Електронна бібліотека Житомирського державного університету: Ніяких умов. Результати впорядковані-Дата внесення. 2024-03-29T13:15:16ZEPrintshttp://eprints.zu.edu.ua/images/logo2.gifhttp://eprints.zu.edu.ua/2017-03-28T07:46:36Z2017-03-28T07:46:36Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/24126Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/241262017-03-28T07:46:36ZПаралімпійський спорт: історія, проблеми, методикиПаралімпійський спорт – частина національного олімпійського спорту, що має важливе значення для держави. Розвиток зазначеної сфери – важливе завдання державної політики у сфері пропаганди спорту та здорового способу життя. У роботі досліджено поняття паралімпійського спорту, з’ясовано його природу і особливості, проаналізовано історичний аспект паралімпійських ігор, досліджені основні методики підготовки паралімпійців, визначені проблемні аспекти питання і запропоновані шляхи вирішення.Д. О. Петров2015-06-26T12:05:57Z2015-06-26T12:05:57Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/18008Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/180082015-06-26T12:05:57ZНауково-методичні рекомендації фізичного виховання студентівНа сьогоднішній день фізичне виховання є головним та визначальним, на нашу думку, напрямом впровадження фізичної культури і становить органічну частину загального виховання суспільства.
Метою будь-якої програми фізичного виховання студентів є формування гармонійно розвинутої особистості, яка здатна досить активно жити у сучасних не простих умовах глобального впливу світової спільноти на особистість.
У вказаній роботі автором проаналізовано і розроблено основні рекомендації щодо фізичного виховання студентів, що мають ряд специфічних ознак та особливостей.
Також в роботі автором висунено якісно нову концепцію класифікації функцій фізичного виховання для студентів, а саме запропоновано визначення функції «релаксації», тобто переключенння із режиму «розумового навчання» в рухливий режим, що підвищує загальну спортивність особи, рухливість, енергійність та загалом стан здоровя та функції «особистісної», яка має додаткових характер.
Д. О. Петров2015-02-28T10:19:15Z2015-02-28T10:19:15Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/15995Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/159952015-02-28T10:19:15ZНауково-методичні рекомендації фізичного виховання дітей дошкільного віку, учнів молодшої школиАвтор, досліджуючи питання фізичного виховання дітей дошкільного віку та дітей молодшої школи, основну увагу приділяє не тільки фізичним вправам та навантаженням, а основний вектор дослідження спрямовує на психологічний фактор, на важливість спілкування з дитиною, знайдення з нею психологічного зв’язку.Д. О. Петров