982008-12-08T11:41:33ZТипологія навчальних словниківСтаття присвячена типології навчальних словників. У статті описано п’ять типів навчальних словників: 1) лексичного мінімуму, які спрямовані на відбір лексики для певного етапу навчання; 2) перекладні навчальні словники, які направлені на активізацію лексики, що вивчається; 3) словники труднощів слововживання; 4) словники сполучуваності, які надають інформацію про найчастотніші словосполучення; 5) лексичні й граматичні довідники та коментарі.В. І. ПеребийнісТ. В. Бобкова2008-10-26T08:16:55Z2015-08-14T14:50:39Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/1150Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11502008-10-26T08:16:55ZТеорія і практика укладання навчальних словниківВикладено основні теоретичні засади навчальної лексикографії, характерні особливості навчальних словників, їхнє призначення та методи їх укладання. Наведено огляд різних типів навчальних словників.В. І. Перебийніс