Електронна бібліотека Житомирського державного університету: Ніяких умов. Результати впорядковані-Дата внесення. 2024-03-29T09:39:02ZEPrintshttp://eprints.zu.edu.ua/images/logo2.gifhttp://eprints.zu.edu.ua/2017-09-12T10:30:27Z2017-09-12T10:40:11Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/25266Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/252662017-09-12T10:30:27ZФормування готовності майбутніх учителів української мови і літератури до творчої професійної діяльностіУ статті обґрунтовано необхідність підготовки фахівця нового типу, творчого педагога, готового до креативно-інноваційного виконання своєї професійної діяльності в сучасних умовах реформування освіти в Україні. Доведено важливість створення у ВНЗ відповідного творчого середовища й певних педагогічних умов, які стимулюватимуть до творчої діяльності, що пов’язано з потребою суспільства в неординарних креативних особистостях. Проаналізовано психолого-педагогічну літературу з проблеми формування готовності вчителя до фахової діяльності. Досліджено особливості формування готовності майбутніх учителів української мови і літератури до професійної креативності. Описано методику застосування інноваційних освітніх технологій під час вивчення навчальних дисциплін «Методика навчання української мови» та «Методика навчання української літератури».О. Б. ПетровичЮ. Б. Лебедь2015-05-28T06:51:15Z2015-05-28T06:59:26Zhttp://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/17539Цей елемент знаходиться в архіві з URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/175392015-05-28T06:51:15ZПедагогічні умови формування готовності майбутніх учителів-філологів до організації позакласної роботи з обдарованими учнямиСтаттю присвячено розв’язанню проблеми формування готовності майбутніх учителів-словесників до організації позакласної роботи з обдарованими школярами. Визначено та теоретично обґрунтовано педагогічні умови професійної підготовки майбутніх учителів-філологів до організації та проведення позакласної роботи з обдарованими старшокласниками в загальноосвітній школі. Схарактеризовані педагогічні умови забезпечують успішність упровадження поетапної методики формування означеного феноменаО. Б. Петрович